Wiosno przybywaj! Pastelowe bluzki i kosmetyki z ZAFUL

28.2.18

Hej Dziewczyny! Mimo iście zimowej aury za oknami w głowie już coraz częściej pojawiają się myśli o wiośnie. W sklepach już od kilku tygodni mamy świąteczne, Wielkanocne ozdoby oraz kolekcje wiosna/lato 2018. Zobaczcie jakie piękne bluzeczki znalazłam ostatnio pośród nowości na ZAFUL. Nie mogę się już doczekać wiosennych, cieplejszych dni by móc je założyć pod ramoneskę. Ponadto skusiłam się na dwie polecane palety cieni, ale o tym za moment. Zapraszam dalej :) 



BLUZKA BABY BLUE Z PEREŁKAMI >klik<
Pierwsza bluzeczka wyróżnia się falbaniastymi rękawami i perełkami. Materiał jest jakby koszulowy. Rękawy mają wzór w delikatne paseczki. Z tyłu przy szyi jest wiązana czarną tasiemką, co dokładnie widać na zdjęciach katalogowych. Wybrałam dla siebie rozmiar L i jest w porządku. Jestem z niej niesamowicie zadowolona. Na pewno będę ją chętnie zakładać do pracy jak tylko zrobi się cieplej. Bluzka pasuje zarówno do czarnych spodni jak i jeasnów. To zasługa jasnego, pastelowego koloru.




Druga bluzeczka została wykonana z zupełnie innego materiału. Ten jest bardziej miękki, jakby lejący, chociaż wymaga tak samo prasowania. Ta bluzka posiada falbankę od pasa w dół, ma też rozszerzane rękawy. Białe przeszycia sprawiają, że przypomina nieco fartuszek. Kółeczka są wycięte na wylot, więc bluzka wymaga ubrania pod spód białego topu, bez niego biustonosz będzie nieestetycznie widoczny. Ogólnie bluzeczka jest śliczna, jednak tym razem rozmiar L okazał się na mnie nieco za luźny. Tu lepiej brać rozmiar mniejszy niż normalnie się nosi. 




KOSMETYKI NA ZAFUL >klik< 
Z reguły nie zamawiam kosmetyków na takich stronach. Ostatnio przełamałam się dla lakierów hybrydowych, a tym razem postanowiłam dać szansę cieniom do powiek. Skusiłam się na dwie palety, które zamówiłam z polecenia na kilku blogach. Paletki mają piękne kolory, jednak paczka doszła do mnie niedawno i jeszcze nie miałam okazji ich testować. Na pewno wrócę z osobnym wpisem na ich temat. Zamawiałam paletkę TROPICAL VACATION, a dostałam ostatecznie wersję EVERCHANGING (brak w sklepie), ale ta również ma ciekawą kolorystykę, więc nie jest źle. Liczy sobie ona 14 kwadratowych cieni. Druga paleta NATURAL PRO #1 zawiera z kolei 16 kolorów.



Co sądzicie o moich nowościach z Zaful? Kompletujecie już garderobę na wiosnę? Zamawiacie kosmetyki z takich stron?:)

Zobacz także...

39 komentarzy

  1. Fajna kolorystyka tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka z perełkami jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza bluzka jest świetna! :D totalnie mój kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te bluzeczki :) kosmetyki zamawiam i uważam, że nie są złe, do Ciebie chociaż cienie dotarły w całości u mnie mocno ucierpiały ale to wina złego zapakowania przez osoby odpowiedzialne za wysyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka z białymi przeszyciami jest dla mnie idealna ;) Piękny odcień błękitu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza bluzeczka wpadła mi w oko ;) kolorystyka cieni jest świetna ciekawe jak z pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby bluzeczki mialy proste rekawy to chetnie bym je wziela, ale maja jak dla mnie zbyt szerokie. Kosmetykow staram sie nie zamawiać, chociaz perełki sie zdarzają: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza bluzka najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzki są przepiękne, uwielbiam błękit:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham błękit, bardzo ładne bluzki, nie wiem czy na kosmetyki bym się skusiła . mam wrażliwe oczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie bluzeczki śliczne, pięknie Ci w błękicie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne bluzeczki :)
    http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ta bluzka z perełkami jest boska, sama się nad nią zastanawiałam.
    też nie zamawiam kosmetyków, korca mnie bb cremy, ale sama nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  14. Perełki prezentują się bardzo subtelnie, ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawi mnie jak spiszą się cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ma kolor bluzka z perełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza bluzka wpadla mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest po prostu niesprawiedliwe, że Ty we wszystkim wyglądasz tak świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie prezentują się na Tobie te bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piękne te bluzeczki! W obu świetnie wyglądasz i będą idealne na nadchodzącą wiosnę<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten kolorek jest przepiękny! Chociaż liczę, że moda na bufiaste rękawy się zminimalizuje, bo na innych one wyglądają pięknie - ale nie na mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zakochana w tych koszulach! Piekny, blekitny kolor i te kroje... Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dajesz duszę ubraniom Kochana bo początkowo nie byłam przonana , ale jak zobaczyłam bluzki na Tobie to mi się spodobalo hihihi :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne te bluzki;) Uwielbiam motyw perełek;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Osobiście nigdy nie kompletuję ubrań z okazji nowego sezonu. Mam ich bardzo dużo i traktuję kolekcjonersko, więc chodzę przez kilka sezonów w takich samych zestawieniach. Nie zamawiam kosmetyków z chińskich stron, bo lubię znać pełen skład. Bluzki bardzo mi się podobają, nie wiadomo która ładniejsza! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietne bluzeczki! Ta z perelkami zwlaszcza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie bluzeczki bardzo mi się podobają - wyglądasz w nich super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak patrzę na te bluzki to tęsknię za latem

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo i to bardzo śliczne bluzeczki.

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA <3
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bluzeczka z perełkami jest przeurocza :) Rzeczywiście będzie idealna na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bluzka z perełkami skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja z ogromną niecierpliwoscią czekam na wiosnę, nie mogę już przeboleć tego braku słońca i minusowych temperatur. Widzę, że perełki u Ciebie będą ozdobą także na wiosnę :) Bluzka z perełkami wpadła mi w oko, jest naprawdę wdzięczna ;) Co do kosmetyków to nigdy ich nie zamawiałam z takich stronek

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne palety cieni, ostatnio poszerzam swoją kolekcję na tym polu, więc chętnie je zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne bluzki! Ta z perełkami podoba mi się najbardziej! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  35. P8erwsza bluzeczka jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga