Walentynki z GAMISS

9.2.18

Hej Dziewczyny :) Już za kilka dni święto zakochanych. Z tej okazji praktycznie co roku odkąd prowadzę bloga, przygotowuję kilka wpisów z inspiracjami, tak też będzie teraz. Dzisiaj zapraszam na stylizacje, zestawy, w które chętnie wskoczylabym wybierając się na romantyczną kolację lub randkę. Stylizacje stworzyłam przy współpracy ze sklepem GAMISS/

♥ valentines days ♥

ZESTAW NR 1 KORONKOWA SUKIENKA
Ta sukienka zachwyciła mnie ze względu na swój krój. Ostatnio dość dobrze czuję się w rzeczach z opuszczonymi ramionkami, pod warunkiem że dekolt nie jest zbyt nisko skrojony. Do sukienki dobrałam czarne szpilki i niewielką torebkę oraz długie wiszące kolczyki i zegarek. Wedlug mnie niektóre rzeczy nie wymagają już bogatej oprawy i tak jest właśnie z tą sukienką.
 

ZESTAW NR 2 SUKIENKA GLAMOUR
Drugą stylizację określiłabym mianem glamour, a to ze wzgledu na piękna sukienkę, wykończoną ozdobną koronką. Niedługo coś takiego pojawi się w mojej szafie i mam nadzieję, że na żywo będzie równie ładna. Dorzuciłam także czarny cienki płaszczyk, niedawno pokazywałam go na blogu w kobaltowej wersji. Tutaj także najbardziej pasują mi czarne dodatki i delikatna biżuteria.


Który zestaw wybieracie? :)

Zobacz także...

21 komentarzy

  1. Pierwszy zestaw jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jest przepiękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie zdecydowanie drugi zestaw wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja bardzo podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zestawy, aż cięzko powiedzieć, który podoba mi się bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. obie sukienki są przepiękne, drugą stylizację biorę w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy zestaw do mnie bardziej przemawia :)
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. drugi zestaw piękny, podoba mi się torebka

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy zestaw szczególnie w moim stylu ! *.*

    Pozdrawiam oraz obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwa zestawy ładne, ale jeśli mam wytypować jeden to wybieram nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Druga stylizacja bardziej mi się podoba! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy zestaw najbardziej wpadl mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja idęKochana za ciosem i biore jedyneczke hihihi . Cudne są Twoje wishlisty :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie zestaw pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne stylizacje. Ja pierwszą sukienkę zestawiłam ze złotkiem, Ty ze srebrem - obie kombinacje bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. O jej ciężko mi się zdecydować. Oba zestawy są piękne

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga