Rewelacyjny wiosenny haul z SHEIN i ROMWE

31.1.18

Hej Dziewczyny! Dzisiejszy wpis przygotowywałam dla Was z ogromną przyjemnością. Tak to jest jak pisze się o czymś, co spełnia nasze oczekiwania. Niedawno odebrałam moje ostatnie zamówienia z SHEIN oraz ROMWE. Te sklepy znam od dobrych kilku lat. Myślę, że dzięki blogom i promowaniu wiele zyskały. Sama przekonałam się do nich właśnie dzięki recenzjom blogerek i vlogerek. Poniższe rzeczy okazały się naprawdę super, jestem z każdej bardzo zadowolona. Zapraszam dalej po szczegóły :)


PUDROWA BLUZKA Z PEREŁKAMI >klik<
Moda na perełki trwa w najlepsze. Pudrowa bluzeczka urzekła mnie rękawkami, które są rozszerzone i dodatkowo mają ozdobne wiązania. Bluzka wykonana jest z cienkiego materiału, ale na szczęście nie prześwituje. Jest elegancka i subtelna. Początkowo była tylko ta wersja kolorystyczna, natomiast teraz dostaniecie także czarną. 




BORDOWA MARYNARKA >klik<
Kolejna rzecz to bordowa marynarka, którą zobaczyłam na jednym z blogów. Rodzaj wykonywanej pracy czy też dana sytuacja wymagają od nas często schludnego wyglądu, a wtedy najprościej założyć taki blazer. Mój najnowszy nabytek posiada dopasowany krój, rękawy 3/4, nie posiada natomiast zapięcia, co czyni marynarkę bardziej narzutką. Jakość jest przyjemna, materiał wygląda porządnie. Śmiało można by przypiąć tutaj metkę jakieś dobrej sieciowej marki. Dostępne są różne wersje kolorystyczne. Koszulę w pełnej okazałości zaprezentuję jutro.



NARZUTKA W AZTECKIM STYLU >klik<
Od dawna mam słabość do azteckich, geometrycznych wzorów na ubraniach. Ta narzutka to jeden z bestsellerów sklepu. Teraz już wiem dlaczego. To taka lekka kurteczka, poczeka na swoją premierę do wiosny. Jest ładnie wykonana, wykończenie z frędzelków pasuje tu jak ulał. Wybrałam rozmiar L. Myślę, że fajnie będzie wyglądała także do sportowego stylu, jeansów i jasnych adidasów.




HAFTOWANY SWETER >klik<
Na koniec hit internetów, czyli sweter bogato haftowany. Miałam go długo na wishliście, ale troszkę się obawiałam rozmiarówki, z tego względu, że czasem taka sama rzecz w różnych sklepach może się różnić pod względem jakości i wymiarów. Do Shein mam jednak zaufanie i nie zawiodłam się. Sweterek okazał się jak na mnie szyty. Haft jest znakomitej jakości. 




Życzę udanego wieczorku i koniecznie dajcie znać co myślicie o moich nowościach? Coś z tych rzeczy wpisuje się w Wasz gust? :)

Zobacz także...

26 komentarzy

  1. Najbardziej przypadła mi do gustu bordowa marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta narzutka w azteckim stylu jest prześliczna, haftowany sweter też cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega podobają mi się wszystkie elementy, jednak szczególnie spodobała mi się ta narzutka w azteckie wzory! jest fenomenalna i mega mi się podoba. To taki element, który sam robi całą stylizację, a ja takie właśnie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że również niebawem poznam oba sklepy. Bordowa marynarka jest super, mam podobną narzutkę do Twojej, też z azteckim motywem ale ma dziwny satynowy materiał. Twoja jest znacznie ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bordowa marynarka najbardziej mi się podoba :) Ma rewelacyjny fason :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta marynarka - ma piękny kolor i świetnie w niej wyglądasz. Bardzo podoba mi się również haftowany sweter :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna i elegancka ta różowa bluzka. Widzę ją do dopasowanej czarnej spódniczki. Świetna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, wszystko mi się podoba, począwszy od tej przepięknej bluzeczki z perełkami :)cudnie we wszystkim wyglądasz, super :) :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka z perełkami i marynarka mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie ta bluza na koncu! Jest świetna i ma przepiekny wzor!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marynarka jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek i marynarka sa przepiekne :). Ale ten z perelkami jest rowniez uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy:) marynarka i sweter moi ulubieńcy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy, zwłaszcza marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne i ładne zamówienie :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam w planach zamówienie tej różowej bluzki z perełkami, ale się nie udało. Fajna ta marynarka, aktualnie szukam jasno różowej

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka z perełkami jest urocza - chciałabym taką mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzeczka z perełkami jest prześliczna. Chyba taką zamówię

    OdpowiedzUsuń
  19. Slicznysweterek z perelkami :) ostatnio kupilam kilka z takim zdobieniem

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle wszystko w moim guście ;) Super rzeczy wybierasz, fajnie, że też okazują się dobrej jakości ;) Ja mam podobny sweterek z haftami i uwielbiam go :) Zwraca uwagę wszsystkich

    OdpowiedzUsuń
  21. Narzutka w azteckim stylu najlepsza! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zauroczona wszystkimi nowościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Narzutka w stylu azteckim bardo fajna, ale ten haftowany sweterek - WOW !!! CUDOWNY :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny ten sweterek perelkami :))

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga