Jesienna kurtka i niebieska torebka z ROSEGAL

15.11.17

Hej Dziewczyny! Czy Was też dopada jesienne przesilenie? Przyznam, że ja po zmianie czasu na zimowy wciąż nie mogę przywyknąć do tego, że tak szybko robi się ciemno. Długie wieczory mają swoje plusy, ale wydaje się, jakby dni uciekały przez palce. Na poprawę nastroju zawsze są dobre zakupy, oczywiście wszystko z rozsądkiem. Myślę, że jeszcze nie wpadłam w zakupoholizm... :) Przychodzę do Was dzisiaj z moim najnowszym zamówieniem z ROSEGAL. Sklep na pewno dobrze znacie. Paczuszka doszła do mnie w ekspresowym tempie, aż byłam zaskoczona. Tym razem skusiłam się na torebkę i kurtkę. Zapraszam na prezentację zamówienia.



NIEBIESKA TOREBKA >klik<
Często przeglądając blogi coś mi wpadnie w oko. Sklepy takie jak Rosegal mają opcję tworzenia wishlist, więc za jednym kliknięciem serduszka dodaję dany produkt do specjalnej zakładki. Tak właśnie było z poniższą torebką. Do wyboru jest 3 wersje kolorystyczne, ja postawiłam na jasno - niebieski. Co prawda jest to mało jesienny czy zimowy kolor, ale zamówiłam ją trochę w obawie przed wyprzedaniem. Będzie mi świetnie pasować do moich letnich, błękitnych Adidasów Gazelle. Torebka jest w kształcie worka, niezbyt dużych rozmiarów, najpotrzebniejsze rzeczy pomieści bez problemu. Posiada ozdobne frędzelki oraz małą, odpinaną portmonetkę. Jakościowo jest jak najbardziej w porządku, mogę ją śmiało polecić. :)




KURTKA Z FUTERKIEM >klik<
Oprócz torebki skusiłam się jeszcze na granatową kurtkę z futrzanym kołnierzem. Kurteczka jest dość cienka, określiłabym ją jako wiosenno - jesienną, taką przejściową. Futerko jest odpinane i właściwie bez niego kurtka bardziej mi się podoba. Po dłuższej chwili zastanowienia i sprawdzeniu wymiarów wybrałam rozmiar L i była to dobra decyzja. Kurteczka ogólnie jest dobrze wykonana, ale tak jak wspominałam nie jest ona zimowa, chociaż może poniekąd na taką wygląda.




Na koniec chciałabym zwrócić Waszą uwagę jeszcze na jedną rzecz. Chodzi o oznaczenie czasu wysyłki. W przypadku tego zamówienia oba produkty oznaczone były jako "wysyłka w 3 dni robocze". Dzięki temu zakupy doszły do mnie w niecałe 2 tygodnie. Wybierając produkty oznaczone "wysyłka w 10-15 dni" automatycznie wydłużamy sobie czas dostawy. Miejcie to proszę na uwadze robiąc zakupy w zagranicznych sklepach.

Dajcie znać co sądzicie o kurtce i torebce? Zamawiałyście ostatnio coś ciekawego na Rosegal? :)

Zobacz także...

44 komentarzy

  1. Torebka piękna. Mam słabość do worków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nic nie zamawiałam z tego sklepu ;) torebka jest piękna, podobają mi się takie workowate ;) myślałam, że to zimowa kurtka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zamówienie, kurteczkę będziesz miała na wiosnę lub do auta. mam bardzo podobną torebkę w odcieniu brudnego różu. uwielbiam ją

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka nie w moim stylu ale torebka by mi się podobała gdyby nie ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna kurtka, mam podobną z bon prix, a torebka też mi się podoba, bo mam brązową.

    OdpowiedzUsuń
  6. Raaany! Jaka obłędna i piękna torebka<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba taka sama kurtkę zamówiłam 😁 torebka jest piękna 😍😍😍

    Polecam wypróbować, często ratuje sytuacje 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka fajna tylko nie w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurteczka bardzo mi się podoba zresztą nie jeden raz pisałam ci że masz bardzo dobry gust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, a byłam pewna że jest to zimowa kurteczka, w sklepie wygląda na grubszą :) torebeczka też śliczna :) kliki 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie rzeczy bardzo mi się podobają :) super wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  12. super torebka, ma ładny kolor :)
    http://s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ajj! Obie rzeczy suuuper :)
    Bardzo lubię Rosegal. U mnie też właśnie wpis z tego sklepu ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne rzeczy, chociaż kurtka mogłaby być nieco dłuższa jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tego sklepu nie znam, ale kurtka jak i torebka są super :)Ja właśnie polują na jakąś średnich rozmiarów torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka jest genialna! Ma przepiekny kolor. Kurteczka też bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Przejściowa kurteczka zawsze się przyda, pogoda lubi zaskakiwać ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda trochę tej kurteczki, ale dobre jest to, że ten kożuszek ma odpinany i na wiosnę będzie jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nic nie zamawiałam z tego sklepu ale plecaczek bardziej mi się spodobał niż kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I kurtka i torebka są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtka na wiosnę na pewno się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zamówiłam buty ale jeszcze na nie czekam!^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta torebka zachwyciła mnie jak zobaczyłam ją na Istagramie :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ładny pokój! Super wyglądają te kolorki :) Mi nie przyszło zamówienie z Rosegal i nawet go nie wysłali więc jestem strasznie zła, bo rzeczy mają całkiem fajne :/
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie! U mnie relacja z zabiegu depilacji laserowej, a już niedługo konkurs, w którym ktoś wygra serię zabiegów! :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebka ogromnie mi się podoba :) kurtka nie do końca w moim stylu, bo nie przepadam za takimi z "obramówkami" w kontrastowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna kurtka, zwłaszcza ten kołnierz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna kurtka i torebka taka kobieca, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna kurteczka i śliczna torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna kurteczka :) kliki
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dawno nic nie zamawiałam i właśnie zastanawiałam się jak długo idzie taka paczka. Stosunkowo szybko do Ciebie dotarła :)
    Ładny kolorek kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zakupy :) Też nie lubię tych prędkich wieczorów, szkoda, że taks szybko się ściemnia. I najgorsze to zimno :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga