Dwie piękne bluzeczki z ROMWE / Geart shirts from ROMWE

20.3.18

Witajcie! Dzisiaj pierwszy dzień astronomicznej wiosny. Za oknami biało! Oby tylko śnieg raczył zniknąć do Wielkanocy. Nie tak wyobrażałam sobie początek tej pięknej pory roku. Z szafy wyciągnęłam znów zimową kurtkę. Ale dość już tego narzekania, przejdźmy do przyjemniejszej części wpisu. Pokażę Wam moje najnowsze zamówienie z ROMWE, a w nim dwie piękne bluzeczki.




CZARNA BLUZKA Z PEREŁKAMI >klik<
Na początek mój absolutny hit zakupowy z ostatnich tygodni, a mianowicie czarna bluzeczka z perełkami i chokerem pod szyją. Bluzka wykonana została z cienkiego, elastycznego materiału, jest przyjemna i komfortowa w noszeniu. Sprawdza się do eleganckich zestawów biurowych, nada się też na randkę czy niezobowiązujące spotkanie z przyjaciółmi. Jest czarna, więc można do niej z łatwością dopasować całą resztę. Paseczek pod szyją dodaje pazurka. Perełki są tylko z przodu. Mój rozmiar to M-ka. Jestem z niej bardzo zadowolona i polecam w szczególności miłośniczkom perełek.




KOSZULA Z FRĘDZLAMI I HAFTAMI >klik<
Drugą rzeczą jest koszula, która urzekła mnie czarnymi frędzelkami oraz haftowanym wzorem w nieco folklorystycznym klimacie. Podczas składania zamówienia nie zwróciłam uwagi na to, że jest odcinana w talii i rozszerzana ku dołowi. Osobiście wolałabym prosty krój i nie wiem czy nie oddam jej do krawcowej do przeróbki - nie będzie to trudne, bo wystarczyłoby jedynie ściąć boki i odpowiednio je zszyć. Rozszerzana ma jednak też swój urok, będzie to świetna propozycja dla przyszłych mam, gdyż pozostawia dużo miejsca na brzuszek. W tym wypadku wybrałam rozmiar L, ale jak się okazało mogłam też śmiało zamawiać M-kę. Bluzeczka jest wysokiej jakości, hafty piękne, zero wystających nitek. Jeśli szukacie czegoś o takim kroju to serdecznie polecam.






*łapacz snów >klik<

Która bluzka podoba się Wam bardziej? Zamawiałyście ostatnio coś na Romwe? :) 

Zobacz także...

20 komentarzy

  1. Jak zwykle wybrałaś świetne rzeczy, masz nosa do zamówień :) Koszula bardzo mi się podoba, pokochałam wszelkie hafty i jestem zdecydowanie na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne bluzeczki! 💖 obie zdecydowanie w moim stylu, ale jednak niebieska skradła moje serce! Jest genialna 😍 zarówno haft jak i te frędzelki wyglądają cudownie 💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudne ubrania dzisiaj Kochana :* Dwie blzueczki są cudne, ale niebieska z frędzlami bardzo do mnie przemawia :* super jak dla mnie :* Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zdecydowanie bardziej koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna juz nie dla mnie na wiosne, ale koszula jest super. Gdybym miala biala to w ogole bajka

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie bluzeczki są śliczne ale bardziej podoba mi się ta niebieska. Ty pięknie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka czarna z perełkami bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te perełki są teraz w modzie, fajnie wyglądasz Monia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne zamówienie, bardzo podoba mi się to, ze bluzeczki są dłuższe. ja źle się czuję z krótszymi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta koszula jest bajeczna. Bardzo w moim typie

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna jest ta koszula błękitna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna ta czarna bluzka z perełkami, łapacz snów akurat taki sam mam i go uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Druga koszulka prześliczna.

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega podoba mi sie ta bluzeczka niebieska * . *

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam cię bardzo radośnie w ten pochmurny marcowy dzień kupiłaś sobie fantastyczne ciuchy najbardziej urzeka mnie koszula jest przepiękna Szkoda że ja nie mogę się do takiej zmieścić z racji na swoje wielkie gabaryty ha ha ha więc proszę w moim imieniu ładnie Ją nosić i się nią cieszyć 😉
    Pozdrawiam bardzo serdecznie Życzę przyjemnego dnia oraz mnóstwa modowych inspiracji


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka z perełkami jest cudna :) Zresztą koszula z frędzlami też bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszulka nie wyglądała na zdjęciu tak ładnie, ale jak ja założyłaś to muszę przyznać, że jest niesamowicie śliczna!

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga