EVELINE Liquid Control HD 020 Pink Beige

17.3.18

Hej Dziewczyny! Kilka miesięcy temu w sprzedaży pojawił się podkład EVELINE Liquid Control HD. Markę znam od wielu lat, wiem, że niektóre jej kosmetyki to prawdziwe perełki, w dodatku w niskiej cenie. Zapraszam na recenzję podkładu, który wzbudza niemałe zamieszanie. A wszystko przez to, że z opakowania przypomina on słynny Catrice HD Liquid Coverage. Ten miałam i dość dobrze się u mnie sprawdził, także tym bardziej byłam ciekawa nowości z Eveline. 



Podkład umieszczony został w smukłej, wysokiej butelce wyposażonej w pipetkę. Pojemność to 32 ml. Szafa graficzna jest prosta i minimalistyczna. Opakowanie wygląda schludnie i dość profesjonalnie. Ładnie prezentuje na szafce w łazience lub na toaletce. To jednak nie jest aż tak istotne jak działanie, trwałość czy odcień. Od takich kosmetyków wymagamy wiele. To w końcu podstawa w makijażu. Liquid Control posiada beztłuszczową formułę, co czyni go ciekawym kandydatem dla cery mieszanej i tłustej. Ciężko go aplikować samymi opuszkami palców. Ja zwykle wybieram gąbeczkę Beauty Blender. To dlatego, że jego konsystencja jest bardzo rzadka, płynna. Uwaga na ubranie, plam właściwie nie da się usunąć! Najlepiej nakładać go jeszcze w piżamce czy szlafroku, chociaż wiadomo, że i takich rzeczy szkoda w razie pobrudzenia.


Podkład jest dostępny w 6 odcieniach. Ja posiadam 020 Pink Beige. To dość ciepły beż, który w opcji solo okazał się dla mnie zdecydowanie za ciemny. Możliwe, że latem byłby w porządku, ale i tak wtedy w razie zakupu kolejnej butelki skuszę się już na jaśniejszą wersję 010 Light Beige. Niestety wiele osób na narzeka na to, że podkład ciemnieje po nałożeniu i muszę ten fakt potwierdzić. Oksyduje po czasie, przez co rano możemy się nieźle wkopać. Niby wszystko w porządku, w lustrze ładnie, pięknie, a po godzinie jak już wyjdziemy do ludzi cera nabiera nieco ciemniejszego kolorytu, podkład nieco odcina od koloru szyi czy dekoltu. Warto o tym pamiętać. Pod względem trwałości jest nieźle, makijaż trzyma się przez kilka godzin bez zarzutu, po 6-7h zaczyna się nieco ścierać w strefie T. To dobry wynik jak na drogeryjny podkład. Nie podkreśla suchych skórek i ogólnie cera wygląda z nim ładnie. Krycie możemy budować poprzez nakładanie kolejnych warstw, przy jednej jest ono średnie, aczkolwiek dla mnie w sam raz.


Tak jak Wam wspomniałam odcień 020 Pink Beige nie jest dla mnie ideałem. Szkoda mi było go porzucić, bo ogółem cera wygląda z nim dobrze, konsystencja ładnie się wtapia, nie tworzy efektu maski. Nie podkreśla suchych skórek czy też porów. Ma dużo plusów, dlatego postanowiłam znaleźć sposób na niedopasowany odcień. Mieszkam go z dużo jaśniejszym Maybelline Super Stay 05 Light Beige. Taka kompozycja sprawia, że uzyskuję odcień, który idealnie stapia się z moją cerą i uzyskuję oczekiwany naturalny efekt. Poniżej możecie zobaczyć jak prezentują się te dwa podkłady, osobno jak i połączone.




Używacie podkładów z Eveline? Co sądzicie o Liquid Control HD? Mieszacie czasem różne podkłady w celu uzyskania odpowiedniego koloru? :)

Zobacz także...

22 komentarzy

  1. Dużo ostatnio naczytałam się o podkładzie z Eveline chociaż sama osobiście zbyt dużo kosmetyków z tej marki nie mam jednak zapowiada się całkiem ciekawie ;) zdarza mi się mieszać podkłady by było idealnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam kompletnie tego podkładu, ale ostatnio mniej mam do czynienia z Eveline ;) Noi fakt też jest taki, że rzadko używam podkładów :D podoba mi sie jednak opakowanie tego podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się z nim polubiłam, pasuje mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj szkoda, że jest za ciemny, nigdy go nie miałam, jestem blada więc najczęściej sięgam po kremy bb i podkłady mineralne, wśród nich łatwiej jest dobrać idealny odcień

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten podklad, ale juz nie pamietam koloru. Jednak dla mnie moj jest idealny :). Bardzo go lubie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i sprawdza się świetnie, tylko że najjaśniejszy jest dla mnie za różowy, a kolejny już za ciemny. Ostatecznie rozjaśniam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że ten podkład ciemnieje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Również go posiadam i jestem zachwycona. Kolor miałam trafiony! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że ciemnieje, bo mam na niego ochotę od dłuższego czasu(oczywiście najpierw wykończę choć jeden podkład, który posiadam zanim skuszę się na coś nowego:)). A Super Stay posiadam jeszcze w poprzednim opakowaniu i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda ze marka ma kilka perelek i dama takie znam. Od pewnego czasu mam na niego ochote. Ale widzę ze trzeba trafic z odcieniem bo efektu maski to nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten z Catrice i ten bede chciala przetesowac w nastepnej kolejnosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Możliwe, że kiedyś się skuszę :) Aktualnie testuję wspomniany Catrice HD Liquid Coverage :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten odcień MIX, który uzyskałaś bardzo mi się podoba :D ogólnie czytałam, że ten podkłąd Eveline jest ciemny i wiele osób go rozjaśnia na własną rękę. Chętnie go kupię, ale bliżej lata, jak się trochę opalę

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze okazji używać tego podkładu. Z jednej strony mnie ciekawi, a z drugiej obawiam się tego oksydowania. Po zimie jestem dość blada, więc nawet jeśli ściemnieje na twarzy tylko o ton to i tak będzie to widoczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w chwili obecnej nie uzywam zadnego podkladu. Nie znam wiec nowosci i ciekawych produktow! Ten bardzo mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam wariant 015 i kilka dni temu zaczęłam z nim przygodę, sprawdza się naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja akurat lubię średnio kryjące podkłady, nie lubię i nie potrzebuje takiej maski ☺ wiele dobrego słyszałam o tym podkładzie Ale to ciemnienie trochę mnie przeraża 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten podkład, tylko w kolorze 015Light Vanilla i jest idealny, nigdy nie miałam tak dobrze dopasowanego koloru :) Zdarzało mi się również mieszać kolory podkładów, bo zawsze w drogeriach kupowałam za ciemny :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ogólnie bardzo lubię kosmetyki od Eveline;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja testuję teraz sporo nowych podkładów, bo na razie nie znalazłam nic co by mnie w pełni zadowalało. Będę musiała sprawdzić i ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejna pozytywna recenzja, chcę! :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Podkład, który nie podkreśla suchych skórek to coś co chętnie wybieram

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga