Maslo do ciala EFEKTIMA Shea Miracle

28.11.17

Jesienią czy zimą, w sezonie grzewczym nasza skóra często domaga się dodatkowej dawki nawilżenia. Bez regularnego stosowania odpowiednich kosmetyków uczucie dyskomfortu i suchości skóry nie chce ustąpić. Znacie to? W pielęgnacji ciała najchętniej sięgam po masła lub olejki.  Dzisiaj zapraszam na recenzję masła do ciała Shea Miracle EFEKTIMA. Niedawno pisałam o maskach hydrożelowych do twarzy tej właśnie marki. Jeśli ktoś przegapił, to odsyłam kilka wpisów wstecz. :)


Masło do ciała Shea Miracle to jedna z dwóch dostępnych wersji. Druga jest kokosowa i nosi nazwę Coconut Miracle. Oba masełka wyróżniają się tym, że posiadają w swojej konsystencji malutkie kapsułki z olejkami, ale o tym za moment. Czyste masło Shea znane jest z fantastycznych właściwości nawilżających i regenerujących, dlatego też zdecydowałam się na tą wersję. Opakowanie to plastikowy słoiczek o pojemności 250ml, czyli raczej standardowo. 


Zawartość masła Shea w składzie zazwyczaj objawia się tym, że konsystencja kosmetyków jest zbita i ciężka w rozprowadzaniu. Tutaj nic takiego nie ma miejsca. Konsystencja Shea Miracle jest bardziej budyniowa aniżeli maślana, co czuć od razu po nabraniu kosmetyku palcami. Gdyby nie malutkie kuleczki z olejkiem to określiłabym ją jako aksamitną. Małe czerwone kuleczki to jak się domyślam skoncentrowane składniki aktywne, możliwe, że jest to innowacyjny płynny olejek Shea, o którym producent wspomina w opisie. Faktycznie, poza masłem Shea, jest taki olejek obecny w składzie. Malutkie kapsułki rozprowadzają się po skórze i niejako mobilizują do masażu. Po krótkiej chwili nie ma po nich śladu. Masło wchłania się dość długo, pozostawiając po sobie lekki film, co nie każdemu przypadnie do gustu. Skóra jest gładka i przyjemna w dotyku, ale nawilżenie określiłabym jako średnie. Brakuje mi tutaj długotrwałego odżywienia i regeneracji, więc używam kosmetyku na przemian z innymi. Zapach nie wyróżnia się jakoś szczególnie, jest typowo kremowy. Shea Miracle to lekkie masło, dla osób, którym nie brakuje systematyczności w balsamowaniu ciała. 



Kosmetyki Efektima, w tym również to masełko dostaniecie w drogerii internetowej iperfumy.pl. Masło z linii Miracle mogę polecić dla skóry normalnej, która nie posiada dużych wymagań co do odżywienia i nawilżenia. Wyróżnia je konsystencja z zatopionymi kapsułkami. Producenci kombinują na różne sposoby żeby przyciągnąć klienta. Wcześniej z taką formułą się chyba nie spotkałam, a Wy? 

Znacie masła Efekitma? Jakiego kosmetyku aktualnie używacie do nawilżania ciała? :)

Zobacz także...

27 komentarzy

  1. Tak, znam to uczucie dlatego zima chętnie sięgam po kosmetyki z bogatymi formułami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mimo systematyczności muszę mieć coś porządnie nawilżającego więc raczej nie sięgam po lekkie formuły :) Chociaż czasami mnie kusi, bo moje balsamy mają taki zapach kremu, a często te masełka pachną tak cudownie! Ten myślałam że też będzie pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na zimę tylko i wyłacznie kosmetyki z bogatym składem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajną ma konsystencję ;)Szkoda, że nawilzenie nie powala, ale i tak wyglada fajnie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda, szkoda że brakuje dobrego nawilżenia, ale myślę że bym się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam kiedyś kokosowe i było świetne.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnego masła do ciała z tej firmy. Szkoda, że porządnie nie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy, ale na zime musze miec cos konkretnego! Mam krem do rak, ktory jest o wodnistej konsystencji i najlepiej walnelabym nim o sciane, bo tak slabo dziala na mnie w tym okresie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Produktu nie znam. Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kiedyś jakieś masło i dobrze wspominam. Fajnie, ze i to jest ok

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam to masełko i też uważam, że było ok dla normalnej skóry

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam jedno masełko Efektimy - nie to, jakieś inne, ale byłam z niego zadowolona. Moja skóra nie jest zbyt wymagająca, więc dla mnie było bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja skóra nie potrzebuje mocnego nawilżania, więc to masło mogło by mi się spodobać :) Ta konsystencja z zatopionymi kapsułkami wygląda bardzo zachęcająco :) Może sobie sprawię ten produkt przy okazji zakupów na iperfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się świetnie, myślę że się skuszę 💛

    OdpowiedzUsuń
  15. Masełko shea to ja bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię Masło do ciała zwłaszcza teraz w sezonie zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam to masło w markecie spożywczym, ale w wersji kokosowej. Myślę, że dobrze sprawdziłoby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie z braku systematyczności takie masełko nie przyniosłoby chyba skutku. Obecnie używam balsamów Nivea lub Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiło mnie to masło, chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to takie masełko to chyba bym zjadła hahah :) Ogólnie jestem wielką fanką masełek do ciała :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze nic tej firmy, ale wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja skóra właśnie jest bardzo wymagająca jeżeli chodzi o nawilżanie ze względu na moje problemy z tarczycą :( Ostatnio wręcz biegłam do drogerii po coś co ją porządnie nawilży, ale Garnier przychodzi z pomocą :) a jeżeli chodzi o masła do ciała to z Ziaji też jest fajne.
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym mieć to masełko, kusi mnie :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga