DRESSLILY Black Friday Sales

25.11.17

DRESSLILY BLACK FRIDAY SALES

Kolejnym sklepem, z którego przygotowałam garść inspiracji jest DRESSLILY. Ostatnio składałam u nich zamówienie na piękny musztardowy płaszczyk i ciepły kardigan. Czekam na paczkę i na pewno podzielę się z Wami opinią na temat dostawy i jakości ubrań. Tymczasem przeglądam ich ofertę i nie mogę się nadziwić ile mają świątecznych produktów. Promocje z okazji czarnego piątku BLACK FRIDAY SALES trwają przez cały weekend, więc warto z nich skorzystać.
dywaniki łazienkowe / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / botki


Czarny piątek już za nami, ale zniżki na Dresslily trwają do przyszłego tygodnia, więc można korzystać. :)

Zobacz także...

2 komentarzy

  1. ja zamówiłam coś takiego na butelkę, w święta na pewno odwiedzę rodzinę więc pójdę z jakimś alkoholem w świątecznym ubranku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skorzystałam wczoraj z wyprzedaży w tym sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga