Zimowo - wiosenny haul z ZAFUL

28.1.18

Hej Dziewczyny. Dzisiaj mam Wam do pokazania kilka rzeczy z ZAFUL. Ostatnio doszło do mnie zamówienie robione jeszcze podczas świątecznych wyprzedaży. Oferowane wówczas zniżki były naprawdę korzystne, teraz ceny niektórych rzeczy są dużo wyższe. Jeden z białych sweterków dostałam jako gratis. Paczuszka była podzielona na kilka części, ale problemów żadnych nie było. Wszystko doszło nawet w zbliżonym czasie. Zobaczcie na co się tym razem skusiłam. Będzie trochę zimowo, ale też już nieco wiosennie.

Koniecznie sprawdźcie walentynkowe promocje w sklepie Zaful:


CZERWONY KARDIGAN >klik<
Uwielbiam swetry różnego rodzaju. Długie kardigany są nie tylko cieplutkie, ale też nadają się często do bardziej eleganckich zestawów. Ciemno - czerwony sweter posiada bardzo ładne warkoczowe sploty i dwie duże kieszenie. Jest wygodny i komfortowy w noszeniu. Mam ochotę zamówić jeszcze wersję wrzosową. Jeśli macie go na oku to polecam!



BIAŁY SWETER Z KORONKĄ >klik<
Poniższy biały sweterek od dawna był na mojej wishliście. Dostępny jest on w wielu sklepach, ale na Zaful był w najlepszej cenie. Górna część jest bardzo miła w dotyku. Dołem doszyta jest falbana z ładnie wykończonej koronki. Ogólnie sweterek pięknie się prezentuje, ale przyznam Wam, że nie mam na niego pomysłu. Do zdjęć ubrałam go do czarnej spódnicy, ale chyba lepiej wygląda do jeansów. Może Wy mi podpowiecie jak go nosić? :) 



Drugi biały sweterek to totalny gratis do zamówienia. Nie pamiętam już na czym polegała promocja, możliwe, że trzeba było przekroczyć jakąś konkretną kwotę zamówienia, sama nie wiem. Sweterek jest ażurowy, pod spodem ubrany mam biały top na szelkach. Rękawki ma długości 7/8, więc daje możliwość ładnego wyeksponowania biżuterii, zegarka. Jestem z niego bardzo zadowolona.


Kolejną rzeczą jest kobaltowy płaszczyk. Często przeglądam sobie zakładkę z nowymi rzeczami i jak tylko zobaczyłam ten płaszcz to od razu dodałam go do ulubionych. Uwielbiam taki odcień niebieskiego. Plaszczyk jest wiązany w talii, posiada dość duży, wykładany kołnierz. Ogólnie jest cienki i nie ocieplany, nie nadaje się na zimę. Określiłabym go bardziej jako narzutkę, na wiosnę będzie super. Do wyboru są jeszcze inne kolory.


I na koniec ramoneska z haftami. Kurtkeczka jest absolutnie przepiękna, znakomicie wykonana i  wykończona. Eko-skóra jest gruba, nie wygląda tandetnie. Kurtkę wzięłam w największym rozmiarze, mogłaby być nieco większa, ale i tak jestem z niej zadowolona. Na wiosnę/lato będzie super, wiadomo, że takie kurtki nie dają dużego ocieplenia, są przeznaczone bardziej - jak ja to mówię - "do samochodu". Haftowany wzór jest bardzo ładny, zachwycił wszystkich domowników.




Jestem ciekawa czy szykujecie już swoje garderoby na wiosnę? Co sądzicie o moich nowościach, coś Wam wpadło w oko? :)

Zobacz także...

26 komentarzy

  1. Czerwony kardigan jest świetny. Podoba mi się również niebieski płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje zamówienia, też kocham kobalt i płaszczyk jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne rzeczy, ten bordowy sweterek chciałam zamówić, ale szary, widzę, że warto, może się jeszcze zdecyduję. Kobaltowy płaszczyk jest boski, szkoda, że w szarości nie ma i białe sweterki też są piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie wiem co mi się najbardziej podoba, ten czerwony sweter jest ekstra, lubię takie ciepłe ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta ostatnia kurteczka podoba mi się szczególnie, jest genialna! Chociaż przyznam, że kusiłby mnie ten niebieski płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio myślałam o tym sweterku z koronką - wygląda fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy zamówiłaś :) Ten biały sweterek miałam w jednym zamówieniu, które mi wycofali był w mega promocji chyba coś koło $3 :) a jeśli chodzi o ten z falbanką, to ja bym ją usunęła, wtedy na pewno do wszystkiego byś go mogła nosić :)ramoneska już wyprzedana, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Białe sweterki chętnie sama bym zamówiła

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy! Najlepsza ramoneska! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rzeczy:) mam tą ramoneskę, jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeny!!! Wszystko mi sie podoba. Co jedna rzecz to naprawde ladniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też już szykuję się do wiosny :) Z Zaful dotarła do mnie zamszowa ramoneska w kolorze pudrowego różu, a w drodze jest karmelowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całe zamówienie jest świetne moim zdaniem. Najbardziej podoba mi się ten czerwony sweter - zjawiskowy kolor a do tego wygląda na mega ciepły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to masz talent do wyszukiwania perełek w chińskich sklepach! Co tu wejdę, to zawsze coś mnie zachwyci. Bardzo podoba mi się ten bordowy sweterek i ta ramoneska haftowana - tylko mogłaby być ciut dłuższa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Haftowana ramoneska podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne rzeczy, szczególnie ten płaszczyk i ramoneska:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten plaszcz bardzo mi sie podoba i zdecydowanie brakuje takiego w mojej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Całe zamówienie ładne, ale ramoneska wymiata :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zamówienia szczególnie podoba mi się Płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten czerwony kardigan mam juz od kilku dni w swoim koszyku i teraz jestem na niego zdecydowana. Jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne zamówienie. Podoba mi się ten czerwony sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty Kochana zawsze takie śliczne rzeczy wybierasz :* Najbardziej podoba mi się pierwszy kardigan i ten cudny płaszczyk !! Ach :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja obcięłam tą koronkę od sweterka bi

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga