Turkusowy lakier FLORMAR nr 429 + info o akcji PAT&RUB

6.11.14

Hej Dziewczyny! Dzisiaj kolejny słoneczny dzień tej jesieni. Korzystacie z trwającej pięknej pogody czy całe dnie spędzacie w murach szkolnych lub w pracy? Ja korzystając z chwili między porządkami a obiadem publikuję notkę dla Was i za chwilę zabieram się za odpowiadanie na komentarze pod poprzednią notką. Przedwczoraj w ulubieńcach października pokazywałam Wam lakier marki Flormar, a dzisiaj chcę Wam pokazać z bliska. :)
Lakier posiada dość wysoką buteleczkę, jest go całkiem sporo, bo aż 11ml. Podoba mi się wyprofilowana zakrętka pędzelka. Czasem przy okrągłych bywa problem z odkręceniem, a tutaj sprawa jest ułatwiona, nawet gdy mamy pokremowane, śliskie dłonie.
Kolor jaki posiadam to 429 - jest to przepiękny ciemny turkus. Bardzo lubię taki kolor jeśli chodzi o ubrania i dodatki. Dlatego nawet sama sobie się dziwię, że po lakier Flormar, który mam już od kilku miesięcy sięgnęłam dopiero teraz - jesienią. Ale lepiej późno niż wcale. 
Pędzelek jest długi, dość wąski, ale wygodny w użyciu. Co mnie zaskoczyło lakier kryje bardzo ładnie już przy jednej warstwie, ale głębia koloru wychodzi przy dwóch warstwach (tak jak np. w lakierach Golden Rose z popularnej serii Rich Color) i w taki sposób go nakładam. :)
Jest to mój jedyny lakier Flormar. Spodobał mi się na tyle, że zaczęłam szukać informacji o tej marce i o dostępności kosmetyków. Znalazłam kilku sprzedawców na allegro i sklep firmowy online, ale jakoś niewiele w nim odcieni lakierów. Flormar posiada swoje stosiska w kilku galeriach w całym kraju, ale niestety w moim mieście jeszcze biznesu nie rozkręcili, szkoda. Pozostaje mi 'alledrogo', chyba, że znacie jakiś sklep internetowy z w miarę szerokim asortymentem tej marki to dajcie koniecznie znać w komentarzach. :) 
 
*****************************************

Przy okazji chciałam Was poinformować o ciekawej akcji znanej Wam zapewne firmy PAT&RUB oraz konkursie na ich stronie. Zgodziłam się opublikować artykuł, ponieważ sama uwielbiam spódnice, sukienki, czuję się w nich kobieco i sexy. Na pewno sama też spróbuję sił w konkursie, bo nagrody są bardzo atrakcyjne (o czym poniżej). 
 


 "Kto powiedział, że chłodniejsza pora roku ma oznaczać pożegnanie ze spódnicami i sukienkami?
Sukienki i spódnice są wygodne, nadają sylwetce lekkości i - najważniejsze - sprawiają, że czujemy się kobieco i atrakcyjnie. Warto przypomnieć sobie o tym - nie tylko przy okazji Międzynarodowego Dnia Spódnicy, który przypada 30 października! ;-)

Z tej okazji – PAT&RUB zachęca do odłożenia na chwilę ukochanych, wytartych dżinsów, wysłużonych rurek, czy spodni od biurowego uniformu. Już trwa specjalna akcja – by wziąć w niej udział wystarczy, że założysz spódnicę lub sukienkę, a potem…

Stwórz oryginalną, jesienną stylizację i podziel się swoim pomysłem przesyłając zdjęcie lub film! PAT&RUB z przyjemnością nagrodzi najciekawsze przejawy jesiennej kreatywności ze spódnicą/sukienką w roli głównej!

Akcja z wyjątkowymi nagrodami w postaci kuponów prezentowych na zakupy w serwisie http://www.patandrub.pl trwa od 24 października do 12 listopada 2014!

Aby wziąć udział wystarczy odwiedzić blog firmowy PAT&RUB i zgłosić swój pomysł. Link poniżej:

Nagrody czekają:
1X KUPON PREZENTOWY 200 ZŁ
2X KUPON PREZENTOWY 150 ZŁ
3X KUPON PREZENTOWY 100 ZŁ 
4X KUPON PREZENTOWY 50ZŁ

Wszystkie szczegóły i regulamin akcji dostępny jest na jej stronie, kliknij TUTAJ."

*****************************************

Lubicie turkusowy kolor? Znacie lakiery lub inne kosmetyki marki Flormar? 
Weźmiecie udział w akcji Pat&Rub? :)

Zobacz także...

47 komentarzy

  1. Piękny ten kolorek, szkoda że dostępność taka kiepska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek lakieru bardzo mi się podoba :)
    Ja w konkursie nie biorę udziału, nawet bym nie miała jakiej spódnicy/sukienki zaproponować, bo nie noszę takowych ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. ten lakiery wygląda cudownie na "paznokcie" piękny, głęboki kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny kolorek :) Bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. osobiście preferuje bardziej pastelowe kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny kolorek bardzo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedziałam, że ten kolorek będzie świetnie wyglądał na paznokciach. Ślicznie się prezentuje na tym próbniku. Niestety ja też nie bardzo wiem gdzie można dostać te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor, zdecydowanie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek super ;-). Szkoda tylko ze tak ciężko je znaleźć .

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny lakier ! :) Ma śliczny kolor, sama bym się skusiła ; >
    Ciekawy ten konkurs, może wezmę udział;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest ten kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor przepiękny. Mam jeden lakier tej firmy, dostałam i byłam zachwycona.od właśnie zakręt ki po zawartość, łatwość malowania. Super.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolor, z chęcią bym go używała bo niebieski jest jednym z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny jest ten kolor, pasuje na jesienna porę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie się prezentuje ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorek jest cudowny:)
    Fajna akcja Pat & Rub ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor sam w sobie śliczny, jednak zupełnie nie dla mnie :-) O akcji słyszałam :-) Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor cudowny, jedynie pędzelek jest dla mnie za wąski, wygodniej maluje mi się nieco szerszymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny jest ten kolor, kojarzy mi się z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny kolor bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubię lakiery flormar, piękny kolorek :)
    witam jako 1200 obserwująca i gratuluję takiej okrągłej liczby :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor bardzo ciekawy, podoba mi się :-) Z marką Flormar nie miałam jeszcze do czynienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolor boski, ciekawa jestem czy w "moich" galeriach jest stoisko Flormar, aż się temu przyglądnę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny kolorek, taki niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo mi sie podoba,mialam podobny odcien z Hean

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdybym mogła go kupić to byłby to któryś już z moich turkusowo-niebieskich lakierów. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam lakierów flormar, ale mam ich szminkę i bardzo ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Żałuję, że nie korzystałam z lakierów Flormar, kiedy miałam je pod nosem... może jeszcze będzie kiedyś ku temu okazja, bo coraz więcej ciekawych kolorów tam widzę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga