Kosmetyczne pomysły na DZIEŃ KOBIET

4.3.18

Już niedługo będziemy obchodzić Dzień Kobiet. 8 marca wypada w czwartek. Weekend to idealna okazja na zakup upominku dla swojej wybranki, siostry czy przyjaciółki. W dzisiejszym wpisie mam kilka podpowiedzi dla mężczyzn, a może i dla nas samych. W końcu co jak co, ale my kobiety uwielbiamy się czasem rozpieszczać i same wiemy najlepiej czego potrzebujemy. Zerknijcie na moje kosmetyczne propozycje z drogerii internetowej iperfumy.pl. Zamawiając kosmetyki na ostatnią chwilę zawsze wybieram tę drogerię i jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło, żeby mieli jakieś opóźnienia czy przykładowo brak oferowanego towaru na stanie.


Drogeria jest znana głównie z perfum, dlatego też to jest moja pierwsza podpowiedź. Zakup perfum to co prawda dość trudny temat, ale czego się nie robi dla upominku, który zapadnie w pamięć. Według mnie kupując perfumy damskie na prezent opakowanie też ma duże znaczenie, więc kieruję swój wzrok od razu na niebanalne flakoniki. Zapachy pochodzą z różnych półek cenowych. Mamy tutaj Avon Luck, Giorgio Armani Si, Vera Wang Princess, Escada Celebrate N.O.W., Marc Jacobs Daisy Eau So Fresch.


Jest taka marka, która posiada w swojej ofercie same pachnące produkty. Mowa o Bath&Body Works. Tutaj mamy naprawdę duże pole do popisu. W zależności od kwoty, którą możemy przeznaczyć na zakup prezentu, możemy wybierać spośród mnóstwa mgiełek do ciała, kosmetyków pielęgnacyjnych, a także pięknych świec zapachowych. O produkty B&BW nie jest łatwo stacjonarnie, dlatego cieszę się, że tak bogata oferta jest dostępna w tej drogerii.


Gdy czasu na zakup prezentu pozostaje niewiele prym wiodą gotowe zestawy prezentowe. To poniekąd troszkę pójście na łatwiznę, ale jest też druga strona medalu. Marki dbają o to, by gotowe zestawy przyciągały uwagę i cieszyły oko. Przykładem może być Bohemia Gifts & Cosmetics. Lawendowy zestaw wpadł mi w oko ze względu na ceramiczną podstawkę, która docelowo jest przeznaczona na mydełko. Podobnych kompletów jest o wiele wiele więcej. Z kolei Nesti Dante to marka, która słynie z naturalnych mydeł marsylskich, produkowanych z zachowaniem tradycji i klasycznych technik mistrzów mydlarskich z Toskanii. Jestem zauroczona opakowaniami tych mydełek, nawiązującymi do tej malowniczej krainy Włoch.


Dla każdej fanki makijażu kolejna paleta cieni lub wielofunkcyjna jest ogromną radością. To samo tyczy się akcesoriów, pędzli. Najlepiej jeśli są to kosmetyczne nowości, wtedy podekscytowanie jest jeszcze większe. Jedną z popularniejszych marek w tej kwestii jest Makeup Revolution, co chwilę wypuszcza do sprzedaży jakieś nowe perełki. Do takich paletek warto dołączyć zestaw pędzli, te z poniższego kolażu pochodzą z niszowej marki Royal and Langnickel.


Dziewczyny, dajcie znać co chciałybyście otrzymać z okazji Dnia Kobiet? Ucieszyłby Was taki kosmetyczny upominek? :)

Zobacz także...

21 komentarzy

  1. piękny jest ten zestaw mydeł, bardzo lubię kostki tak ładnie zapakowane, idealna forma prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chciałabym dostać wszystko z tej listy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Same perełki wybrałaś ;) Mnie się marzą nowe perfumy, mam już nawet jedne na oku, ale chyba sprawię je sobie z okazji Dnia Kobiet sama : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubionym zapachem bym nie pogardziła, tym bardziej, że wszystkie które mam do testów są bardzo nietrwałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki to zawsze swietny pomysl! Mysle ze zadna z nas by sie nie obrazila. Kazda Twoja propozycja by mnie ucieszyla, musze podsunac wpis mojemu mezczyznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej od chłopaka nic nie chciałabym dostac z kosmetyków. Jedynie jakby dostał dokładna liste xD Kosmetyki to bardzo trudny temat dla płci przeciwnej wiec raczej bym wolała by postawił na słodkości, a nawet bielizne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem perfumy to zawsze świetny wybór, jeśli tylko zna się preferencje zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pogardziłabym takimi prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenty jak najbardziej na plus;) DO tego kwiaty i będzie cudnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. tą paletę MUR z ostatniego zdjęcia polecam każdemu! Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam te perfumy Daisy i polecam - pięknie pachną i na prezent z okazji Dnia kobiet będą idealne dla osoby, która lubi kwiatowe i dość świeże zapachy :) Wszystkie propozycje, które tu wymieniłaś są świetne i ja z każdego z tych produktów bym się ucieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, ojjj pewnie że by ucieszyły :DDD świetne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne propozycje. Jest teraz tyle tego, że faceci nie powinni mieć problemu.
    Zdecydowanie ucieszyłabym się z takich podarunków

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfumy sa zawsze trafionym pomyslem :) piekne propozycje

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfumy są dobrym pomysłem ale trzeba trafić w gust

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj mega pomysły! Przyznam, że byłabym zadowolona z każdego z nich! Dla kobiet kupić prezent to jest czysta przyjemność, właściwie wystarczy dobrze słuchać, my kobiety mamy to od siebie, że głośno mówimy co byśmy chciały :D

    OdpowiedzUsuń
  17. hmm w sumie kwiaty by mi wystarczyły ;* takie przeogromne

    OdpowiedzUsuń
  18. Same ciekawe propozycje przedstawiłaś :) Ucieszyłabym się z każdej z nich :) Najbardziej chciałabym dostać perfumy lub jakąś piękną świecę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyki to chyba najczęściej wybierana forma prezentu. Ja zawsze cieszę się z kosmetyków. Mój mąż dobrze mnie zna i wie co lubię.

    OdpowiedzUsuń
  20. Perfum LUCK z AVONu używam i bardzo polecam! Zainteresowałaś mnie tym zestawem pędzli na samym dole! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga