Niekosmetyczne HITY JESIENI 2017 #1

2.11.17

Witajcie w pierwszym wpisie listopada. Zrobiło się jesiennie i nostalgicznie. Za oknami deszcz stuka o parapet. Nie trudno o jesienną chandrę. Takiej jesieni nie lubię, ale jakoś trzeba przetrwać ten czas, nie ma innego wyjścia! Skoro już sobie troszkę ponarzekałam to czas przejść do sedna wpisu, a dzisiaj będzie o ulubionych produktach i gadżetach października. Ostatnio mogliście poczytać o moich hitach kosmetycznych, teraz pora na coś z innej półki. 


ŚWIECA ZAPACHOWA GLADE WIŚNIA&PIWONIA
Jednym z moich sprawdzonych sposobów na umilenie sobie jesiennych wieczorów są świece i woski zapachowe. Mam ich sporo, różnych firm, w tym także kilka z Glade by Brise. Bardzo lubię ich limitowane kolekcje świąteczne w ozdobnych opakowaniach, a ostatnio zachwycam się wersją rozkoszna wiśnia z piwonią. Uwielbiam to połączenie. Często wybieram nawet perfumy z takimi nutami zapachowymi. Po zapaleniu świecy wokół robi się przyjemnie kwiatowo, trochę romantycznie. To tak jakby ktoś postawił na środku stołu wazon z bukietem świeżo zerwanych, letnich kwiatów. Świece nie są drogie. Na iperfumy.pl w zależności od wersji kosztują od 12 złotych wzwyż. 



TOREBKA BONPRIX
Przy okazji modowych wpisów już Wam wspominałam, że tej jesieni rządzi u mnie burgund i ciemna śliwka. W październiku nie rozstawałam się z niewielkich rozmiarów torebką BonPrix. Jest naprawdę świetna i jak się okazało po dłuższym noszeniu także dobrej jakości. Podobne torebki są na zagranicznych stronkach, tańsze, ale niestety nieco mniejsze. Skusiłam się na zamówienie szarej, myślałam, że będzie taka jak ta w kolorze oberżyny, ale niestety dużo jej brakuje pod względem wykonania. Szkoda, że na BonPrix nie ma innych wersji kolorystycznych, bo chętnie zamówiłabym sobie jeszcze jakiś inny kolor.


IMBRYCZEK Z PODGRZEWACZEM
Ten niepozornie wyglądający ceramiczny dzbanek to idealna opcja dla wszystkich zmarzluchów i miłośników herbat. Jesień to dla mnie idealny czas na odkrywanie nowych smaków herbat. Dzięki takiemu imbryczkowi można cieszyć się ciepłym napojem przez bardzo długi czas. To taka alternatywa dla kubka termicznego. Dzbanek można postawić na stole przy spotkaniu ze znajomymi czy rodzinką, co jest jego przewagą nad kubkiem termicznym. Wzbudza niemałe zainteresowanie. Myślę, że to też dobra propozycja na prezent.  


PĘDZLE SYRENKI - GADŻET BLOGERKI 
Na koniec zostawiłam sobie pędzle syrenki, które zamówiłam głównie z przeznaczeniem do zdjęć na bloga i Instagram. Pędzelki występują w wielu wersjach kolorystycznych. Wyglądają nieco dziecinnie, dla niektórych pewnie tandetnie. Ich włosie jest syntetyczne, do makijażu raczej nie będę ich używać, chociaż nie wykluczam tego. Pędzle trafiają do moich ulubionych blogerskich gadżetów. Potrafią ozdobić zdjęcie, przyciągają uwagę. Jeszcze nie raz je u mnie zobaczycie.



To zaledwie garstka moich jesiennych ulubieńców niekosmetycznych. Nie należę do ogromnych fanek tej pory roku, więc umilam ją sobie na wszelkie sposoby. Nie obejdzie się też bez dobrego serialu. Ostatnio wciągnęłam się z polską produkcję "Diagnoza" z Maja Ostaszewką w roli głównej. To serial medyczno-kryminalny, opowiada o kobiecie, które straciła pamięć i próbuje sobie przypomnieć jak wyglądało wcześniej jej życie. To czego się dowiaduje jest zaskakujące. Jeśli macie wolne wtorkowe wieczory to polecam. Dotychczas wyemitowane odcinki można obejrzeć też online. 

Jestem ciekawa Waszych jesiennych hitów, tych niekosmetyczny? Podzielcie się koniecznie swoimi propozycjami :)

Zobacz także...

31 komentarzy

  1. jejku te pedzelki sa swietne! tw swiece zawsze mnie kusza w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale podobaja mi sie Twoi ulubiency :D Taki imbryczek sama musze zakupic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś zastanawiałam się nad tymi pędzlami ale ostatecznie wybrałam zestaw pędzli unicorn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już jestem bardzo ciekawa jak pachnie świeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta torebka, ja nigdy nie zamawiałam na Bonprix, jakoś nie miałam zaufania, ale ta torebka bardzo mnie przekonuje do zmiany opinii :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie te pędzelki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świeca z wiśnią na pewno by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka śliczna :* A pędzle !!! Achhhh Syrenki są na prawdę urocze :) uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię świece glade a w szczególności ich zapach świąteczne: pomarańcza z przyprawami i świerk/choinka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki dzbanek z podgrzewaczem planuję kupić już od dłuższego czasu. A najlepiej to jakby dało się kupić podstawkę na świeczki do zwykłego dzbanka, bo szkoda byłoby mi go odstawić w kąt. Syrenki są prześliczne, ozdabiają i zdjęcia i toaletkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa jestem tych pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się torebeczka, przy tych jesiennych wieczorach z chęcią sięgnęłabym po taką świeczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świece tez uwielbiam, a pędzle są boskie, już zacieram ręce na swoje jeszcze chwila i będą u mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten imbryczek to świetna sprawa ;) Można czytać książkę i co chwilę robić sobie ciepłą dolewkę herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Diagnoza" ma bardzo dobre opinie, więc zapisuję sobie ten serial na mojej liście "do obejrzenia" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebkę już chwaliłam, jest świetna! Natomiast tutaj uwagę moją przykuły te pędzle! Widziałam już dużo różnych wersji, ale ogon syreny widzę pierwszy raz :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna torebka! A pędzle urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te pedzle sa przeurocze! Widze ze wiekszosc komentujacych podziela moje zdanie 🖤

    OdpowiedzUsuń
  21. My z mężem oglądamy teraz na Netflixie Sposób na morderwstwo. Bardzo polecam! Imbryczek jest genialny! Chyba go zakupię! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  22. pędzle ciekawie wyglądają, ale nie podobałoby mi się u mnie - wolę minimalistyczny wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ta torebka z Bonprix robi furor, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się torebka oraz pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga