Sweter z misiem na zimowy czas BONPRIX

25.2.18

Hej kochane! Mam nadzieję, że miałyście udany weekend? Mrozy nam nie odpuszczają, więc pomyślałam, że pokażę Wam jeszcze coś z moich zimowych nowości. A mowa o uroczym sweterku z BONPRIX, który przyszedł do mnie jeszcze na początku roku. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie by nosić go także teraz, właśnie z uwagi na panującą za oknami zimę. Często słyszy się opinię, że w BonPrix trzeba brać zwykle rozmiar mniejszy niż nosimy normalnie. Coś w tym chyba jest. Już kilka rzeczy zamawiałam sugerując się tą radą i tym sposobem zaoszczędziłam sobie czasu i kosztów związanych z wymianą. Do tej pory trafiłam też na same dobrej jakości rzeczy i aktualnie przymierzam się do wiosennych zakupów, ale o tym pod koniec wpisu. :) 


Sweterek z misiem zamówiłam w rozmiarze 36/38, podczas gdy zazwyczaj noszę 38/40. Sweterek (art. nr. 93026395) jest miły, ciepły i dobry pod względem gatunkowym. To mieszanka akrylu, bawełny i zaledwie 10% poliestru. Prałam go w rękach, ponieważ biała część misia jest nieco włochata i obawiam się, że po wrzuceniu go do pralki mógłby się pozaciągać. Aktualnie rozmiarów zostało niewiele, ale jestem prawie pewna, że za kilka miesięcy produkt wróci znów do oferty.






NOWOŚCI BONPRIX
Przeglądając dział z nowościami na wiosnę/lato spodobały mi się poniższe trzy bluzki. Pierwsza w niebieskie paski idealnie pasowałaby do jeansów. Druga posiada ciekawe zdobienie na dekolcie, ta z kolei byłaby super na lato do białych spodni czy szortów. Ostatnia bluzka w kwiaty skojarzyła mi się od razu z elegancką stylizacją do pracy lub na spotkanie ze znajomymi.


Miałyście okazję już przeglądać wiosenne nowości w BonPrix? Może coś planujecie kupić? :)

Zobacz także...

27 komentarzy

  1. Misiek jest boski <3 Śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ten sweterek, zima jeszcze jest więc jest w sam raz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny jest ten misio. Bluzka z koronka tez genialnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek z misiem jest przepiękny, daje efekt głębi. 3d. uwielbiam bonprix

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny sweterek, chociaż ja chyba bym w takim nie chodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki ten miś, a nowości w sklepie już widziałam i nawet zamówiłam moją wymarzoną marynarkę różową:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten sweterek jest po prostu cudowny! Uroczo się prezentuje, a szaliczek to ekstra pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten sweterek :) Bluzeczka w paski z Twoich propozycji również kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co jakiś czas dostaję katalog Bonprix, więc jestem na bieżąco :) Sweterek jest uroczy, a z nowości podoba mi się ta koszula w paski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny sweterek wyglada na cieplutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, fajny ten sweterek! Szkoda tylko że już zima odchodzi :D Ale poczeka sobie na przyszły rok:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno do nich zajrze i sprawdze co zagosci w mojej szafie na wiosne

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu uroczy sweterek;) Muszę zajrzeć do ich oferty;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweter jest uroczy - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładny ten sweterek :) Taki uroczy :) A wiosenne nowości BonPrix bardzo mi się podobają, zwłaszcza ta bluzka/tunika w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy motyw na sweterku - lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweter jest przepiękny! Sama chętnie bym taki zakupiła! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga