Nowości w szafie / SAMMYDRESS

3.11.14

Hej Dziewczyny! Nowy tydzień przywitał nas słoneczną pogodą. A i ostatnie dwa dni były pogodne, co mnie bardzo ucieszyło, bo zazwyczaj na Wszystkich Świętych jest deszczowo albo wręcz zimowo (brr!). Ja wszystkich moich bliskich zmarłych mam w swojej miejscowości, więc nigdzie nie wyjeżdżałam. W sumie to niemalże co tydzień jestem na cmentarzu, a czasem nawet częściej, ale teraz, gdy na grobach jest dużo kwiatów i płonie mnóstwo zniczy jest naprawdę pięknie i nastrojowo. Wiadomo, że wolałabym nie mieć nikogo do odwiedzania w takim miejscu, ale niestety nie zawsze wszystko układa się po naszej myśli. :( 

Ale wracając do tematu notki... Dzisiaj chcę Wam pokazać kilka ubrań ze sklepu SAMMYDRESS. Paczuszka z Chin przyszła do mnie ponad tydzień temu, ale nie miałam czasu porobić zdjęć. Czas oczekiwania na samą wysyłkę to było ok. 3 tygodnie + ok. 3 tygodnie na dostarczenie, więc bardzo długo, ale w końcu się doczekałam. Wszystko przyszło w malutkiej kopercie, pomięte, ale nie było problemu z rozprasowaniem. Na jednej rzeczy się zawiodłam, ale o tym za chwilę. 
Na początek może o bluzce, z której jestem zadowolona najbardziej. A jest to bluzka/koszula z wzorkiem w usta. W sumie miałam już taką kiedyś, ale dałam ją siostrze, a że siostra mieszka za granicą to nie mogę sobie koszuli pożyczyć kiedy mnie najdzie ochota. Dlatego gdy w sklepie SAMMYDRESS zobaczyłam taką samą wiedziałam od razu, że znowu będzie moja. Zapewne część z Was widziało już ją na blogach, bo jest ona dość popularna. Dodam tylko, że materiał jest dość cienki, najlepiej pod spód ubrać biały top na szelkach. Poza tym jakość wykonana jest bardzo dobra. No i koszula zdecydowanie przyciąga wzrok innych. Wybrałam rozmiar M i dobrze leży. Wcześniej miałam L i w sumie też była dobra, tylko odrobinkę luźniejsza. :D
Kolejną rzeczą jest biała bluzka - top z jakimś malowidłem z przodu. Na zdjęciach katalogowych ten wzór wydaje się wyraźniejszy niż w rzeczywistości, ale nie jest źle. Bluzka fajnie wygląda do jeansów, na lato byłaby super, teraz to ewentualnie pod jakiś żakiecik. Pod sweter nie bardzo ponieważ jest wykonana z cienkiego materiału i trochę nie pasuje mi on do swetrów. Wzięłam rozmiar L i bluzka jest na mnie na styk. Lepszy byłby rozmiar XL, który też jest dostępny.
I na koniec sukienka w zieloną panterkę, a raczej od razu zaznaczę, że jest bardziej tunika niż sukienka. Rozmiar wybrałam L, największy z dostępnych. Jest w sam raz, ale w szyciu jest totalnie bezkształtna, jak worek. Wygląda w miarę ok gdy dołoży się pasek w talii. Materiał cieniutki, jak nawet widać na zdjęciu gdzie tył przebija przez przód. Tunika nada się na lato, na jakiś spacer po plaży, ale na większe wyjścia czy nawet do szkoły, na uczelnię się nie nadaje. Jeszcze się zastanowię co z nią zrobić, ale chyba nie zostanie w mojej szafie na dłużej.
Podsumowując, nie jest to moje pierwsze spotkanie ze sklepem SAMMYDRESS, ale pierwszy raz tak długo czekałam na paczkę. Pytałam o wysyłkę kilka razy, dostawałam odpowiedź, że wysyłką będzie za 3-5 dni, po czym cisza, po kilku kolejnych dniach w końcu status zmienił się na wysłane i mogłam śledzić paczkę, bo był numer przesyłki, przynajmniej tyle. Każda z rzeczy kosztuje niecałe 8$, zamawiając trzeba się liczyć jeszcze z kosztami wysyłki. Natomiast listę produktów objętych darmową wysyłką znajdziecie tutaj. Najbardziej jestem zadowolona z koszuli w usta, w sumie wiedziałam już czego oczekiwać. Zawiodłam się na sukience w panterkę, a biała bluzka jest całkiem niezła. :) 
 A Wy co sądzicie o tych ubraniach? Znacie sklep SAMMYDRESS
Jak Wam minął weekend? :) 

Zobacz także...

52 komentarzy

  1. Rewelacyjna koszula w buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam sklep ze słyszenia tylko. A ta koszula w usta naprawdę ciekawa. Przyciąga spojrzenia zapewne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się sukienka
    kliknełam Ci we wszytskie linki, czy mogłabyś
    klikąć też u mnie w ostatnim poście z czapeczką ?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się ta biała bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula w buźki najlepsza, lubię panterkę motyw ciekawy szkoda że nie udany towar ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie lubię panterkę, takiej zielono- niebieskiej jeszcze nie miałam, myślałam, że sukienka będzie miała grubszy materiał.

      Usuń
  6. strasznie mnie wkurza, że ich rozmiar L to dla nas taka eseczka :p Bardzo mi się podoba ta biała bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, czasem naprawdę ciężko wstrzelić się z rozmiarem, nawet pomimo podanych wymiarów na stronie sklepu :/

      Usuń
  7. Biała bluzeczka jest przepiękna! Idealnie na Tobie leży!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, buziaczkowa koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ila płaciłaś za przesyłkę ? chyba się skuszę na coś z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszty przesyłki w Sammydress są zależne od wagi zamawianych rzeczy, czyli np. przy płaszczykach, torebkach czy swetrach będą wyższe niż przy lekkich bluzkach czy koszulkach. Mi wyszło niecałe 6$ za te 3 rzeczy. Można płacić przez PayPal. :)

      Usuń
  10. Moniś zrozum, na Tobie będzie wszystko bosko wyglądać, bo masz boską figurę;*!

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się biała bluzka bardzo podoba, bo chętnie takie nosze. :D
    Byłam zdziwiona pogodą we Wszystkich Świętych, bo zawsze było zimno, stało się w kurtce, rękawiczkach i szalu na cmentarzu (msza akurat u mojej babci odprawiana jest na cmentarzu). Ocieplenie klimatu. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula w usta jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Sklepu nie znam, druga bluzka przepiękna<3

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej mnie dziwi, że koszulka L jest dla Ciebie na styk :P nie znam tego sklepu, ale generalnie wolę reczy mierzyć w sklepie... ubrania zamawiam dość rzadko

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza i ostatnia bluzka bardzo fajna. Kupiłabym coś w tym sklepie, ale większość jest dla takich szczupłych dziewczyn jak Ty, a ja potrzebuję trochę większy rozmiar:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne ciuszki takie z pazurem i pomysłem ;) i nawet cenowo nie tak źle :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te ciuszki, zwłaszcza ta koszula.

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula w usta jest piękna :D <3

    OdpowiedzUsuń
  20. koszula w usta jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jestes absolutnie caluśna w tej koszuli! :P

    OdpowiedzUsuń
  22. super koszula! :) chyba też sobie taką sprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula w usteczka jest genialna♥

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie 3 rzeczy mi się podobają, ale ja jakoś wolę kupować stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne ubrania! :)
    Mam pytanko: Na jaki email pisałaś do SammyDress i RoseWholesale?
    Bo staram sie o współpracę z nimi ale nie mogę się z nimi skontaktować ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe bluzeczki :) Bardzo dobrze na Tobie leżą :D

    OdpowiedzUsuń
  27. najbardziej podoba mi się koszula w buzia:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszula w usta jest naprawdę rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluzeczka w panterkę świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna jest ta bluzka w usta :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta bluzka w usta jest super, już od dawna się zastanawiałam nad zakupem, ale ostatecznie nie wzięłam, bo to, że jest prześwitująca lekko mnie hamuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. mam tę koszulę w usta z innego sklepu :) na metce miała asos. Świetna jest

    OdpowiedzUsuń
  33. Koszula w usta jest bombowa :) oj przytuliłabym do serduszka te cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne koszula w usta i bluzeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. witaj. Czy mozesz podać linki gdzie moglabym kupić obecnie tego typu koszule? :) jest swietna!

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga