Dzień Darmowej Dostawy już za 3 dni!

28.11.14

Hej Dziewczyny! Dzień Darmowej Dostawy zbliża się wielkimi krokami. W tym roku wypada 2 grudnia, czyli we wtorek. To dobra okazja na zakup kosmetyków i innych różności nie tylko dla siebie, ale przy okazji na Mikołaja albo już na Święta. Listy zakupów macie już przyszykowane? Bo ja szczerze mówiąc jeszcze nie do końca, ale to co chodzi mi po głowie przedstawię Wam poniżej. Warto zwrócić uwagę na minimalną kwotę zakupów od jakiej obowiązuje darmowa dostawa, sporo sklepów ustala sobie zgodny z regulaminem akcji minimalny próg zakupów na 20zł.
No to po kolei... :) Swoje zakupy zacznę jeszcze przed DDD, bowiem sklep TRINY oferuje darmową dostawę już od kilku dni do dzisiaj włącznie. Dlatego też za chwilkę zamówię sobie kilka rosyjskich smakołyków, żeby 2 grudnia było mniej klikania. Na pewno do koszyka wpadnie kilka saszetek Babci Agafii (2 maseczki do twarzy i balsam 'aktywator wzrostu' do włosów) i glinka anapska ze srebrem z Fitocosmetic, a co więcej to jeszcze nie wiem, ale pokażę Wam w notce jak zakupami jak wszystko do mnie dojdzie. :)
Kolejnym sklepem, w który wzięłam pod lupę jest MINTI SHOP, sklep już mi dobrze znany. A co tam w nim wypatrzyłam? Od dawna kusi mnie coś z MakeUp Revolution, a że cieni mam pod dostatkiem to skuszę się na paletę róży Sugar&Spice, opinie są różne, wiem, ale mam nadzieję, że będę z niej zadowolona. :) Do tego dorzucę sobie jakąś babeczkę do kąpieli z Bomb Cosmetics, zawsze miałam na coś takiego ochotę, a szkoda było zamawiać, bo koszty wysyłki to prawie cena takiej jednej babeczki, dlatego DDD jest doskonałą okazją by spełnić taką zachciankę (bo jak inaczej można nazwać coś co się rozpuszcza pewnie w minutę jak nie szybciej :D). To nie wszystko, bo jeszcze przy okazji zaopatrzę się w nowe woski zapachowe Krigle Candle (Orange&Stars i Fresh Lilac) + jeden z Yankee Candle (słynny Pink Sands, którego do tej pory nie miałam). 
Pozostając w temacie zapachów, w sklepie AROMATELLA zaciekawiły mnie granulki zapachowe, ale nigdy takich nie miałam i nie wiem czy w ogóle warto? Może Wy doradzicie jeśli miałyście z nimi styczność. Nazwy Hawajski raj i Kwiat jabłoni brzmią zachęcająco... :) Minimalna kwota zamówienia żeby otrzymać darmową dostawę wynosi 20zł, a granulki są po 9zł, więc jeszcze coś trzeba by dobrać... 
Mam też ochotę na jakąś herbatę Pukka, tyle się o nich naczytałam u Was, że takie pyszne i w ogóle. Jakie smaki polecacie? :) A znalazłam je w sklepie ORGANEO, który również bierze udział w DDD.
Jak na obecną chwilę to wszystkie moje zachcianki, ale do wtorku jest jeszcze troszkę czasu jest na przemyślenia. Jestem ciekawa co Wy planujecie kupić, może coś mi się przypomni po Waszych komentarzach i moja lista się wydłuży. :D 

Wszystkie sklepy biorące udział w tegorocznej edycji Dnia Darmowej Dostawy znajdziecie TUTAJ. Żałuję, że nie ma wśród nich Apteka Gemini (myślałam, że będzie tak jak rok temu). Napiszcie koniecznie w jakich sklepach Wy planujecie zrobić zakupy i co tam ciekawego wrzucicie do internetowych koszyków? :)

Zobacz także...

38 komentarzy

  1. Nie pozostaje nic innego, jak skorzystać z tej promocji. Cóż, kosmetyki nowe będą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe jakby w zapasie było mało :D Ale coś zawsze się znajdzie nowego, co trudno znaleźć stacjonarnie :)

      Usuń
  2. 2 grudnia trzeba się odciąć od internetu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie dużo rzeczy kusi, ale mam spore zapasy wszystkiego, a poza tym brak funduszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szaleć nie zamierzam, ale jednak coś sobie kupię, a właściwie już parę zamówień złożyłam :)

      Usuń
  4. czekam z niecierpliwością na ten dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi o zakupach, nawet nie wiem konkretnie jeszcze co chcę kupić. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Późno się zabrałam za odpowiadanie na komentarze :) Pewnie już po zakupach? :D

      Usuń
  6. No ja mam plany bardziej do drogerii stacjonarnej bo muszę uzupełnić zapasy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno zrobię zakupy w tym wyjątkowym dniu :D Szczególnie, że większość gwiazdkowych prezentów planuję kupić w jednym sklepie internetowym - będą to kosmetyki rosyjskie, jednak jeszcze nie wiem, na który sklep się zdecyduję. Poza tym myślę, czy by nie spełniać pojedynczych zachcianek, do których zawsze dochodziły spore koszty wysyłki, a w tym przypadku ich nie będzie :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym się opanować i nic nie kupować ale to chyba nie jest wykonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już nie mogę robić kosmetycznych zakupów :( Oszaleję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo kurcze! nie wiedziałam, że Minti też bierze udział :D

    OdpowiedzUsuń
  11. tylko dlaczego to w grudniu kiedy tyle innych wydatków a na swoje przyjemności niewiele $ ?!:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic tylko wybierać i zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam zamiar odpuścić, ale wszystkie tak kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam chęć na tą paletkę MUR tylko, że wersję hot spice,
    bo mam zaczerwienienia i ta tonacja ze zdjęcia mogłaby być niewypałem :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też nie moge sie doczekać wtorku :) już zacieram rączki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przyda mi się ten post! :)
    Widzę, że u Ciebie Mikołajki będą obfite ; >

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Napaliłam się na darmową dostawę, ale nie wiem, co wypali z planów :D

    OdpowiedzUsuń
  18. o te granulki zapachowe faktycznie są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że szykują się spore zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam zamiar kupić jakieś rosyjskie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w tym roku chyba sobie odpuszczę :) Sama w to nie wierzę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. tak mysle nad ta paletka róży z mr... kupic, nie kupic :O Nie wiem ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. super

    = http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. kilka dni temu złożyłam spore zamówienie prezentów świątecznych m.in. kupiłam piękną paletę MakeUp Revolution w gifcie dla siostry. zapomniałam o darmowej dostawie bo ostatnio mam sporo na głowie

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też pewnie coś kliknę z rosyjskich rarytasów :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zamierzam złożyć swoje pierwsze zamówienie na rosyjskie kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. hmm...ja chyba skuszę się na kolejne pędzle z Minti, ostatnio dorzucali smakowite krówki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie że minti shop bierze udział.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja właśnie uskładam swoja listę zakupów. Kuszą mnie te babeczki do kąpieli, ale nie wiem czy brać, bo i tak pewnie będzie mi jej szkoda użyć:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Te babeczki wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wlasnie przez ciebie kupuje herbatę pukka ale zastanawiam sie nad detoksykujaca lub odswiezajaca

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ciągle zastanawiam się nad listą zakupów i staram się żeby była jak najmniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze kilka miesięcy temu pewnie szalałabym na tym dniu darmowej dostawy, a dziś nawet mi się nie chce ;) W sumie to fajna opcja na kupowanie prezentów na Gwiazdkę, ale niestety obecnie nie mam pomysłu na żaden z prezentów, a listy z życzeniami jeszcze do mnie nie dotarły :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie tam nie dopadnie DDD szaleństwo - dzielnie się trzymam i mam w zamiarze jedynie zakup tuszu do rzęs na eZebra :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga