Olejowy syndet do mycia twarzy DERMEDIC OILAGE

8.3.18

Hej Dziewczyny! Jak każda kobieta, a w szczególności blogerka beauty lubię śledzić wszelkie nowinki w tej tematyce. Jakoś na początku zimy dotarła do mnie informacja o pojawieniu się w sprzedaży nowej linii kosmetyków marki DERMEDIC. Linia OilAge dedykowana jest docelowo dla cery dojrzałej i wrażliwej. Olejowe receptury OilAge według zapewnień producenta nawilżają, natłuszczają, opóźniają procesy starzenia się skóry. Zimą moja cera zwykle potrzebuje solidnej dawki nawilżenia i wzmożonej pielęgnacji, dlatego właśnie w tym czasie postanowiłam wypróbować kilka kosmetyków z tej linii. Przygotowałam dla Was recenzję żelu myjącego, określanego przez markę jako olejowy syndet do mycia twarzy.



Zacznijmy od opakowania. Żel umieszczony został w butelce o pojemności 200ml. Mamy tutaj pompkę, dzięki której dozowanie kosmetyku jest czystą przyjemnością. Nic się nie brudzi, pompka nie zacina się. Desing opakowania jest prosty jak to zazwyczaj na dermokosmetyki przystało. Olejowo - żelowa konsystencja to innowacyjne rozwiązanie. W pierwszym kontakcie z morką cerą można odczuć olejki, a tuż po chwili ujawnia się żelowa konsystencja, dość oryginalna, jakby aksamitna, miła w użyciu. Nie szczypie ani nie podrażnia. Nie powoduje też zamglenia oczu, co pozytywnie mnie zaskoczyło. Okropnie nie lubię tego efektu i być może dlatego tak rzadko sięgam po olejki w oczyszczaniu twarzy. Jest to kosmetyk niezwykle delikatny, więc posiadaczki cery wrażliwej mogą się nad nim zastanowić.


Po syndet Dermedic sięgam wieczorem po uprzednim usunięciu makijażu płynem micelarnym. Bez tego żel nie poradziłby sobie z dokładnym oczyszczeniem. Wytwarza delikatną, aksamitną piankę, która rozprawia się z resztkami kolorówki i nadmiarem sebum. To też dobry kosmetyk do porannego oczyszczania.  Nie zapominajmy, że syndet posiada olejkową formułę, przez co nie zmyjemy go od razu wodą tak jak wiele innych żeli. Czasem nawet bywa tak, że używam go jako pierwszy etap oczyszczania, a następnie sięgam po drugi "mocniejszy" żel. Dobrze używa się go w połączeniu z rękawicą GLOV lub delikatną ściereczką.


Podsumowując, żelowy olejek zaciekawił mnie z uwagi na konsystencję. Dawno nie używałam tego typu kosmetyku. Syndet okazał się bardzo przyjemny w użyciu, delikatny. Łączy w sobie oczyszczanie (jednak nie demakijaż) i pielęgnację. Pozostawia cerę przyjemną w dotyku, bez uczucia ściągnięcia. Posiadaczki cery suchej powinny być z niego szczególnie zadowolone. Z linii OilAge mam też krem na dzień i krem pod oczy, niedługo Wam o nich napiszę. Kosmetyki Dermedic są łatwo dostępne, także online, znajdziecie je w drogerii internetowej iperfumy.pl.

Znacie nową linię Dermedic OilAge? Stosujecie olejki w oczyszczaniu cery?

Zobacz także...

27 komentarzy

  1. Oo musze sama wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Firme jak najbardziej kojarze, ale tej serii nie, wydaje sie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kosmetyk, markę znam tylko z blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę po raz pierwszy, ale czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie go przetestuję :)❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten olejek jak i krem do twarzy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię form olejkowych do twarzy, stawiam na klasyczne żele, choć kosmetyki tej firmy lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Potwierdzam, ten syndet jest bardzo przyjemy :) Ma świetną, delikatną konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj widziałam na stronie apteki Melissa, że przy zakupie kosmetyków oilage w prezencie jest płyn micelarny Dermedic!! :) więc chyba się skuszę na zamówienie :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie znam tej linii, ale ostatnio zakochałam się w kosmetykach Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten kosmetyk, używam go chyba jeszcze od zeszłego roku i już kończę, jest świetny jak wszystkie inne syndety dermedic. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tylko olejek do demakijazu i bardzo go lubie. Tego nie znam, pierwszy raz go widze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie go spróbuję, bo i tak mam na liście
    tym bardziej, że krem pod oczy bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze takiego kosmetyku, ale coś czuję, że mógłby mi się spodobać ;) Dermedic jest godny zaufania

    OdpowiedzUsuń
  17. Do tej pory się z nim nie spotkałam, ale jestem bardzo ciekawa jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Dermedic znam tylko jeden kosmetyk :) Ale ostatnio przywędrował kolejny, kupiłam szampon - zobaczymy, jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam żadnego z tych produktów ale po twoim wpisie bardzo chętnie je sama bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam tego produktu od niedawna do oczyszczania twarzy rano. Bardzo fajnie się spisuje, jestem z niego zadowolona i wkrótce też podzielę się pełną opinią na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię olejkowych form do twarzy, więc niestety nie jest to opcja dla mnie. Stawiam na klasyczne żele.

    OdpowiedzUsuń
  22. Musze przyznac ze jeszcze o nich nie slyszalam! Olejki na codzien mi nie towarzysza, ale chetnie sprobuje. Byc moze ten mnie do siebie przekona

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie oleiste produkty do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie się na niego "czaję" :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy olejek /żel muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawi mnie ten żel i chcę go wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga