GELLE FRERES Queen Next Door Rose Galante - wyjatkowe francuskie perfumy bez alkoholu

19.11.17

Sezon na poszukiwanie świątecznych upominków trwa w najlepsze. Jednym z najczęściej kupowanych prezentów dla bliskiej osoby są perfumy. Chcę Wam dzisiaj przybliżyć wyjątkową i jeszcze mało znaną w Polsce francuską markę GELLE FRERES. Dlaczego wyjątkową? Otóż produkowane przez ten dom perfumeryjny zapachy są pozbawione alkoholu. Do pewnego czasu nawet nie miałam pojęcia, że takie perfumy mogą mieć rację bytu. A jednak! Takie innowacje znajdziecie w drogerii internetowej iperfumy.pl.



WIELOLETNIA TRADYCJA
Marka GELLE FRERES może poszczycić się bardzo długą tradycją, istnieje na światowym rynku od 1826 roku. Zdobyła mnóstwo nagród, m.in. za szczególnie wyjątkowe kompozycje kwiatowe i dokładną wiedzę naukową o wykorzystywanych w kosmetykach i perfumach ekstraktach kwiatowych. To wieloletnie doświadczenie zamknięte zostało w jedynej w swoim rodzaju kolekcji 5 perfum Queen Next Door oraz kosmetykach pielęgnacyjnych. Swój sklep flagowy marka posiada w Paryżu przy ulicy Avenue de l’Opéra, będącej sercem mody i designu. Byłoby świetnie kiedyś odwiedzić to miejsce.

SKŁAD BEZ ALKOHOLU
Cechą wyróżniającą zapachy Gelle Freres jest tak jak wspominałam skład pozbawiony alkoholu. Jest to możliwe, dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii mikroenkapsulacji. Francuscy kreatorzy wykazali się niezwykłą pomysłowością. Co ciekawe perfumy charakteryzują się jednocześnie wspaniałą trwałością i w niczym nie ustępują innym, zawierającym alkohol. A przy okazji są bardziej bezpieczne dla osób z wrażliwą skórą, wszyscy dobrze wiemy, że wysokie stężenie alkoholu w wodach może powodować podrażnienia czy wysuszać nadmiernie skraplaną co rano skórę. Zapachy Queen Next Door bez większych obaw możemy używać nie tylko na skórę, ale też na włosy.



KWIATOWY MISZ MASZ
Zapachy Gelle Freres dedykowane są miłośniczkom nut kwiatowych. Wybierać możemy pomiędzy kompozycjami z różą, lilią, ylang ylang, gerdenią tahitańską, bergamotką, magnolią. Składniki pochodzą z wyselekcjonowanych kwiatów kwitnących w najpiękniejszych zakątkach świata. Osobiście jestem wielką miłośniczką żywych kwiatów, a także kwiatowych kompozycji w kosmetykach i perfumach.

ROSE GALANTE, CZYLI RÓŻANA ELEGANCJA
Zapach, który chcę Wam przybliżyć to Queen Next Door Rose Galante. Perfumy zwracają na siebie uwagę poprzez nietypowy, nieprzeźroczysty flakonik z zatyczką opatrzoną inicjałami marki. Niestety nie podglądniemy ich ubytku. W nutach głowy znajdziemy płatki róż, a ponadto lilię i moje ukochane fiołki. Nuty serca tworzą krople wody jaśminowej, które nadają zapachowi głębi dodają mu powłóczystości. Podstawę stanowi białe piżmo i cedr. Zapach jest wyczuwalny nie tylko blisko przy skórze, ale też wokół nas. Trwałość znakomita, do kilku godzin, a nawet dłużej na ubraniach, apaszkach, szalikach. Początkowo na pierwszy plan wysuwa się subtelny zapach róż. Tuż po aplikacji jest dość intensywny, ale wystarczy około pół godziny, aby się wyklarował. Nie wiem czy to odpowiednie słowo, ale na pewno wiecie co mam na myśli. W odbiorze nie jest on pudrowy ani przytłaczający, jak to często bywa przy różanych perfumach. Później cała kompozycja łagodnieje.


PIELĘGNACJA GELLE FRERES
Rozwinięciem ulubionych perfum może być pielęgnacja z tej samej linii zapachowej. Gelle Freres oferuje kremy do rąk, olejki pod prysznic i mleczka do ciała. Posiadam krem do rąk, który sprawdzi się do skóry niezbyt wymagającej. Nawilża i przynosi ulgę suchej skórze, ale jest to efekt raczej krótkofalowy. Na uwagę zasługuje tutaj trwałość zapachu i kupując kosmetyki tej marki właśnie tym kierowałabym się w pierwszej kolejności. To coś na zasadzie pielęgnacji z B&BW. Piękny zapach pozostaje na dłużej aniżeli działanie nawilżające.



Podsumowując, perfumy Gelle Freres to namiastka paryskiego luksusu, według mnie fantastyczny i oryginalny pomysł na świąteczny prezent. Nie często możemy spotkać perfumy bez alkoholu. Zapach Rose Galante spełni oczekiwania przede wszystkim fanek różanych zapachów, ale nie tylko. Mimo tego, że zapach róży jest tutaj znaczący, to nie dominuje on w sposób przytłaczający. W grę wchodzi także jaśmin i reszta nut kompozycji. 

Jestem ciekawa czy słyszeliście o marce Gelle Freres? Co sądzicie o tych perfumach? Lubicie zapachy z nutką róży? :)

Zobacz także...

24 komentarzy

  1. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O marce nigdy nie słyszałam ale prezentuje się naprawdę pięknie :) nie wiem czy zapach byłby dla mnie ale same w sobie naprawdę ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już o nich słyszałam, na pewno chciałabym je poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem zapachu tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam wersję ylang ylang, te perfumy są naprawdę wyjątkowe pod względem flakonu- opakowania, kładu- brak alkoholu oraz właśnie zapachu. różana odsłona też by mi odpowiadała bo uwielbiam perfumy kwiatowe,

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tej marki, ale kosmetyki różane uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz słyszę ale chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  8. ulala nie znam, ale fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  9. Alę piękne, cukierkowe zdjęcia ! Aż się chce poryskac tym perfumem !

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry skład jest dla mnie najważniejszy przy wyborze kosmetyków, a te wyglądają naprawdę fajnie! Całkiem dobry pomysł na prezent :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. O! Przepięknie te cuda wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli można bez alkoholu? Można :P Ja marki nie znam, ale wcześniej nie wyobrażałam sobie perfum bez tego dodatku :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Noe slyszalam o nich wczesniej! Duzy plus za brak alkoholu! Ja wolę zapachy owocowe, świeże. Zazwyczaj te kwiatowe są dla mnie duszace,ale dam im szanse i przy najbliższej okazji sprawdze ich zapach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo często robię zakupy na Iperfumy, ale z tą marką się jeszcze nie spotkałam :D Chętnie rzucę na nią okiem przy kolejnych zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja o zapachu róży nie przepadam, uwielbiam słodkie zapachy. Aczkolwiek nie mówię nie ;) Firmy nie znam, ale na tym portalu robię czasami zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tej marce wcześniej :) Lubię różane nuty w perfumach :) Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o nich ale wygladaja bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne opakowanie ma *.* Powiem Tobie kochana, że nie mam pojęcia jak pachnie! Chętnie bym się przekonała, dopiero w ostatnim czasie zaczęłam się więcej interesować zapachami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne opakowanie :) Ja wolę zapachy kwiatowo-owocowe. A samej marki nie kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że ten zapaszek mógłby mi podpasować, bo uwielbiam jaśmin. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zapachy z różą

    OdpowiedzUsuń
  22. z chęcią poznała bym bliżej się z tymi perfumkami :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga