Stylizacje wieczorowe na Andrzejki / BONPRIX

5.11.17

Hej Dziewczyny. Małymi krokami zbliża się magiczny wieczór wróżb i przepowiedni - Andrzejki. Kto dzisiaj pamięta lanie wosku przez ucho od klucza i rozmyślanie w gronie przyjaciółek nad uzyskanymi  woskowymi kształtami. Mamy co prawda dopiero początek listopada, ale zapisy na zamknięte Andrzejkowe przyjęcia trwają już od kilku tygodni. Postanowiłam stworzyć kilka stylizacji z tej okazji, a wszystko z wykorzystaniem rzeczy dostępnych w sklepie BONPRIX.

ZESTAW NR 1 - SILVER
Ubrania i dodatki w kolorze srebrnym zazwyczaj wracają do łask w okresie zimowym. Poniższy zestaw zaczęłam tworzyć od ciekawej, zwiewnej bluzki z małymi diamencikami. Później dopasowałam do niej metaliczną spódnicę i dodatki. Bluzeczka posiada modne rozcięcia na ramionach, ma też ciekawy dekolt z tyłu na plecach. Dla bardziej odważnych jest też wersja w mocno różowym kolorze, zerknijcie koniecznie.



ZESTAW NR 2 - MAXI DRESS
Długie sukienki kojarzą mi się z niezwykłą elegancją i poczuciem stylu. Niełatwo jest dobrać idealną maxi dress do figury. Gdy już taką znajdziemy czas pomyśleć o narzutce. Koniec listopada to zwykle zimowy czas, więc futrzana, misiowa kurteczka powinna być jak najbardziej na miejscu. 


ZESTAW NR 3 - PINK & BLACK
A co powiecie na dziewczęcą sukienkę w kolorze pudrowego różu. Podoba mi się w niej ładnie skrojony dekolt i podkreślona talia. Do tego delikatne sandały i czarna ramoneska ze sztucznej skóry zamszowej. Romantyczna fryzura i rozświetlający makijaż dopełniłyby całość.

sukienka / kurtka / torebka / buty

ZESTAW NR 4 - GREEN & BLACK
Kolor zielony zwykle był u mnie na szarym końcu jeśli chodzi o kreacje wieczorowe. Ostatnio coraz bardziej się przekonuję szczególnie do butelkowej zieleni. Ta sukienka urzekła mnie ażurowymi, lekko falującymi rękawami. Sama w sobie przyciąga uwagę, więc pozostałe elementy stylizacji wybieram po prostu czarne.

sukienka / kurtka / torebka / buty

POSTAW NA ODWAŻNY KOLOR - RED DRESS
Dla odważnych proponuję czerwień w różnych tonacjach. Akurat na BonPrix takich sukienek nie brakuje. Mi wpadła w oko środkowa sukienka z otwartymi ramionami. Prosty krój, a jednak ma w sobie to coś. To nowość na stronie z linii BodyFlirt, którą osobiście bardzo lubię i zawsze znajdę tam coś dla siebie. 

sukienka nr 1 / sukienka nr 2 / sukienka nr 3

Macie już jakieś plany na Andrzejkowy wieczór? Co sądzicie o propozycjach stylizacji? Właściwie to na święta czy Sylwestra również byłoby odpowiednie, prawda? :)

Zobacz także...

24 komentarzy

  1. Trzeci zestaw najbardziej mi sie podoba, ale zmienilabym buty na czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej. Idealnie pasuje do andrzejkowego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie osobiście najbardziej spodobała się druga stylizacja :)Chociaż każda ma coś w sobie :)fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super propozycje, bardzo lubię Bonprix

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawy :D Różowa sukienka piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 i 3 propozycja mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw nr 2 i 4 jest po prostu rewelacyjny!
    Co do andrzejek, raczej nie mam planów w tym roku. Może coś wyjdzie na ostatnią chwilę!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne propozycje ;) Podoba mi się połączenie zieleni z czarnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieram zestaw nr 4:) Ta sukienka jest cudna, szukam czegoś w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzecia stylizacja najbardziej wpisuje się w mój gust :) pozostałe są ładne, ale ja po prostu się tak nie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świecąca spódniczka i futerko - super!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zestawienia, już wypatrzyłam sobie ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale genialne pierwsze zestawienie! Spódnica fajna, ale najbardziej podoba mi się ta bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie stylizacje mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie najbardziej te w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana jeses genialna w tych stylizacjahc :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Na andrzejki planów brak, ale zawsze stawiam na klasyke- mala czarna, lub jak na zdjęciach mala czerwona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy i czwarty zestaw są w sam raz dla mnie, zazwyczaj w takim stylu się ubieram.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe stylizacje, podoba mi się różowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zestawy, szczególnie wpadły mi w oko buciki z pierwszego zestawu!^^

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga