Jesienno - zimowe inspiracje z DRESSLILY

9.11.17

Hej kochane! Dawno nie pokazywałam Wam nic z DRESSLILY. To jeden z zagranicznych sklepów, który znam od dobrych kilku lat. Przeglądając ich nowości trafiłam na piękne płaszcze. Zamówiłam sobie jeden z nich, a dokładnie musztardowy z poniższego zdjęcia. Widziałam go już w stylizacji na kilku blogach i prezentuje się rewelacyjnie. Czasem trzeba zaszaleć z kolorem, zgodzicie się ze mną? Koniecznie sprawdźcie promocję z okazji 11.11 - sale shopping festival.





Jestem ciekawa czy coś Wam wpadło w oko? Robicie zakupy na Dresslily? :)

Zobacz także...

24 komentarzy

  1. W moim guście czarna kurtka na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką czarną kurtkę, ale nie z tej firmy i nosi się wręcz przecudownie!! ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieski płaszcz bardzo mi się podoba; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobna parka do mnie idzie :) Ogólnie super lista, płaszczyki śliczne, a takie futerko chodzi za mną od dawna :)kliki

    OdpowiedzUsuń
  5. kremowy miś i pierwsze płaszcze są rewelacyjne, piękne, nie wiem gdzie Ty je wyszperałaś ale dorzucam do wishlisty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie Twoje propozycje z dzisiejszego postu mi się podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kurtki wybrałaś,kliki.
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek z frędzlami mi się ogromnie podoba :) Całkiem w moim stylu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieski płaszcz jest najpiękniejszy na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa pierwsze płaszcze są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowe płaszczyki obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ten niebieski płaszczyk prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mimo wszystko pozostaję przy stonowanych kolorach jak czerń czy granat. Bardzo podobają mi się kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te płaszcze no i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niebieski płaszcz jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj chciałabym te dwa pierwsze płaszczyki ;)53,45 63,58 25,86 20,57 klik jacket &coats :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się płaszcze! Szczególnie ten niebieski wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam wlasnie tez zolty plaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszczyki piękne, ale najbardziej podoba mi się czarna kurtka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Niebieski płaszcz i kremowe futerko szczególnie do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga