Autumn styles with ZAFUL / Jesienne propozycje z Zaful

2.11.17

Witajcie! Dzisiaj chcę się z Wami podzielić moją kolejną jesienną wishlistą z ZAFUL. Wśród nowości na stronie pojawiło się mnóstwo zimowych płaszczy i sweterków w świątecznym stylu. Takich rzeczy można spodziewać się już teraz w listopadzie. Jest to pomocne dla każdego, kto chce kupić wcześniej prezent świąteczny. Można zapłacić nieco wyższą cenę, ale za to jest większy wybór wśród rozmiarów i różnych kolekcji. Spójrzcie na nowości z Zaful i dajcie koniecznie znać co sądzicie o moich propozycjach? :) 

Hi Dears. Today I want to share with you my next Zaful autumn wishlist. There is a lot of christmas sweaters and new winter coats. You can expect to see winter and holiday-themed styles on the racks as early as November. This is helpfut to anyone who wants to buy a christmas gift earlier. You may pay higher prices by shopping earlier, but you'll have a bigger choise in styles and sizes fo clothes. Look at the Zaful news. Enjoy my wishlist.



military jacket / green sweater / skirt / boots

Co sądzicie o tych propozycjach? / What you think about Zaful clothes and my wishlist? :)

Zobacz także...

38 komentarzy

  1. jesienna szarość jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze przyznać, że wszystkie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biały sweterek z reniferem i płaszcz w kratę z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusiłam się na ten płaszczyk w kratę ;) 44,99 29,99 klik torebki,klik sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra zestawy, uwielbiam szarość i militarną zieleń

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek z reniferem jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnia propozycja najbardziej trafia w mój gust! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga propozycja idealnie trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie ten sweter z reniferem - taki świąteczny, ale nie przesadzony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy, drugi i trzeci zestaw genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi zestaw najbardziej wpadł mi w oko :) sweterek z reniferkiem świetny :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  12. Propozycja nr 2 najbardziej do mnie pasuje 🖤

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnia stylizacja to mój faworyt! zdecydowanie najlepsza :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Military dtyle! Uwielbiam kolor zgnilej zieleni

    OdpowiedzUsuń
  15. O jaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Muszę mieć tą kurtkę Misia :* A tą kurtę Military mam i ona jest Zary hahah !:* Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. podobaja mi się te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten płaszcz w kratę jest boski, zastanawiam się nad nim, podoba mi się tez sweterek reniferek bomba
    dziękuję za kliki, ja również to zrobiłam u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się wszystkie buty z Twoich zestawień :) Są czarne, więc bardzo uniwersalne i pasują do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze świetnie dobrane zestawy! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Druga propozycja to całkowicie mój klimat! Chociaż z tej ostatniej też chętnie wybrałabym kilka elementów ;) Ja od jakieś czasu wrzucam stylizacje tego typu na bloga, nie wiedziałam że to taka frajda tworzenie takich zestawień ;) Klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zestawy wybrałas, ten militarny ma charakter :) Lubię takie ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Kochana. Lista luks. Szkoda, że ja nie mogę nosić butów na obcasach.jestem za wysoka buuuuuu :( poklikalam Ci. Dziękuję za odwiedziny. Miło mi się zrobiło 😘

    OdpowiedzUsuń
  24. Drugi zestaw najbardziej kobiecy :)pozdrawiam,kliki.
    http://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zestawy! Drugi z chęcią bym przyodziała!^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię Twoje zestawy stylizacji. Zawsze znajduje się na nich coś ładnego i ciekawego :) Dzisiaj najbardziej spodobały mi się szarości.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne ��

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię takie zestawienia! Wszystkie super!

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga