Karnawałowe inspiracje z SHEIN i ROMWE

9.1.18

Hej Dziewczyny! Styczeń to czas karnawału, studniówek. Sama w najbliższą sobotę wybieram się na zabawę, także tak mnie jakoś natchnęło, żeby poprzeglądać sobie sukienki wieczorowe. Niejako wyznacznikiem mody są dla mnie sklepy SHEIN i ROMWE. Ubrania z tych stron zawsze idą w parze z aktualnymi trendami, co można zaobserwować chociażby po ilości rzeczy z perełkami lub wiązanymi czy wycinanymi dekoltami. Wracając jednak do tematu, wpadło mi w oko kilka czarnych rzeczy, to kolor bezpieczny i prawie zawsze na czasie. Jak karnawał to oczywiście nie może zabraknąć cekinów i weluru.  Zapraszam na mój subiektywny przegląd.






Bawicie się w karnawale? Czeka Was jakąś impreza, a może studniówka? Co sądzicie o moich propozycjach? :)

Zobacz także...

16 komentarzy

  1. Świetne propozycje, szczególnie czarne sukienki i dwie ostatnie :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejciu śliczne te sukieneczki, wszystkie bym założyła :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne sukienki, druga i trzecia podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. druga i czwarta są przecuuuuuudne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jakie ekstra sukieneczki :D

    OdpowiedzUsuń

  6. Mała czarna to zawsze dobry wybór ale tym razem najbardziej spodobały mi się dwie ostatnie sukienki, są wyjątkowe .

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sukienki, każda ma coś w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super sukienki :D najbardziej mi się spodobała 1 i 2 ;D


    zapraszam do mnie na bloga - właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne propozycje, lubię takie sukienki

    OdpowiedzUsuń
  10. Same piękne sukienki w Twoich propozycjach :) mnie raczej nie czeka żadna impreza w tym roku w karnawale, już prędzej za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka nr 3 to moj styl :). Ja sie nigdzie nie wybieram, ale sukienki lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam sklep Shein ! Chciałabym też współpracować z ROmwe ;* Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne te sukienki, podoba mi się kilka rzeczy z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  14. My z mężem jeszcze nie tańcowaliśmy w karnawale. Pierwsza sukienka najlepsza! Ósma też bardzo mi się podoba! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga