InspiredBy | NATURALNIE PIĘKNA edycja X

3.2.18

Pudełka pełne kosmetyków InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA należą do moich ulubionych. Styczniowa edycja jest już X-tą, zatem jubileuszową. Przypomnę, że nowe zestawy pojawiają się co około 2 miesiące. Ideą jest naturalna pielęgnacja oraz makijaż. Wszystko po to by wydobyć, podkreślić swoje naturalne piękno. Zapraszam na prezentację i moją opinię o tej edycji.


Przed otwarciem pudełka nie oglądałam zawartości w internecie, zatem była to dla mnie totalna niespodzianka. Zestaw waży sporo, zastanawiałam się co tam jest napakowane, zanim jeszcze otworzyłam paczkę. Mamy tutaj aż 10 pełnowymiarowych kosmetyków, to pewnie z okazji X edycji. Wszystkich produktów jest jednak więcej. 


Marka Pilomax dość często pojawia się w tego typu zestawach. Tym razem postanowili promować serum przeciw wypadaniu włosów dla kobiet oraz dla mężczyzn (30,00zł/75ml). Produkty interesujące, przekażę je komuś do testów. Sama ostatnio nie narzekam na wypadanie włosów, więc nie będę niepotrzebnie stosować takich preparatów.


Poniższe kosmetyki miałam już okazję poznać. Pojawiły się one wcześniej w zestawach ShinyBox. Żel pod prysznic, a dokładniej kremową emulsję AA Tucuma (10,99zł/400ml) polubiłam, więc i drugą butelkę zużyję. Balsam Cztery Pory Roku z olejkiem z awokado, wodą termalną i masłem Shea (7,99zł/250ml) to, ze względu na zapach, dobra propozycja na wiosnę. Do tej pory powinnam zużyć pootwierane kosmetyki, których teraz używam.


W zestawie znalazło się także coś do pielęgnacji stóp i dłoni. SheFoot bardzo lubię. Mamy tutaj  odświeżający krem pielęgnacyjny z masłem Shea (18,90zł/75ml). Kosmetyki tej marki są treściwe i wspaniale potrafią zregenerować suchą skórę stóp. Do pielęgnacji dłoni pojawił się zabieg Efektima peeling+maska (2,56zł/2x7ml). Ekologiczny krem do ciała greckiej marki HerbOlive (24,99zł/150ml) zużyję w roli kremu do rąk.


Krem BB Delia (10,00zł/30ml) to dla mnie totalne zaskoczenie. Nawet nie wiedziałam, że mają coś takiego w ofercie. Jestem ciekawa jak się będzie spisywał w porównaniu do mojego ulubieńca z Skin79. Do pielęgnacji twarzy mamy natomiast krem regenerujący Trio z ekstraktem z imbiru (49,95zł/50ml). To będzie mój pierwszy kosmetyk z tym składnikiem, aż mnie ciekawi działanie, ale na to przyjdzie czas. Teraz testuję nowości z Dermedic, więc nie wszystko na raz. Z kolorówki w zestawie znalazła się kredka Deborah, 24 Ore w odcieniu brązu nr 266 (27,00zł/szt.). Jest to bardzo ładny odcień na co dzień, jakościowo też w porządku, także kredka już trafiła do mojej podręcznej kosmetyczki. Saszetka to próbka szamponu bułgarskiej marki Milva, której skład niestety nie jest zbyt naturalny.



Ciekawym kosmetykiem jest dezodorant ałunowy Beaute Marrakech (29,01zł/50ml). Formuła tego dezodorantu została opracowana wyłącznie na bazie naturalnych składników. Składniki aktywne to ceniony w kosmetyce naturalnej olej z nasion opuncji figowej oraz znany olej arganowy. Obietnice producenta to pielęgnacja, niwelowanie nieprzyjemnego zapachu potu oraz brak śladów na ubraniach. Będę testować. Produkt pochodzi z marokosklep. Obok mamy naturalne mydełko Vespera z woskiem pszczelim (6,99zł/szt.). Kostka bardzo ładnie i zachęcająco pachnie. Narazie wylądowała w uchylonym pudełeczku w szufladzie komody z ubraniami.


Podsumowując, X-ta edycja zestawu Naturalnie Piękna okazała się naprawdę bogata. Pudełko wypełnione zostało po brzegi różnymi kosmetykami. Część z nich jest w pełni naturalna, część bazuje jedynie na naturalnych składnikach. Ważne by podchodzić do tego wszystkiego ze zdrowym rozsądkiem. Lubię naturalną pielęgnację, ale nie mówię "nie" kosmetykom z drogeryjnych półek, które też działają jak trzeba, a przy tym często wyróżniają się różnorodnymi zapachami. Z tego zestawu najbardziej ciekawi mnie dezodorant, mydełko, krem z imbirem. Cieszę się z kremu do stóp i brązowej kredki do oczu. Zestaw jest wciąż do kupienia, można też już zamawiać XI wiosenną edycję

Znacie pudełka Naturalnie Piękna? Co sądzicie o zawartości? Może znacie któryś z kosmetyków? :)

Zobacz także...

26 komentarzy

  1. Podoba mi się ten box - jest tu dużo produktów, ale jest też różnorodnie. Znam tę emulsję AA i krem Cztery Pory Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten box - jest tu dużo produktów, ale jest też różnorodnie. Znam tę emulsję AA i krem Cztery Pory Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za każdym razem kiedy widzę zawartość tego pudełka moja ochota aby je zamówić wzrasta

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny box, który urzekł mnie swoją zawartością. Jest świetny, a kosmetyki do stóp mam zamówione :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super box :D Ucieszyłabym się z jego zawartości bardzo! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ten dezodorant w kulce mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zawartosc! Kazdy produkt z mila checia bym sprawdzila :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypalilo im to pudełko, większość produktow taka ,,do zużycia,, co uważam za super pomysł ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się ten zestaw ale co do kredki to mam mieszane uczucia, ja mam granatową i jest bardzo twarda. może się rozpisze. zobaczymy. Twój kolor jest ładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie niestety nie zaciekawiło. Nie stosuję takich produktów, które były zawarte w tym pudełku ale fajnie, że Ty jesteś zadowolona z jego zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem przyjemna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego pudełka, ale jak już wiele razy mówiłam, pudełka nie są dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Fajna zawartość pudełeczka na pewno masz teraz sporo produktów do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mi trafiła się fioletowa kredka

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna zawartość - część produktów znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa zawartość pudełeczka. Niektóre kosmetyki wydają się być fajne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Własnie Moja Mamusia kupiła mi serum od Wax, nie mogę się doczekać jak ją przetetsuje :* :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych pudełek ale mnie najbardziej ucieszyłyby serum wax - jestem bardzo ciekawa czy dobrze się spisują.

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie bardzo fajna jest ta edycja :) Poprzednia do mnie nie przemawiała, a ta owszem! Jestem bardzo ciekawa tego naturalnego dezodorantu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta edycja bardzo mi się podoba, wykorzystałabym wszystkie kosmetyki z tego pudełka, większość z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna zawartość tego boxa, szczególnie te produkty serum na wypadanie włosów mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobra recenzja! Naturalne mydło mnie mocno zainteresowało! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawartość pudełka bardzo mi się podoba..Ja nie jestem wymagająca, a kosmetyki uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  24. WYgladaja świetnie, może kiedyś się na nie skuszę.

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga