Najciekawsze zestawy prezentowe DLA NIEJ / iperfumy.pl by Notino

29.11.17

Czas szybko płynie. Niedługo mikołajki. Kto by pomyślał, że za chwilę będzie już grudzień, a niebawem końcówka roku. W poprzednich latach przygotowywałam propozycje świątecznych zestawów kosmetycznych i tym razem będzie podobnie. Zaczniemy od tego, co my kobiety lubimy najbardziej, czyli zestawów dla nas, a niebawem wrzucę pomysły na upominki dla naszych kochanych mężczyzn. Wszystkie propozycje znajdziecie w drogerii internetowej iperfumy.pl by Notino. Zapraszam na mój subiektywny przegląd, jest w czym wybierać.

Wiele osób decyduje się na zestawy perfum dla swoich bliskich. Czasem jest to ryzykowna decyzja, ale jeśli znamy dobrze gust obdarowywanej osoby to warto sprawić jej taką przyjemność. Zestawy perfum zawierają często dodatkowe kosmetyki takie jak krem do rąk, balsam do ciała lub żel, olejek pod prysznic. Takie wzbogacone wersje zapakowane są w ozdobne pudełka. Poniżej zestawy: Carolina Herrera Good Girl i słynny obcasik, zmysłowa Olympea od Paco Rabane, popularne i uwielbiane Si od Giorgio Armanii oraz urocza torebeczka  Marc Jacobs Decadence.


Przed świętami wiele firm decyduje się na wprowadzenie do sprzedaży zestawów kolorówki. Makeup Revolution może pochwalić się sporą ofertą. Mamy tutaj nie tylko kosmetyki do makijażu, ale też akcesoria, wspaniale wyglądające zestawy pędzli. Jeśli już mówimy o upominkach, które cieszą oko zwróćmy uwagę na czeską markę Bohemia Gifts&Cosmetics. Są to głównie kosmetyki myjące, skryte w pięknych opakowaniach, trochę w stylu retro. Motyw kawy, kwiatów, ozdobne wstążki - ślicznie to wygląda.



Wśród prezentów, które sama często kupuję na różne okazje, nie tylko Mikołajki, są zestawy marek Dove i Nivea. Seria Dove Nourshing Secrets zbiera ostatnio mnóstwo dobrych opinii w internecie. Firmy kuszą dodatkiem ładnych kosmetyczek, dla których my kobiety zawsze znajdziemy odpowiednie zastosowanie. Moją uwagę przyciągnęły też kosmetyki do pielęgnacji włosów i ciała Natura Siberica. Zestaw Royal Berries chyba sama sobie sprawię, od dawna mam tę serię na oku. Cenię sobie te produkty za składy bogate w naturalne ekstrakty. To rosyjska marka, którą pewnie dobrze znacie, chociażby ze słyszenia.


Jestem ciekawa jaki zestaw kosmetyków Wy chciałybyście otrzymać na Mikołaja? Może widzicie coś dla siebie pośród moich propozycji? :) 

Zobacz także...

39 komentarzy

  1. Ja chciałam z Revolution kalendarz adwentowy, ale się spóźniłam ;( Propozycje super na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zawartość tego kalendarza, jest super :)

      Usuń
  2. taki zestaw z perfumami bym przygarneła.


    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie na rynku jest tyle różnorodnych ZESTAWÓW,że ciężko jest podjąć ostateczną decyzję co do zakupu tych odpowiednich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zdecydować się na konkretny nie jest łatwo :D

      Usuń
  4. o jakie cuda, te revolution są ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zestawy. Mi co raz bardziej podoba sie kolorowka, wiec pewnie na to bym stawiala.

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość takich zestawów kusi już samym opakowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie zestawy dla kobiet kuszą już z daleka opakowaniami :)

      Usuń
  7. fantastyczne zestawy prezentowe, na pewno skorzystam z Twoich propozycji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Żanetko, że moje propozycje przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi sie te zestawy MUR :D Ostatnio szaleję na punkcie kolorówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać kochana po ilości recenzji na blogu u Ciebie, że dużo testujesz produktów z MUR :) Co jak co, ale ofertę mają świetną :)

      Usuń
  9. Ja w tym roku pierwszy raz nie chcę perfum ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe :D To pewnie wszystkie zapachowe zachcianki zostały spełnione przed grudniem? :)

      Usuń
  10. Rzeczywiście bardzo ciekawe te zestawy :) Ja chętnie przygarnęłabym jakiś z perfumami :) Kuszące są też te z Dove z kosmetyczkami w komplecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyczka przydatna rzecz. Ostatnio trafiłam na piękną srebrną w zestawie świątecznym z kosmetykami Dermedic :)

      Usuń
  11. Ja w tym roku skorzystałam z promocji Rossmana i kupiłam kilka takich zestawów kosmetyków na prezenty dla swoich siostrzenic;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udała się im ta promocja, akurat zrobili ją w dobrym czasie :)

      Usuń
  12. Ja poproszę zestaw z perfumami :) Albo MUR :) Albo najlepiej oba ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zestawy, MUR i Natura Siberica wyglądają ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestawy makijażowe rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podałaś naprawdę fajne opcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great ides!!
    New follower!

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne propozycje na prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmetyki do pielęgnacji chętnie bym przyjęła w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze najbardziej mnie interesują zestawy prezentowe, w których znajdują się perfumy;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumami możemy się dłużej nacieszyć niż kosmetykami :) Ja też zazwyczaj zatrzymuję wzrok na tych pięknych pudełeczkach z zapachami :) Czasem bardziej opłaca się kupić zestaw niż sam flakonik wybranych perfum :)

      Usuń
  20. Cudowne te zestawy są, sama jakiś bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietne zestawy, w oko wpadly mi od MUR :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestawy Makeup Revolution ucieszyłyby mnie najbardziej! Uwielbiam ich paletki i u mnie sprawdzają się świetnie! Pozostałe propozycje też są ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zestawy, szczególnie z perfumami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli chodzi o kosmetyki makeup to MUR ma rewelacyjne i bardzo opłacalne zestawy :* A te zestaw Marc Jacobs bardzo się czaję na niego hihihi :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już od kilku miesięcy myślę o perfumach Good Girl, więc pewnie ten zestaw bym wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama byłabym zadowolona z takiej paletki cieni :) Ja już tak wstępnie prezenty mam zaplanowane, aczkolwiek może jeszcze coś fajnego mi wpadnie w oko!

    OdpowiedzUsuń
  27. Z Siberica mogłabym dostać pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga