Zimowy HAUL z ZAFUL / hafty, krata, serduszka i renifery

7.2.18

Początek lutego przyniósł nam powrót prawdziwej zimy. W moim regionie trwają akurat ferie zimowe, więc biały puch na pewno cieszy dzieci. A i dorośli mogą poszaleć na kuligach czy stokach. Ja z takich atrakcji nie korzystam, wolę podziwiać zimowe krajobrazy na zdjęciach. Nawiązując do aktualnie panującej atmosfery przychodzę do Was dzisiaj z kolejnym, zimowym haul'em z ZAFUL


Zacznę od fantastycznej bluzy z haftami. Bluza wykonana została z miękkiego, solidnego materiału. Jest on dużo wyższej jakości niż bluzy, jakie zamawiałam z chińskich sklepów wcześniej. Bardzo przyjemnie się ją nosi. Hafty są wykonane perfekcyjnie, nie ma żadnych odstających nitem. Cena jest bardzo atrakcyjna jak na taką bluzę. Dolar jest ostatnio bardzo tani, więc tym bardziej opłaca się teraz robić zakupy płacąc właśnie w tej walucie. Mam na sobie rozmiar L, jest dla mnie idealny.



DŁUGI SWETER ŚWIĄTECZNY >klik<
Zamówienie składałam na początku grudnia i po cichu łudziłam się, że dojdzie do mnie na święta lub przynajmniej przed sylwestrem. Tak się nie stało. Sweterek w urocze renifery i serduszka musi poczekać do kolejnej zimy. Zamawiając go cena była dużo niższa niż aktualnie. Ładnie się prezentuje pod względem wizualnym, ale jest nieco sztywny. Tym razem jest to rozmiar uniwersalny. Dla niższych osób będzie bardziej w stylu oversize.




KRÓTKI PŁASZCZYK W KRATĘ >klik<
Na ten krótki płaszczyk czekałam najbardziej. Na stronce sklepu podane jest, że ma on domieszkę wełny i chyba rzeczywiście tak jest. Materiał jest gruby i ciepły. Płaszczyk jest wiązany w talii paskiem, nie posiada dodatkowego zapięcia na zamek czy guziki. Wybrałam rozmiar L, jest ok. Muszę tylko pomyśleć jaki dobrać do niego szalik, bo przez ten krój tworzy się dość duży dekolt, co zresztą możecie zobaczyć na poniżej. :)





RÓŻOWY SWETEREK >klik< 
Składając zamówienie chciałam dobić do pewnej kwoty, by wchodził mi kod zniżkowy. Wrzuciłam zatem do koszyka jeszcze różowy sweterek z łatkami w kształcie serduszek na łokciach. Sweter dostępny jest aż w 5 wersjach kolorystycznych i pełnej rozmiarówce. Jest dość cienki, przyszedł nieco wygnieciony, ale na szczęście dał się poprasować na niskiej temperaturze żelazka.



OZDOBY ŚLUBNE DO WŁOSÓW >klik<
Ostatnią rzeczą są spinki do fryzury ślubnej. Nie wiem jeszcze dokładnie jaką będę miała fryzurę, ale na pewno będzie to jakieś upięcie. Powoli zamawiam akcesoria, żeby ostatecznie moja fryzjerka miała wybór i doradziła mi co pasuje najlepiej. Z innego sklepu posiadam jeszcze dwie tego typu ozdoby, pokażę je niedługo w innym wpisie. Spinki są dość drogie, ale prezentują się naprawdę pięknie. Druciki można wyginać, dopasowując je tym samym do fryzury.


Wpadło Wam coś w oko? Zamawiałyście ostatnio coś ciekawego na Zaful? :)

Zobacz także...

24 komentarzy

  1. Bluza z haftem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle super rzeczy zamówiłaś, sweterek-bluza z haftami dla mnie wygrywa :) Uwielbiam takie motywy ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  3. Nad tym sweterkiem z serduszkami się zastanawiałam, ale w bordowym odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie we wszystkim pięknie, wszystko śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten różowy sweter śliczny !
    Klikałam i proszę o to samo u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny, reniferowaty sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny różowych sweterek. Bluza z haftem również podoba mi się. Ciekawe jak te hafty prezentują się na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  8. ten płaszczyk wgląda super ale nie wiązany albo z innym paskiem, widzę, że zamówienie jest udane, same fajne ubrania ozdoby do włosów są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza świetna i te ślubne ozdoby do włosów bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy wybrałaś, ale chyba ten różowy sweterek najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy zamówiłaś, ten płaszczyk w kratę jest cudny i bluza bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny ten różowy sweterek, mam taki szary od dawna:)
    Oj nic nie zamawiałam dawno z Zaful, trzeba to nadrobić.
    No śnieg cieszy żebyś wiedziała, sama na sankach śmigam z synem:):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten płaszczyk w kratę. Jak faktycznie ma domieszkę wełny to rzeczywiście musi być bardzo ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! Ozdoby do włosów są przepiękne! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne rzeczy Kochana :* Uwielbiam Twoje wybory , zawsze mi cos wpadnie w oko a adzisiaj ten różowy swetereke po prostu mnie zauroczył :* Kochana myślę żebyś kupiła duży rożowy szal do tego płascza, będzie pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Różowy sweterek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza w kwiaty jest wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten sweter z serduszkami :D Myślałam o zakupie tych gadżetów do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Różowy sweterek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko bardzo mi się podoba. Chyba najbardziej podoba mi się ta pierwsza bluza

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga