Żegnamy zimę z Zaful / Goodbay winter!

5.2.18

Hej Dziewczyny! Nie wiem jak w Waszych regionach, ale u mnie zima wróciła i rozgościła się na dobre. Na dzisiejszą noc zapowiadają u mnie nawet do -10'C i już teraz, wieczorową porą jest na termometrze -8'C. Przychodzę dzisiaj do Was z krótką prezentacją dwóch sweterków, o których nie zdążyłam wcześniej wspomnieć. To tak na pożegnanie zimy! Ja już czekam z utęsknieniem na wiosnę i cieplejsze dni. Swetry z reniferami już schowałam do szafy na kolejny rok i świąteczny sezon. Teraz natomiast możecie je upolować na atrakcyjnych wyprzedażach, chociażby na ZAFUL.

SWETEREK CZARNO- BIAŁY >klik<
Często powtarzam, że połączenie czerni wychodzi na przód moich ulubionych połączeń kolorystycznych. Dlatego jak tylko zobaczyłam poniższy sweterek w geometryczne wzory to wiedziałam, że będzie mój. Sweterek jest dość gruby i bardzo ładny. Ma jednak jeden minusik, jest dość krótki jak na mój wzrost i dołem wycięty jakby na kształt półkola. Sprawdza się tylko do spodni z wysokim stanem. 




Drugi sweterek jest utrzymany w iście świątecznym klimacie. Został on wykonany z przyjemnego, miękkiego materiału. Jest komfortowy w noszeniu i z pewnością posłuży mi godnie za jakiś czas - pod koniec roku. W grudniu czy styczniu uwielbiam nosić takie zabawne wzorki. Jest ciepło, a przy okazji takie wzory potrafią wprawić a lepszy nastrój. Kubek herbaty w dłoń, ulubiony serial + tego typu sweterek to mój przepis na miły, luzacki wieczór w domowym zaciszu. 




U Was też zimowo? Schowałyście już świąteczne sweterki czy nadal nosicie? :)

Zobacz także...

20 komentarzy

  1. Bardzo ładne sweterki, pierwszy już widzę wyprzedany:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam świątecznych sweterków - smutek mnie ogarnął :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale urocze swtereki, ten pierwszy jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba mi się podobają, ale ten z reniferkami wygrywa :) Kiedyś nie lubiłam świątecznych sweterków, bo żle mi się kojarzyły, ale teraz dałabym się za nie niemalże pokroić :D No trochę przesadzam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne te swetry :) a Ty obcięłaś włosy! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sweterki, aż się święta wspomniały haha ;) o tak, czas pożegnać zimę :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie nadal brak świątecznych sweterków ;) 27,99 a ten drugi wyprzedany ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek w renifery wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się, że ten drugi sweterek z reniferem jet dłuższy lubię czuć się ciepło. fajny model .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja najchetniej bym wszystkie swetry juz schowala :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne te sweterki, juz dawno schowane są

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy sweterk mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!Oba swetry bardzo fajnie. Nie wiem, który fajniejszy! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba sweterki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już myślami wybiegam ku wiośnie, ale za oknem nadal zima, więc takie sweterki jak najbardziej przydatne jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. I to sie nazywa pozegananie z klasą Kochana ! Tez już z upragnieniem oczekuje wiosny ! Potrzebuje ciepeła :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świąteczne ubrania i akcesoria już głęboko schowane.

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga