15 sukienek na święta i nie tylko / SHEINSIDE

27.11.14

Hej Dziewczyny! Odbiegając troszkę od ostatnich kosmetycznych recenzji postanowiłam dzisiaj zrobić mały przegląd sukienek z internetowego sklepu SHEINSIDE. Przegląd bardzo przewidywalny, bowiem przewertowałam stronkę w poszukiwaniu sukienek, które mogłyby się nadawać na Święta Bożego Narodzenia. Takich, które będą dobre do założenia na uroczystą Wigilijną kolację lub wizytę u rodziny. To już ostatni dzwonek by zamawiać coś online ze sklepów zagranicznych, jeśli chcemy otrzymać rzeczy na przed gwiazdką. :)
Pierwsze co zrobiłam oglądając sukienki, to zaznaczyłam filtr: kolor czerwony. Ogólnie nie przepadam za czerwienią, ale w okresie świąt i przy zimowej scenerii lubię czerwone płaszczyki czy też sukienki wyjściowe. Czerwień pasuje do czarnych, grubych kryjących rajstop i czarnego żakietu, który jest jednym z ubrań bazowych każdej szafy. Z 6 poniższych najbardziej podoba mi się pierwsza sukienka z zakładanym dekoltem, elegancka i szykowna. Dostępna jest ona jeszcze w białym kolorze. Pozostałe czerwone propozycje też bym chętnie założyła w zależności od świątecznych okazji, bo wiadomo co innego wypada założyć na Wigilię, a co innego już na drugi dzień świąt, który u nas jest z reguły dniem imprezowym. :)


Zimą jestem na tak dla ubrań w kolorze butelkowej zieleni. Na sheinside oczywiście można znaleźć wszystko. Pierwsza sukienka dość kusa jak dla mnie, ale dla filigranowej figury będzie jak znalazł. Nigdy bym nie pomyślała, że welur wróci do łask. (Na strychu z pewnością znajdę materiały czy stare sukienki welurowe, muszę się wybrać na poszukiwania do starych pudeł, może coś sobie przerobię.) Trzecia sukienka wygląda elegancko i szykownie, podoba mi się, długość ma dobrą, więc jest szansa, że byłaby na mnie dobra. Nie mam właściwie żadnej zielonej sukienki.

Dalej już bardziej odważnie, koronki i hafty, urocze motylki. Chabrową sukienkę widziałam na kilku blogach, jest śliczna i kiedyś na pewno będzie moja!

I na koniec propozycje bardziej wieczorowe. Pierwsza srebrna sukienka jest cała z cekinów, nada się nie tylko na święta, ale też na Sylwestra. Zresztą chyba w każdą z pokazanych można ubrać się na różne okazje, zależy co kto lubi. Gdybym tylko miała młodszą siostrę kupiłabym jej sukienkę z futrzanym dołem, ja już jestem za stara na takie rzeczy i do ludzi bym w tym nie wyszła, ale podoba mi się. :D
srebrna sukienka z cekinów / kobaltowo-srebrna sukienka / sukienka z futrzanym dołem

Wszystkie sukienki znajdziecie tutaj, jest naprawdę w czym wybierać. Jeśli planujecie zakupy, zwracajcie koniecznie uwagę na wymiary i opinie osób, które już daną rzecz kupiły, żeby później nie było rozczarowań. Ja z reguły zamawiam takie rzeczy, które widziałam wcześniej już na blogach modowych, wtedy mniej więcej wiem czego oczekiwać. Teraz czekam na paczuszkę z sukienką miętową [klik], jak tylko do mnie dojdzie to pokażę Wam ją w osobnej notce, a jeśli będzie na mnie dobra to może nawet założę ją na Sylwestra. :)

Napiszcie co sądzicie o powyższych sukienkach? Święta już coraz bliżej, ja powoli rozglądam się za prezentami dla bliskich, na pewno część zamówię korzystając z Dnia Darmowej Dostawy, który już niebawem. W niedzielę wybieram się do IKEI (z czego się niezmiernie cieszę, bo nigdy jeszcze w IKEI nie byłam!), więc może tam coś też kupię. A Wy przygotowujecie się już powoli do Świąt czy nie jeszcze o nich nie myślicie? :)

Zobacz także...

42 komentarzy

  1. Faktycznie, pierwsza czerwona ideał <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się niestety żadna nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, nie trafiłam w gusta jak widzę :) Ale to zaledwie ułamek wszystkich, które można znaleźć w sklepie sheinside :)

      Usuń
  3. Podoba mi się ta pierwsza zielona, ale tylko tył, bo przodu nie widać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przodu też ładna, prosta, podałam linki do tych rzeczy to można dokładnie obejrzeć na stronie sklepu :)

      Usuń
  4. Mi się tylko 2 podobają z tego co pokazałaś ;( ta Twoja miętowa ładna ale inna górę bym chciała przy niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie to i tak dobrze :D Mi się podoba właśnie góra w tej co zamówiłam, ciekawa jestem tylko jak w rzeczywiści będzie wyglądała ta długość, która teoretycznie ma być za kolano :)

      Usuń
  5. Ta z kolorowymi motylkami piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też myślę o sukience na święta, ale raczej mała czarna mi chodzi po głowie. Choć propozycje u góry też ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała czarna to zawsze dobra opcja, tym bardziej na święta, wystarczy dobrać jakąś biżuterię dla kontrastu lub dopełnienia całości :)

      Usuń
  7. Szczerze to nie ma nic w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale w sumie to tylko 15 propozycji, a na sklepie sukienek jest setki :)

      Usuń
  8. Uwielbiam sukienki w kolorze zielonym/szmaragdowym. Mam wrażenie, ze do mnie najlepiej pasują koralowe i niebieskie rzeczy... I właściwie spódniczki mam TYLKO niebieskie (i dwie czarne), a sukienki tylko w kolorach koralu, różu. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie dla mnie :) Ja stawiam na zwykłą czerń.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta welurowa jest przeurocza, chciałabym taką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka bym chętnie przygarnela, a ta z piórami jest słodka! Mogłabym mieć taka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kobaltowa sukienka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ta w kolorze butelkowej zieleni nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwone sukienki najbardziej mi odpowiadają szczególnie ta druga w pierwszym rzędzie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. te czerwone są bardzo seksowne! :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Skusiłam bym się na jakąś czerwoną ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najpiękniejsza zielona welurowa choć jak dla mnie powinna być dużo dużo dłuższa żeby kobieta prezentowała się w niej z klasą a nie jak prostytutka :] I strasznie się cieszę że welur wraca do łask :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza czerwona sukienka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne są, większość czerwonych bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne są te sukienki. Najbardziej wpadła mi w oko ta pierwsza czerwona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przesliczne te zielone

    - http://laninatosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kobaltowo-srebrna mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kilka wpadło mi w oko i się nimi zauroczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne te sukienki! szkoda, ze nigdy na siebie nie mogę znaleźć takich ładnych..

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim numerem jeden z Twojego zestawienia jest środkowa sukienka w kolorze butelkowej zieleni (uwielbiam ten kolor!) :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi sie wszystkie, ale chyba ta z futerkiem nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie są super, nie umiałabym się zdecydować na żadną :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z chęcią przygarnęłabym kilka z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Większość z nich mi się podoba, miałabym problem z wyborem tylko jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienki bardzo ładne, mnie jednak się zawsze wydaje że za krótkie ;P

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja uwielbiam bordowy ;)
    +W ikei ostatnio kupiłam foremki typu jeż, łoś :x

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga