Haftowana ramoneska i hybrydy ELITE99

2.2.18

Cześć Dziewczyny! Jak dobrze, że już weekend. Jeszcze w styczniu odebrałam zamówienie z DRESSLILY, zatem spieszę z prezentacją. Na wielu blogach polecane są lakiery Elite99. Postanowiłam przełamać się i zamówić jeden zestaw na próbę. Zwykle mam obawy przed zamawianiem kosmetyków z Chin, naczytałam się sporo różnych historii na temat ich produkcji i warunków w jakich są wytwarzane. Oczywiście wiadomo, że nie można wszystkiego wrzucać do jednego wora, ale ostrożność przy takich zakupach jest wskazana. Oprócz lakierów skusiłam się na kolejną wiosenną kurtkę.


Lakiery Elite99 sprzedawane są na sztuki lub w zestawach. Zdecydowałam się na zestaw, który liczy 6 buteleczek lakierów o pojemności 8ml każda. Buteleczki są małe i zgrabne, posiadają oznaczenie koloru, a od spodu każda ma swój indywidualny numer, który odpowiada konkretnemu kolorowi. Przybliżę je Wam za kilka dni w recenzji i prezentacji z manicure. Dostępne są także zestawy z bazą i topem, ale w tej kwestii pozostaję wierna sprawdzonym produktom. Lakiery są w odcieniach różowego, fioletu, jest też coś delikatnego w złotej tonacji. Testy trwają, a werdykt niebawem :)





RAMONESKA Z HAFTAMI >klik<
W jednym z ostatnich wpisów pokazywałam króciutką kurtkę z Zaful. Zupełnie zapomniałam, że zamówiłam też ramoneskę na Dresslily. Dobrze, że nie wzięłam tego samego modelu. Kurtka z poniższych zdjęć jest wykonana z nieco cienkiej eko-skórki, musi się rozprostować w niektórych miejscach po długiej podróży od sklepu do mnie. Pasuje mi pod względem rozmiaru, wybrałam rozmiar L, który normalnie noszę. Hafty są bardzo ładnie wykonane. 





Znacie hybrydy Elite99? Jestem ciekawa co sądzicie o tej marce? Macie już w swojej szafie kurtkę z haftami czy to jednak nie Wasz styl? :)

Zobacz także...

29 komentarzy

  1. bardzo fajny zestaw lakierów, ramoneska też ekstra, tym bardziej, że hafty teraz są w modzie,

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramoneska fajnie wygląda. Kolory lakierów też są ładne. Takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki tych lakierów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej marce hybryd :) Ale za to ramoneska pierwsza klasa ;) Sama uwielbiam takie okrycia, pasują i do spodni i do spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie znam tych lakierów, ale ogólnie mam w zbiorach tyle hybryd, że chwilowo mam bana na dokupowanie jakichkolwiek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 5 innych zestawow hybryd z Elite99 i chetnie dokupie jeszcze ten, chociaz poszukuje miejsca na ich przechowywanie :D. Kurteczka jest przepiekna. Hafty sa moja wielka miloscia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny ten hybrydowy zestawik ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedzie do mnie jeden zestaw tych hybryd, również się na nie skusiłam :) Piękne kolorki wybrałaś :) Ramoneska super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świwtny ten zestaw hybryd, sama mam dwa: jeden w jasnych różach a drugi to brokaty

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ramoneski więc i ta dla mnie jest bombowa!
    Lakiery niestety mnie uczuliły więc nie mogę nic o nich napisać

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna genialna kurteczka! Ja zamówiłam tą czarną zamszową o której pisałam ostatnio u Ciebie ;) Mam nadzieję, że będzie na mnie pasować tak, jak te na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, bo właśnie szykuję kolejny tego typu wpis i będzie jeszcze w tym miesiącu! :) Co do sukienki, miałam ją już na imprezie i świetnie się sprawdziła, no i ta długość- idealna dla wysokich dziewczyny :)

      Usuń
  12. fajna ta skórka, i odcienie hybryd, chyba sobie jeszcze jedne zamówię, ale w pastelowych odcieniach

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne lakiery, fiolet podoba mi się najbardziej! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna ramoneska, na wiosnę jak znalazł :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mam jeszcze ani jednej rzeczy z haftami i nie wiem jakim cudem, bo bardzo mi się podobają :) Co do hybryd Elite99 to zamierzam na dniach zamówić taki zestaw na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele osób chwali te lakiery jednak sama nie miałam z nimi styczności

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zakochana w tej ramonesce 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana ta ramoneska jest cudowna ! Idealna na powitanie wiosny :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolorki tych lakierów, a kurtka genialna!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tych hybryd nie używałam, ale kurteczka bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kilka Hybryd z tej firmy mam i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna ta kurtka. Sama bym chętnie kupiła sobie taki model do gładkich sukienek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurteczka jest prześliczna. Podoba mi się ten motyw kwiatowy

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam te lakiery i mnie jakos nie przekonaly :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa tych lakierów hybrydowych :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga