ShinyBox LOVE, BEAUTY, FASHION / listopad 2017

30.11.17

Hej Dziewczyny! Troszkę późno przychodzę do Was z prezentacją listopadowego zestawu ShinyBox LOVE, BEAUTY, FASHION. Pudełka były dość różnorodne w tym miesiącu, zatem zapraszam na przegląd tego, co trafiło w moje ręce. Zestaw był dość głośno zapowiadany i wiadome było, że znajdziemy w nim coś związanego z modą i popularnym sklepem obuwniczym. U mnie zobaczycie wersję podstawową, natomiast klientki, których ten box był przynajmniej drugim w ramach jednej i tej samej subskrypcji otrzymały dodatkowo 1 z 3 produktów marki Figs & Rouge.


Tuż po rozpakowaniu paczki dało się wyczuć, że w środku mamy nie jedno, ale dwa kartoniki. Jeden z nich to zestaw kosmetyków Jantar Medica (22,50zł/zestaw), a w nim szampon, mgiełka i serum do włosów zniszczonych. Jestem miło zaskoczona. Akurat dla mnie taki zestaw jest jak znalazł, także chętnie przetestuję i za jakiś czas wrócę z recenzją. 


To nie koniec kosmetyków do pielęgnacji włosów. W zestawie pojawiła się ciekawa marka Beaver oraz 1 z 3 produktów z linii Tea Tree (15,00zł/50ml). Ja trafiłam na odżywkę, która ma za zadanie przeciwdziałać puszeniu się włosów oraz przywracać im miękkość i lekkość. Brzmi interesująco. Opakowanie jest niewielkie, to wersja podróżna. Obok mamy maskę do włosów kręconych Novex My Curls (45,00zł/1 kg) w małym opakowaniu. Maska tej marki pojawiła się we wrześniowym pudełku, tylko w innej wersji. Ja mam włosy proste, także kosmetyk tym razem kompletnie nietrafiony. 


Dalej mamy maskę złuszczającą do stóp Puredream (12,95zł/szt.). Zapewne część z Was kojarzy ją z Biedronki. Zima wydaje się dobrym czasem na testy, chociaż różnie to bywa. Niedługo święta, sylwester, będzie okazja do założone wystrzałowych szpilek czy sandałów, więc trzeba dobrze sobie zaplanować użycie takiego preparatu, by później nie straszyć łuszczącą się skórą. Dajcie znać jeśli używałyscie tej maski, czy przynosi dobre efekty? Pozostając w temacie stóp sklep DeeZee zaoferował subskrybentkom ShinyBox zniżkę w postaci -30% na nowości. Biorąc pod uwagę fakt, że oni często mają promocje i nawet aktualnie w sklepie jest -30% na wszystko to nie postarali się bardzo. Początkowo liczyłam na jakieś ciepłe, zimowe kapcie. Jest także voucher na stronę Katalog Marzeń o wartości 30zł, którego brak na zdjęciu.


Dalej mamy jeden z bestsellerów sklepu Maroko Sklep, czyli glinkę rhassoul w płytkach (5,90zł/30g). Glinka ta eliminuje nieczystość i martwe komórki skóry, poprawiając jej elastyczność, jędrność i strukturę. Nadaje się do przygotowania maski na twarz lub całe ciało. Ja zamierzam używać jej na twarz. Glinki lubię, ale w takiej formie jeszcze nigdy nie miałam. 


Jest też coś z kolorówki marki Miyo Makeup, która jeśli się nie mylę już wcześniej pojawiała się w boksach kosmetycznych. Automatyczna konturówka do oczu Twist Matic Eyes (13,99zł/0,3g) posiada odcień jasnego brązu, jest delikatna. Szkoda, że nie trafiłam na coś ciemniejszego.  


I na koniec ostatni z produktów wymiennych. Ten element zestawu wywołał najwięcej zamieszania ze względu na dużą rozbieżność w cenach. Można było trafić na: jedwabny puder wykończeniowy Earthnicity (84,99zł/4,5g), paletkę cieni do brwi Brow Knit od So Chic (12,99zł/szt), żel do mycia twarzy Naobay (60,00zł/75ml), serum z kawiorem Nutrix Caviar Kueshi (105,00zł/50ml) oraz płyn dwufazowy do demakijażu AUBE (29,99zł/100ml), który znalazłam u siebie. Z płynu się cieszę, dużo dobrego czytałam o kosmetykach tej marki, ale przyznam się Wam, że po cichu liczyłam na puder mineralny. Dajcie znać na jaki kosmetyk Wy trafiłyście?


Podsumowując, biorąc pod uwagę moje aktualne potrzeby to pod względem kosmetycznym listopadowy ShinyBox wypada całkiem nieźle. Na pewno cieszę się z kosmetyków Jantar, chętnie przetestuję maskę do stóp i glinkę rhassoul. Płyn Aube też w porządku, już zajął miejsce na półce w łazience. Jestem natomiast zawiedziona jeśli chodzi o voucher DeeZee i maskę Novex. Brakuje mi też kosmetyków z zimowym akcentem, może jakiegoś pięknie pachnącego peelingu lub masła do ciała? Być może znajdę je w grudniowej, świątecznej edycji Where the Magic Happens. Nie mogę się doczekać.

Dajcie znać co sądzicie o tej edycji? Macie ten zestaw? Coś Was szczególnie zainteresowało? :)

Zobacz także...

25 komentarzy

  1. zdecydowanie Jantar podwyższa wartość pudełka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to świetna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie jest to moje pierwsze pudełko :) Szczerze to średnio mi się podoba. Najbardziej jestem zadowolona z zestawu Jantar, ale już czekam na grudniowe pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta wersja pudełka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się zestaw ale myślałam, że rabat na buty będzie jeszcze większy

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że dostałaś ten płyn :) Szkoda, że tak zróżnicowali produkty... Ale też jestem ciekawa kolejnej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem przyjemna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne jest takie pudełeczko. Nie miałam nigdy żadnego. Kosmetyki z Jantaru zainteresowały mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna zawartość, szczególnie glinka rhassoul mnie zainteresowała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, ze grudniowy box (a one zazwyczaj są przed Świętami) zaskoczy nas czymś fajnym, zimowym :D Ja ogólnie jestem zadowolona. Cieszy mnie zestaw Jantar ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam już ostatnio u kogoś to Pudełko ale jego zawartość jakoś mnie nie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo ciekawostek widzę wpadło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te kosmetyki z Jantara są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja własnie wykończyłam stary szampon, a w kolejce czeka Jantar ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Takoe boxy niespodzianki to swietna sprawa! Mozna poznac kosmetyczne nowosci i odkryc swojego ulubienca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Maskę złuszczającą miałam, ale efekty mizerne :) Natomiast zestaw z Jantara chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie ta edycja wypada przeciętnie. Ogólnie nie jest źle, ale trochę za dużo tych produktów do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie taka zawartość by nie zawiodła, chociaż raczej stawiam na minimalizm i kupuje tylko to, co niezbędne. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Boxik już widziałam i uważam że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem poprzednia edycja była lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  21. Już u kogoś widzialam ten zestaw, kosmetyki Jantar chyba najlepsze :) Kiedyś używałam Jantaru i naprawdę dużo osób chwali.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw z Jantara chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga