Oryginalne pomysly na prezent z MYGIFTDNA.pl

3.11.17

Hej Dziewczyny? Rozglądacie się już za prezentami na mikołajki lub pod choinkę? Jest jeszcze dość wcześnie, ale założę się, że niebawem na sklepowych witrynach pojawią się zimowe akcenty. Właściwie wcześniejszy zakup prezentów ma wiele plusów. Wszyscy dobrze wiemy, że przedświąteczna gorączka potrafi przyprawić o zawrót głowy. Dzisiaj przychodzę do Was z prezentacją rzeczy, które zamówiłam niedawno na stronie MYGIFTDNA.pl. Jest to sklep, który oferuje mnóstwo oryginalnych, personalizowanych upominków na każdą okazję. Zdecydowałam się na coś dla par, zobaczcie same. Może akurat Was zainspiruję? 


Zacznę od tacy śniadaniowej, którą już mogłyście zobaczyć w moich ostatnich wpisach lub na Instagramie. Od dawna chciałam mieć taki stoliczek. Sklep MyGiftDna oferuje kilkanaście różnych wersji, można sobie także zaprojektować własny napis. Ja wybrałam coś klasycznego z gotowych propozycji, a mianowicie "home sweet home" z imionami - moim i narzeczonego. Taca wykonana jest z drewna sosnowego w kolorze ciemnego brązu, a grawer został precyzyjnie wycięty techniką laserową. Stolik jest dość duży, jego powierzchnia to 50x30cm. Nóżki można złożyć. Taca bardzo ładnie się prezentuje. To co? Teraz poproszę o śniadanie do łóżka! ;)





ZESTAW DO WINA
Kolejna rzecz również dla nas dwójki, ale jednak z przeznaczeniem na prezent urodzinowy dla mojej drugiej połówki. To on się zna na tym lepiej. A mowa o personalizowanym zestawie do wina. Zestaw jest czteroczęściowy i składa się kolejno z korkociągu, 2 zatyczek (w tym jedna z funkcją nalewaka) oraz obrączki na szyję butelki, zabezpieczającej przed kapaniem. Akcesoria umieszczone zostały w eleganckim drewnianym pudełku z grawerem "Love & Wine - better with time" + nasze imiona. Zestaw robi wrażenie na żywo, wygląda ładnie i gustownie. To wspaniały pomysł na prezent dla miłośników tego trunku, ale nie tylko. Warto mieć po prostu taki zestaw w domu. Nie wspomniałam jeszcze, że akcesoria wykonane zostały z metalu w kolorze srebrnym.






Znacie sklep MyGiftDna? Macie z nim jakieś doświadczenia? Co sądzicie o takich personalizowanych upominkach i moich propozycjach? :)

Zobacz także...

40 komentarzy

  1. Super jest ta taca śniadaniowa, podoba mi się bardzo, a zestaw do wina sama elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki stolik to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego sklepu nie znam, ale coś czuję, że niedługo zapoznam się z ich ofertą bliżej.;)
    Co do personalizowanych upominkach to jestem jak najbardziej na TAK.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega pomysły! Zestaw do wina super, ostatnio swój rozwaliłam :d Taca też fajna, ja nie mam żadnej, w domu deski do krojenia używam jako tacy :D

    Ja mam tak z kilkoma rzeczami, u innych na tak, a sama nie bardzo chcę :D Ale z matem się przekonałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stolik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś kupowałam u nich jeden prezent:) Mają świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne są takie personalizowane prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekna jest ta taca!:)
    Poklikasz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale klimatyczne zdjęcia :) Tacę sama bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No tą tacunie to ja bardzo bym chciała hihi h, zawsze mi się taka marzyła. Kojarzy mi się z romantycznymi chwilami , ale i nie tylko bo taka taca jest bardzo przydatna :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wino carlo rossi. To już swojego rodzaju klasyk. ♥
    Zyskałaś kolejną stałą czytelniczkę! Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałego weekendu. ♥

    Zapraszam do siebie
    recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również mi się spodobała ta taca śniadaniowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe pomysły! Ja ostatnio dostałam taki zestaw do wina, faktycznie się przydaje :) Sama bym go sobie pewnie nie kupiła

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodobał mi się ten zestaw do wina, wygląda bardzo elegancko;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O ta taca jest rewelacyjna. Przydałaby mi się taka

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękna taca i ten zestaw do wina, zrobił się u Ciebie fantastyczny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam też tace właśnie od tej firmy :) super prezenty mają :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Sklepu nie znam,ale taka tacka fajna sprawa na wspólne śniadanie do łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne propozycje! Powoli szukam idealnych prezentów dla moich bliskich ❤

    OdpowiedzUsuń
  20. ten zestaw do wina to świetna opcja

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta taca mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Winko to chyba mój ulubiony rodzaj alkoholu, więc taki zestaw bardzo by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Personalizowane prezenty są naprawdę super :) podoba mi się zwłaszcza ta taca :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale swietne! Na pewno zajrzę na ich strone;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Musze przejrzeć stronę może znajdę coś oryginalnego ...Twoje propozycje świetne tyle ze taki asortyment juz wykorzystałam i z każdą następną okazja coraz trudniej wymyślić coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mygift jeszcze nigdy mnie nid zawiodl jesli chodzi o prezenty

    OdpowiedzUsuń
  27. Zestaw do wina to świetny prezent dla każdego!
    Ja bym się z takiego ucieszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne pomysły. Zestaw do wina jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Słyszałam o tym sklepie ale niczego nie zamawiałam jeszcze. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Zarówno taca jak i zestaw do wina wyglądają super. Uwielbiam takie gadżety do domu :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga