Duży HAUL WIOSENNY Z ZAFUL / Huge spring haul Zaful

4.3.18

Witajcie w kolejnym modowym wpisie. Tym razem przygotowałam dla Was zdjęcia z mojego ostatniego zamówienia z ZAFUL. Było z nim troszkę zawirowań, ale ostatecznie wszystko jest już w moich rękach. Trafiłam na ciekawe i stylowe rzeczy. Zobaczcie same i dajcie znać co sądzicie? :)


BLUZKA W LIŚCIE >klik<
Bluzeczkę w liście palmowe wypatrzyłam pośród nowości na stronie sklepu. Czasem w wolnej chwili przeglądam co nowego dodają. Motywy botaniczne są mi bliskie, więc od razu wrzuciłam ją do koszyka. Jest ona wykonana z cienkiego, ale dość miłego materiału, który niestety szybko się gniecie. Bez żelazka ani rusz. Wyprasowana prezentuje się bardzo ładnie, taka lekka bluzka na co dzień lub nawet do pracy.



BLUZKA Z HAFTAMI >klik<
Szara bluzeczka łączy w sobie kilka trendów. Są to bowiem hafty, kwiaty, falbanki i kratka. Dzieje się! Bluzeczka jest stylowa i bardzo modna, zwraca na siebie uwagę, przyciąga wzrok. Co ciekawe falbanki ma także na plecach, co daje niebanalny efekt. Materiał właściwie nie wymaga prasowania, jest dość sztywny. Najlepiej pasuje mi jej połączenie z czarnymi spodniami lub spódniczką.



SZARY PŁASZCZ >klik<
W przypadku dwóch poniższych ubrań słowo płaszcz to zdecydowanie za dużo powiedziane. Są to bowiem cienkie narzutki. Określiłabym je jako surowo wykończone, bez obszyć, bez podszewki w obu przypadkach. W sam raz na jakiś wiosenny ciepły dzień, na zimę się nie nadają. Szarą widziałam już na kilku blogach. To piękny leciutki gołębi odcień. Materiał przypomina cieniutką skórę zamszową. Gustownie wygląda do butów na obcasie i małej torebki.



Poniższa narzutka wpadła mi w oko ze względu na oryginalne wykończenie w postaci zaokrąglonych ząbków. Tutaj materiał jest już inny, bardziej przypominający jakąś mieszankę z wełną. Na stronie określony jest jednak jako poliester. Wszystko byłoby super, ale płaszczyk posiada plamę przy kołnierzu. Na zdjęciach tego nie widać, bo akurat klapa kołnierza i moje włosy to zasłaniają. Planuję kupić jakąś naszywkę, może haftowane kwiaty i to zatuszować, by móc nosić płaszczyk na wiosnę.



SWETER Z PEREŁKAMI >klik<
Kolejna rzecz to znany Wam już pewnie bardzo dobrze sweter z perełkami w odcieniu pudrowego różu. Prosty fason, nieco w stylu oversize i białe perełki naszyte na przodzie. Materiał jest miękki, przyjemnie się go nosi. Sweterek dostępny jest w rozmiarze uniwersalnym. Mogę go śmiało polecić, pod warunkiem, że jeszcze nie macie go w swoich szafach. ;)


HAFTOWANA SPÓDNICA >klik<
Ta spódniczka to już blogowy hit. Nie zliczę ile razy ją widziałam i wciąż jest na topie w stylizacjach. Nic dziwnego, bo przepięknie się prezentuje. Haftowane kwiaty są zarówno z przodu jak i z tyłu. Spódnica jest znakomitej jakości, posiada podszewkę. Niestety nie trafiłam z rozmiarem, wzięłam za mały, dlatego nie zaprezentuję jej na sobie. Może następnym razem, bo planuję kupić większą. 

Do zamówienia dorzuciłam jeszcze komplet pędzli syrenek. Ta wersja kolorystyczna jest naprawdę śliczna. Jestem nimi zauroczona! Co ciekawe włosie też jest niczego sobie. Te pędzle nie tylko ładnie wyglądają, ale i dobrze się z nimi pracuje. Włosie jest sztuczne, syntetyczne, bardzo miłe w dotyku.


Podsumowując, zamówienie uważam za udane, poza płaszczykiem z defektem. Myślę też, że te narzutki nie są warte proponowanych na sklepie cen wyjściowych. Pozostałe rzeczy są ok pod tym względem. Zawsze robiąc zamówienia szukam kuponów zniżkowych i Wam również to zalecam. Nie ma co przepłacać skoro nawet na stronie głównej sklepu wyświetlają się specjalne kody promocyjne. 

Co sądzicie o moich nowościach? Coś Wam wpadło tym razem w oko? :)

Zobacz także...

32 komentarzy

  1. wszystko mi się strasznie podoba i chętni bym przygarnęła :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzelki nieźle wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy:) mam tą szarą bluzkę z falbanami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten szary płaszcz, szkoda , że pasek jest przyszyty, ja zamówiłam mniejszy kierując się opiniami i zrobiłam błąd. Dla mnie teraz jest narzutką, może jak schudnę kilka kg to będzie lepiej. Ty wyglądasz w nim pięknie. Doskonale leży . plama przy drugim płaszczu to przegięcie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten płaszcz jest przepiękny! Podoba mi się też ta koszula w liście - świetnie w niej wyglądasz. Szkoda tylko, że tak się gniecie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej spodobał mi się szary płaszczyk i sweterek z perełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba płaszczyki, spódniczka i sweterek bardzo mi się podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie bluzki i sweter wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba płaszczyki mi się podobają, szkoda, że jeden ma plamę, ale na pewno to jakoś zatuszujesz ;) Ta spódniczka z haftami też wpadła mi w oko, liczę że pokażesz większy rozmiar :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To zamowienie jest genialne! Kazda z tych rzeczy chcialabym miec w swojej szafie i na pewno przy kolejnym zamowieniu cos znandzie sie w koszyku

    OdpowiedzUsuń
  11. Różowy sweterek wpadł mi w oko.
    U mnie przesyłka nie wyszła, bo jeden produkt się wyprzedał.
    Czekam i nie sie w statusie nie zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka w liście ma piękny wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten szary płaszcz jest przepiękny! Wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam taki beżowy płaszczyk jak Twój szary i kocham wiosną nosić go do sukienek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne rzeczy,na zbliżającą się wiosnę będą idealne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę w końcu skusić się na zakupy bo widzę że mają piękne ciuszki;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię oglądać Twoje haule :) Zawsze wynajdziesz takie perełki że aż miło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne rzeczy zamówiłaś :) ten różowy płaszczyk już miałam zamówić, mam go w ulubionych ale chyba jednak zrezygnuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne bluzki i spódnica bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne duże zakupy. Mam ten szary płaszczyk i będzie idealny na wiosnę i tez jestem posiadaczką tego różowego swetra z perełkami. Szkoda, ze ten drugi płaszcz ma plamę, ale jak włosy zasłaniają to może nie będzie problemu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterek z perełkami mam i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobrze, że napisałaś o plamie. Niestety takie rzeczy się zdarzają. Mimo tego ciesze się że jesteś zadowolona. Na szczęście aplikacje są w modzie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Udane i duze zakupy ;) bluzeczka z perelkami sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Chyba mamy bardzo podobny gust, ponieważ podobają mi się wszystkie obrania które pokazałaś ;) Patrząc na dwie pierwsze bluzeczki, aż mam ochotę zamówić coś takiego wiosennego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś niesamowita :) Możesz mnie śledzić, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Różowy plaszczyk jest super. Próbowałaś wyprać tą plame?

    OdpowiedzUsuń
  27. wow!!! Kochana, alez cudowny Haul :* !!! Te płaszczyki są cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zawsze super rzeczy wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Szary płaszczyk najbardziej mi się podoba :) Lubię takie neutralne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ten szary płaszczyk ale w innym kolorze, jak dla mnie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bluzka z haftami jest bardzo ładna. Lubię takie ubrania.

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga