Wiosenny haul z GAMISS

26.3.18

Witacie :) Przychodzę do Was dzisiaj z nieco zaległym zamówieniem z GAMISS. Paczka doszła do mnie już jakiś czas temu. W tym sklepie nie zamawiam zbyt często, ale z tego co zauważyłam mają konkurencyjne ceny. Minus okazał się taki, że paczka trafiła do urzędu celnego i naliczono dodatkowe opłaty. W dodatku czekam jeszcze na dwie rzeczy, które niby były w ofercie, ale okazało się, że jednak nie do końca. Chodzi o bluzkę i torebkę, które wysłane zostały zaledwie kilka dni temu. Ale przejdźmy do tych rzeczy, które już mam w domu.


SZARA BLUZKA Z KORONKĄ >klik<
Na początek bluzeczka na którą bardzo czekałam. Ostatnio polubiłam dekolty zdobione różnego rodzaju koronką. W przypadku szarej bluzki z Gamiss mamy do czynienia z dość grubym splotem, który efektownie wygląda. Nie pamiętam już jaki wybrałam rozmiar, ale chyba L, nie widzę informacji w zakładce z zamówieniem. Bluzka dostępna jest w rozmiarach od S do XL, w dwóch wersjach kolorystycznych. Materiał, z którego została wykonana przypomina bawełnę. Jestem z niej zadowolona.


JEANSY Z HAFTEM I DZIURAMI >klik<
Obok bluzeczki widzicie jeansy z haftowanym motywem i przetarciami na całej długości. Zamawiając spodnie w tego typu sklepach zwykle decyduję się na XL i tak samo było tym razem. Niestety spodnie okazały się na mnie sporo za duże, a szkoda, bo są ładnie wykonane.



Jak na blogerkę przystało lubię zaglądać na działy z gadżetami i wszelkimi akcesoriami domowymi. Mozaika z lusterek jest niewielkich rozmiarów i przyda się do zdjęć. Do umieszczenia jej na ścianie raczej jest zbyt mało elementów, chyba że do pokoju dziecięcego, ale i w tym wypadku najlepiej od razu zamówić kilka kompletów. 

Na targach ślubnych zauważyłam, że w modzie są różne napisy umieszczane na czubku tortu ślubnego. Rozwiązanie to można wykorzystać także w przypadku wypieków urodzinowych czy na każdą inną okazję. Zamówiłam napis love, przyszedł mi jednak pokruszony i dość mały, skleję go i wykorzystam jedynie w domu.
 

SZARY KARDIGAN >klik< 
Długi sweter o melanżowym splocie miałam na wishliście praktycznie przez całą zimę. Obawiałam się jednak rozmiaru, który określony jest jako uniwersalnym. Okazało się, że kardigan jest jak na mnie szyty. Długość rękawów odpowiednia, całościowo również. Z przodu posiada dwie duże kieszenie. Jest ciepły i miły dla skóry. Sprawdził się idealnie przez ostatnie mroźne dni, zamierzam go też nosić wiosną zamiast kurtki. Polecam!

SPODNIE MARMURKOWE >klik<
Oprócz jeansów z dziurami skusiłam się też na marmurkowe. Te okazały się już dobre rozmiarowo. Są to długie i dopasowane rurki z średnim stanem. Zostają ze mną. Materiał jest dość cienki, elastyczny. Nie tak cienki jak w przypadku legginsów, ale też nie tak gruby jak w przypadku jeansów.



Znacie sklep Gamiss? Coś Wam wpadło w oko z mojego zamówienia? :)

Zobacz także...

34 komentarzy

  1. Fajnie prezentują się te spodnie z haftem, szkoda że nie trafiłaś z rozmiarem. Ja szukam teraz wiosennej garderoby, te marmurkowe spodnie również wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie są fantastyczne, szkoda, że za duże. ciężko jest dobrać odpowiedni rozmiar dołu, bluzka zawsze może być nieco oversize

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane zakupy. Ta mozaika jest przepiękna- chętnie sama bym taką kupiła. Bluzka, choć zwyklaczek, fajnie na Tobie leży. A sweterek zawsze się przyda, by narzucić w chłodniejszy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Udane zamówienie :) Ja zamawiając spodnie zawsze kieruję się podaną rozmiarówką, nie rozmiarem typu M,L,XL :)Ogólnie wszystko mi się podoba,ale najbardziej kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna ta bluzeczka jej! :) Udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale szkoda, że spodnie są za duże 😢 rewelacyjnie się prezentują i sama miałam ochotę na coś podobnego! Pozostałe ubrania też są fajne, ale te spodnie od razu zwróciły moja uwagę ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie wygladaja super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba tylko lustetka mi sie nie podobaja, bo mam i nie jestem nimi zachwycona. Cala reszta jest swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie są super :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. same fajne rzeczy, uwielbiam takie kardigany. A u mnie te spodnie marmurkowe dużo za duże wypadły, mimo iż wybrałam rozmiar s

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię rzeczy stamtąd choć czasami są to zwykłe szmaty na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobne jeansy - są super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka z koronką bardzo mi się spodobała. Na wiosnę wydaje się idealna :) Co do napisu na tort to też miałam taki na torcie ślubnym i bardzo polecam - według mnie super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne rzeczy, najbardziej podobają mi się spodnie:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zamówienie, ta bluzeczka z koronką jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne spodnie i szkoda,że okazały się za duże

    OdpowiedzUsuń
  17. Gamiss to mój ulubiony sklep Chiński :D Upolowałam tam naprawdę kilka fajnych perełek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka z koronką jest super. I spodnie z haftem, szkoda, że nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  19. spodnie sweter i bluzeczka na plus ladnie sie komponuja

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta bluzeczka z koronką jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne rzeczy powybierałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tez zamowilam lusterka, myslalam ze przyjda ciut wieksze :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnie bardzo mi się podobają. Totalnie mój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka z koronką jest zdecydowanie najlepsza :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej wpadł mi w oko kardigan, ale wszystkie rzeczy są piękne! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ze sklepu Gamiss nigdy nie kupowałam ubrań tylko zwykle jakieś gadżety hihiih Szkoda tych spodni bo rzeczywiście są piekne ! Ja też zawsze zamaiwłąam xl rozmiar, ale raz przyszły xl i były nadal sporo za małe !!! Szok ! Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurczę, spodnie genialne są! Może noś je jak boyfrendy ? Myślę, że to spoko rozwiązanie :D.

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się twoje zamówienie. Spodnie są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  29. Szary kardigan jest moim faworytem jeśli chodzi o te zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się stylizacja utrzymana w szarej tonacji :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej wpadła mi w oko bluzka z koronką, jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga