Pielęgnacja twarzy z DERMEDIC Hydrain3 Hialuro - serum, krem i płyn micelarny

5.1.18

Hej Dziewczyny! Miałam nieco wcześniej opublikować ten wpis, ale najzwyczajniej w świecie zabrakło mi ostatnio czasu. Nowy rok rozpoczął się dla mnie dość intensywnie i wcale nie zapowiada się na zwolnienie tempa, dlatego też cieszę się, że przed nami świąteczny weekend. Zapraszam dzisiaj na recenzję kosmetyków DERMEDIC, których zaczęłam używać początkiem zimy. Będzie to serum i krem do twarzy oraz płyn micelarny z linii Hydrain3 Hialuro. Kosmetyki dedykowane są dla cery suchej lub odwodnionej. Celowo takie wybrałam, bo mimo cery mieszanej, zimą moja skóra potrzebuje dużo większej dawki nawilżenia i troski.


Jak to bywa przed świętami marki kosmetyczne oferują przeróżne zestawy. Zachęcają pięknymi opakowaniami, ciekawymi kompozycjami. Dermedic ma w ofercie kilka zestawów z kosmetyczkami. I tak miałam ochotę na wypróbowanie kremu i serum, więc czemu by nie skorzystać z takiego przyjemnego zestawu z bardzo ładną, srebrną kosmetyczką. Prezentuje się ona elegancko i całkiem sporo pomieści.



Linia Hialuro3 Hydrain słynie z właściwości nawilżających skórę, a to wszystko dzięki specjalnie dobranym składnikom aktywnym, z kwasem hialuronowym na czele. Mówi się, że dziennie człowiek powinien wypijać około 2 litry wody. Przyznam, że sama często mam z tym problem. Odwodnienie szybko daje się we znaki, jest zagrożeniem dla całego organizmu, może się to odbić także na wyglądzie, stanie skóry. Odwoniona skóra ma słabszą zdolność do regeneracji, jest bardziej podatna na niekorzystne czynniki zewnętrzne, na suche powietrze w pomieszczeniach, o które zimą nie trudno. Kosmetyki Dermedic mają za zadanie wspomóc pielęgnację w takim wypadku i przyznam, że radzą sobie całkiem nieźle, szczególnie jeśli chodzi o krem pielęgnacyjny.


SERUM NAWADNIAJĄCE TWARZ, SZYJĘ I DEKOLT
Serum nawadniające zbiera szereg pozytywnych opinii w internecie. Od dłuższego czasu wzbudzało moje zainteresowanie. Jest to produkt zamknięty w szklanej butelce z pipetką. Serum ma mleczną, dość rzadką konsystencję, delikatny zapach. Początkowo nie miałam wobec niego wielkich oczekiwań, właśnie ze względu na tą wątpliwą konsystencję, ale serum, jak to serum wymaga czasu i regularności w stosowaniu aby zadziałało. Przykładałam się do stosowania, używam go praktycznie codziennie, do dzisiaj, chociaż to już końcówka. Serum wspomaga pielęgnację, dobrze się wchłania i pozostawia nawilżoną skórę. Wykazuje właściwości kojące np. po zastosowaniu peelingu albo też po mocniejszym oczyszczaniu. Cera jest przyjemna w dotyku, czasem używam go też pod makijaż, bez kremu. W składzie znajdziemy wodę termalną, kwas hialuronowy, witaminę, E, glicerynę, skawalan, a także olej migdałowy. 


KREM NAWILŻAJĄCY O DOGŁĘBNYM DZIAŁANIU SPF 15
Po zastosowaniu serum przychodzi czas na nałożenie kremu. Umieszczony on został w słoiczku o standardowej pojemności 50ml. Zapach jest subtelny, lekko kremowy. Konsystencja natomiast jest gęsta, treściwa, nieco tłusta. Po nałożeniu na twarz potrzebuje chwilki do całkowitego wchłonięcia, a stosując go rano trzeba uważać na ilość. Wystarczy bowiem niewiele, tak by krem nie powodował nadmiernego błyszczenia się cery w ciągu dnia w strefie T. Lubię go stosować na noc, działa niczym odżywczy kompres, a rano cera jest mięciutka i przyjemna w dotyku, jakby już gotowa na nałożenie makijażu. Posiadaczki typowo suchej cery powinny być z niego bardzo zadowolone. Ten bogaty krem przywraca skórze odpowiednie nawilżenie, a mówiąc fachowo odbudowuje zasoby wody w naskórku. Co ważne, nie przyczynia się do zapychania porów, przynajmniej ja tego nie zauważyłam. Składniki aktywne to woda termalna, kwas hialuronowy, kompleks hydroveg VV, gliceryna, alantoina, mocznik, mamy tutaj także filtr ochronny UVA, UVB - 15 SPF.


PŁYN MICELARNY H2O
Na koniec wspomnę jeszcze o płynie micelarnym, który pewnie wiele z Was zna. Jest to dość popularny preparat do demakijażu. Moja wersja jest podróżna, to tylko 100ml, szybko zużyłam całą buteczkę i wiem, że na pewno zaopatrzę sie w kolejną, tym razem większą. Płyn radzi sobie doskonale z usunięciem makijażu, także tego nieco mocniejszego. Wtedy wystarczy jedynie dłużej przytrzymać nasączony wacik na powiece czy policzkach. Nie podrażnia, nie wpływa na zaczerwienie się oczu. Został przebadany okulistycznie. Jest skuteczny, ale na swój sposób delikatny. W składzie posiada wodę termalną, kwas hialuronowy, alantoinę, glicerynę oraz kompleks hydroveg VV, odpowiedzialny za nawilżenie w warstwie rogowej naskórka. Teraz używam już innego płynu, innej marki i widzę różnicę, trafiłam na gorszy produkt. Chciałoby się szybko wrócić do Dermedic i bezproblemowego demakijażu. Polecam Wam ten płyn. 



Podsumowując, systematyczna pielęgnacja z serum i kremem Dermedic przynosi cerze ukojenie i nawilżenie. Co prawda nie mamy w tym roku ostrej zimy, nie ma mrozów, ale często mocno wieje. Te kosmetyki tworzą jakby barierę ochronną przed tymi wszystkimi niekorzystnymi czynnikami oraz pielęgnuję cerę. Są to kosmetyki, które współgrają z makijażem (chociaż trzeba uważać z ilością), co jest bardzo ważne. Seria Hydrain3 Hialuro przypadła mi do gustu, to było moje pierwsze spotkanie z tą marką, teraz rozglądam się za kolejnymi produktami, może coś polecicie?

Znacie markę Dermedic? Może miałyście też te kosmetyki? Jestem ciekawa co teraz, zimą, króluje u Was w pielęgnacji cery? :)

Zobacz także...

9 komentarzy

  1. Szkoda, że nie miałam całej serii. Zawsze uważam, że stosowanie całej serii daje lepsze efekty. Moja skóra często potrzebuję dobrego nawilżenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam produktów tej marki, ale chętnie bym poznała.
    Super pomysłowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię tę linię kosmetyków :D Dają najlepsze nawilżenie mojej skórze! :)

    zapraszam również do mnie na bloga - pojawił się nowy post :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam to serum i byłam nim zachwycona, bardzo lubię produkty marki Dermedic:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te kosmetyki. Skad masz takie piekne tlo do zdjec?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć!
    Kiedy można spodziewać się wyników konkursu z ekodrogerią? A może już były tylko ja przegapiłam? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię dermedic, ta seria jest świetna, sama nie wiem ile litrów tego płynu micelarnego już zużyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tyle dobrego słyszałam o tej serii, że chyba w końcu kupię :) najbardziej atrakcyjne ceny znalazłam w aptece Melissa, więc zaraz zabiorę się za zamówienie! Mam nadzieję, że te produkty okażą się strzałem w 10 :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga