Ubrania i dodatki do domu z ROSEGAL

1.2.18

Pozostaniemy jeszcze na chwilkę w temacie ubrań i dodatków. Dzisiaj chcę Wam zaprezentować moje przedświąteczne zamówienie z ROSEGAL. Sklep oferował wówczas sporo atrakcyjnych zniżek, udało mi się także dodatkowo wykorzystać kod rabatowy. Całość doszła do mnie rozdzielona na dwie lub trzy paczuszki, już sama dokładnie nie pamiętam. Tym razem skusiłam się także na kilka dodatków do domu. Coraz bardziej przekonuję się do takich rzeczy. U nas można dostać to samo w supermarketach czy nawet znanych sklepach z dodatkami. Większość rzeczy pochodzi z Chin, jeśli zatem czas nas nie goni, warto poczekać te 2-3 tygodnie i przy okazji zaoszczędzić. Zapraszam na przegląd :) 


KOSZULA W KRATĘ >klik<
Na początek koszula w kratę, którą dorzuciłam do koszyka właściwie na sam koniec, a okazała się całkiem niezła. Materiał co prawda nie jest najwyższej jakości, ale wizualnie wygląda ładnie. Zdjęcia wyszły mi odrobinę ciemne. Koszulę wybrałam w rozmiarze M i jest na styk, dopasowana, taka jak lubię najbardziej. Jest jak znalazł do pracy, pasuje do spódnic, jak i czarnych spodni. 




KOBALTOWY SWETER >klik<
Kolejna kobaltowa rzecz w mojej szafie to długi sweter z dekoltem w kształcie litery V. Sweter jest miły w dotyku, cienki, ale ciepły. Na stronie sprawia wrażenie ciężkiego, zimowego, ale w rzeczywistości jest zaskakująco lekki. To rozmiar uniwersalny. Sweter posiada rozcięcia na dole po bokach, z tyłu jest dłuższy. Lubię go i już miałam go na sobie, chociażby ostatnio w pracy. 



ZESTAW BIŻUTERII PEREŁKI >klik<
Perełki są ostatnio na topie. Skusiłam się na zestaw sztucznej biżuterii. Całość kosztowała niecałe 3$, uważam, że to bardzo atrakcyjna cena. Między perełkami jest dodatek srebrnych, połyskujących elementów, co dodaje poszczególnym elementom jeszcze więcej szyku.



DODATKI DO DOMU
Świecące LED'owe napisy, gwiazdki, czy inne kształty podbijają tej zimy Instagram. Postanowiłam zamówić sobie napis LOVE, z myślą o własnym weselu. Możliwe, że ustawię go sobie na naszym stoliku. Napis działa zasilany na baterie, można go także podłączyć przez USB. Daje przyjemne, ciepłe światło. Już mam na oku kolejne rzeczy tego typu. Pozostając w temacie światełek, z wyprzedaży wzięłam też na zapas sznur gwiazdek o długości 5 m i aż 50 zawieszkach. Chusta w pastelowych odcieniach może posłużyć jako pledzik. W lutym zapowiadają większe ochłodzenie, więc na pewno będzie mi dobrze służyć. Z Rosegal pochodzi także mój ulubiony czarno - biały koc syreni ogon, który serdecznie Wam polecam.



To już wszystko, jestem bardzo zadowolona z powyższych rzeczy. Ostatnio trafiam w Rosegal na dobrą jakość. Czekam na Wasze komentarze i do usłyszenia jutro! :)

Zobacz także...

29 komentarzy

  1. Ja jakoś nie mogę przekonać się do ubrań z tych stron, ale rzeczy do domu uwielbiam kupować.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam neon love ale nico inny, koszula ala burberry jest bardzo elegancka, podoba mi się ale prawdopodobnie też zamówię kobaltowy sweterek, świetna długość

    OdpowiedzUsuń
  3. Też przydałby mi się taki napis Love ;) Koszula też mi się poodoba, zresztą pozostałe rzeczy też :( Nigdy nie miałam pereł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pasuje ta koszula ;) Masz oko bo super trafiają się Tobie te obrania ;) Co do napisów, mega, ja myślę o czymś nowym jako tło do filmów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula jest piękna. Napis mi się bardzo podoba. Myślałam nad nim, ale jednak zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula i sweterek. Ooo super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula na Tobie wygląda dużo lepiej niż na stronie sklepu, spodobała mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  8. Kanałowy sweterek podoba mi się najbardziej. Kolor śliczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Napis i perełkowy komplet zdecydowanie wygrywają jak dla mnie. Sama muszę sobie takie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula w kratę i napis Love są super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie rzeczy bardzo mi odpowiadają! Fajnie ze na te ich stronie mozna znalezc doslownie wszystko i zrobic zakupy w jednyn miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten napis Love, ale nie mam w nim możliwości podłączenia USB, czy możliwe żeby były inne? ;) Świetne zamówienie, koszula śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna pierwsza koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten napis LOVE ale w czerwonym kolorze i żałuję, że nie było wtedy białego. Świetny dodatek do zdjęć i piękna odzoba domu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszula, szal i napis LOVE:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula świetna i ten kobaltowy sweter bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne rzeczy, ja zamówiłam love i czekam, syreni koc jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy pozamawiałaś :) Bardzo podoba mi się zwłaszcza ten sweter, pięknie leży :) Na stronie faktycznie wygląda na gruby, zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna koszula :) ten napis Love moja żona zamówiła, fajny gadżet :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle świetne perełki wypatrzyłaś :) Podoba mi się napis LOVE bo ja lubię takie bibelotki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszula w kratę jest najpiękniejsza na świecie i chętnie ją sobie zamówię! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie byłabym sobą gdybym nie powiedziała, że dzisiaj wybrywają dla mnie ampki hihi . Kocham te wszystkie lampki LED ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Na chustę i napis LOVE od dawna się czaję :D

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga