PREZENTY na święta - propozycja DLA NIEJ z iperfumy.pl

4.12.18

Dzisiaj czas na drugą część propozycji prezentowych, tym razem coś co uszczęśliwi nas - kobiety. Tworzenie tego wpisu było znacznie łatwiejsze, bo sama chciałabym niejeden z tych kosmetyków lub zapachów otrzymać. Na zakup upominku z okazji mikołajek to już ostatni dzwonek. Za to więcej pozostało do świąt, a przecież to kolejna okazja do podarowania bliskiej osobie czegoś wyjątkowego. Zapraszam na przegląd moich propozycji z drogerii internetowej iperfumy.pl.


Perfumy... która z nas ich nie uwielbia? Drogeria słynie z bogatego asortymentu zapachów, tych droższych i tańszych, a także niszowych, o które trudno w innych sklepach. Cenię sobie ładne flakoniki, które nie tylko skrywają w sobie esencję przyjemnego zapachu, ale także przyciągają oko na półce czy toaletce w sypialni. Wody toaletowe Avon towarzyszą mi od wielu lat. Kiedyś zamawiałam je u znajomych konsultantek poprzez katalogi, dzisiaj wygodniej jest kliknąć je online. Z moich pewniaków mogę polecić Far Away lub Little Black Dress. Dwa kolejne Femme Exclusive i Luck Limitless to nie tak dawne premiery, których jeszcze nie miałam, ale czytałam o nich pozytywne recenzje u zaufanych blogerek, zatem z pewnością warto je wypróbować.


Jeśli możemy pozwolić sobie na nieco większy wydatek to w poszukiwaniu prezentu warto przeglądnąć zakładkę z bestsellerami perfum. Są wśród nich kultowe zapachy takie jak Gorgio Armani Si, Chloe Chloe, Lancome La Vie Est Belle, Dior J'adore czy też Hugo Boss Boss The Scent, mój ostatni hit. Napiszę Wam o nich coś więcej niebawem. 


Perfumy to upominek łatwy do kupienia, ale trudny do wyboru. Musimy dobrze znać gustu obdarowywanej osoby, by nie popełnić gafy. Nieco prościej sytuacja wygląda z kosmetykami, akcesoriami, chociaż i nad tym należałoby trochę pogłówkować. Podobanie jak w przypadku flakoników tak i przy kosmetykach opakowanie może być funkcjonalne, ciekawe np. w postaci kosmetyczki kosmetyków Roger&Gallet Gingemre Rouge do pielęgnacji dłoni lub uroczego serduszka jak w przypadku rozświetlaczy I heart Revolution I heart heaven. W tonacji kobiecego różu pozostaje także Veet trymer do ciała i twarzy oraz luksusowy zestaw miniatur Lancome.


W sezonie przedświątecznym poszukujemy opakowań nawiązujących do zimy i świątecznych klimatów. Jest ich całe mnóstwo. Takie piękne opakowanie w postaci torebki w renifery z pomponami mają kosmetyki Vivian Gray Red Christmas. Mydło i krem do dłoni znajdziemy także w innych liniach zapachowych, bardziej eleganckich Romance Sweet Vanilla. Obok zestawu małych buteleczek płynów do kąpieli I love... Lots of bubbles też trudno przejść obojętnie. 


Lista podpowiedzi mogłaby się ciągnąć w nieskończoność, bo tyle też dobroci jest w drogerii, ale nie sposób napisać o wszystkim. Jestem ciekawa co z kosmetycznych rzeczy chciałybyście dostać na mikołajki lub znaleźć w tym roku pod choinką? Są to perfumy, coś z pielęgnacji, a może nowości makijażowe? :) 

Listy do Mikołaja napisane? Jest w nich coś kosmetycznego? Już niedługo okaże się kto był grzeczny w tym roku. :D

Zobacz także...

6 komentarzy

  1. Super propozycje, widzę wiele zapachów, które lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfumy bardzo lubię otrzymywać w prezencie, ale jedynie od mojego faceta z który zna mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfumy zawsze są świetną propozycją na prezent :) Ja w tym roku postanowiłam kupić coś innego niż zawsze i mama dostanie w prezencie lustro retro do jej nowego wyremontowanego przedpokoju.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jak cudownie i kolorowo, fantastyczne propozycje prezentów przygotowałaś, uwielbiam iperfumy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na pewno nie pogardziłabym nowymi perfumami :) Świetne propozycje prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. La Vie Est Belle uwielbiam, a Chloe mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga