Komplety poscieli z DRESSLILY HOME

8.1.18

Hej Dziewczyny! Od dłuższego czasu przymierzam się do zamówienia kompletu pościeli ze sklepu DRESSLILY. Kiedy na blogach zaczęły pojawiać się pozytywne rekomendacje jestem już coraz bardziej przekonana. W dzisiejszym wpisie podzielę się z Wami częścią mojej wishlisty. Wybór w zestawach pościeli mają bardzo duży, a co ciekawe zestawy często zawierają nie tylko poszwę i poszewki na poduszki, ale też prześcieradło lub nawet narzutę. U nas zazwyczaj trzeba kupować te rzeczy osobno. Ceny są przeróżne, niektóre pościele są drogie, ale też wyglądają iście królewsko, spójrzcie same. Mnie zauroczyły wzory z flamingami i gwiazdkami, a to tylko ułamek tego, co sklep ma w ofercie.


 



Co sądzicie o tych kompletach? Lubicie taką kolorystykę, wybrałybyście coś dla siebie na Dresslily? :)

Zobacz także...

25 komentarzy

  1. jejku, jakie piękne! bajeczne pościele, teraz też będę musiała coś zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :) Właśnie jestem na etapie wybierania jakiejś ładnej pościeli i marzy mi się biała w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pościel nr.8,jest świetna i wiem że będę chciała zamówić następne komplety :) te flamingi też za mną chodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te posciele we flamingi są super <3 chce je! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są te pościele ! Aczkolwiek jeśli ja kupuje to muszę miec 100% cotton :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. 3, 5, 8 i 9 to zdecydowanie moje wzory i kolory. Przepiekne sa. Ja jakos nigdy nie zwracalam uwagi na posciele, a szkoda bo sa cudowne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ one są piękne ;) 111,98 111,98 65,16 51,81 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pościele prezentują się całkiem fajnie, gdyby były w wersjach na dwie kołdry chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne! Chyba kolejnym razem postawię na pościel przy zamówieniu! Piękne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cześć
    daj znać co z konkursem z ekodrogerią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pościele:) te z gwiazdkami moje ulubione:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są, za mną tez chodzą, ale cenowo wow

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie też zamierzam kiedys kupić coś na wypróbowanie. Na razie zamówiłam sobie wilki koc. Jeśli jego jakość będzie fajna to pościel będzie następna w kolejności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne pościele, mam jedną nr.8(na razie) i mogę śmiało polecić :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne pościele, pierwsza piątka podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te komplety z flamingami są prześliczne! Ostatnio miałam sobie zamówić taki komplet pościeli, ale okazuje się, że rozmiarami nie pasują na moją kołdrę i poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pościel nr 1 i 2 wyglądają prześlicznie i uroczo, natomiast 5 wygląda bardziej elegancko, a jednocześnie bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne te z flamingami super! Trochę drogo ale można się zrzucić dla kogoś na prezent! Najbardziej podoba mi się błękitna, czyli nr 2 i biała, czyli nr 3. Ale nie pogardziłabym też tańszymi wersjami we flamingi! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga