Listopadowe nowosci z ROSEGAL | pedzle syrenki, szara torebka, haftowany portfel, swiateczny sweterek

6.11.17

Dzisiaj przychodzę do Was z moim najnowszym zamówieniem ze sklepu ROSEGAL. Wpis miał się ukazać w poprzednim tygodniu, ale okazało się, że podzielono mi zakupy na 3 osobne paczki. Czasem tak bywa, wszystko zależy od dostępności towarów na magazynie. Tym razem postawiłam głównie na akcesoria, torebkę, portfel i pędzle. Z ubrań wybrałam tylko sweterek w zimowym stylu.



Szara torebeczka z kółkiem już dawno była na mojej wishliscie, ale zazwyczaj gdy chciałam ją wrzucić do koszyka to była wyprzedana. W końcu znalazłam coś w tym stylu na BonPrix. Niedługo później miałam okazję zrobić zamówienie na Rosegal, a szara torebka wróciła do oferty. Postanowiłam ją zamówić do moich nowych botków. Jest nieco mniejsza od śliwkowej torebki z BonPrix, ale do butów pasuje idealnie, więc jestem z niej zadowolona. Pasek posiada możliwość regulacji. Teraz znów jest niedostępna, ale myślę, że to chwilowe.



Pędzle syrenki opanowały blogosferę! Postanowiłam i ja zamówić sobie komplecik, głównie z przeznaczeniem jako gadżet do zdjęć na bloga czy Instagram. Myślę, że do makijażu też by się sprawdziły nieźle, posiadają syntetyczne, miłe włosie. Może wyglądają troszkę dziecinnie lub kiczowato, ale cóż. Mi wpadły w oko i pewnie jeszcze nie raz je u mnie zobaczycie jako element na zdjęciach. Myślę, że to dobry pomysł na prezent.




PORTFEL / EMBROIDERY WALLET >klik<
Portfel dostępny jest w trzech wersjach kolorystycznych. Z racji tego, że uwielbiam połączenia black&white w modzie i nie tylko, to skusiłam się właśnie na taki wzór. Na stronie sklepu potrfel wygląda jak haftowany, tak jest też opisany, ale w rzeczywistości to tylko taki płaski wzór. Nie ma tutaj wyszywania nićmi. Może to i lepiej, będzie bardziej trwały. Na pierwszy rzut oka wygląda jak haftowany. Jest ładnie wykonany, zamek nie zacina się. Myślę, że posłuży mi na długo.



SWETEREK RENIFERY / CHRISTMAS SWEATER >klik<
Na koniec bordowy sweterek w świątecznym klimacie. Zamówiłam go z przeznaczeniem na prezent mikołajkowy. Sama mam taki sam z ubiegłego roku i powiem Wam, że w okresie zimowym zwraca na siebie niemałą uwagę. Jest też dość ciepły i miły w dotyku. Dostępny jest rozmiar uniwersalny, który będzie dobry od S do L. W sklepach jest już mnóstwo świątecznych rzeczy, ale warto pamiętać, by na zagranicznych stronach złożyć zamówienie z odpowiednim wyprzedzeniem. Poczta ma w listopadzie i grudniu urwanie głowy.



Podsumowując, powyższe zamówienie z Rosegal uważam za bardzo udane. Portfel i pędzelki ładnie wyglądają na zdjęciach, będę je wykorzystywać jako element tła dla kosmetyków czy innych fotografowanych na bloga produktów. Sweterek czeka na grudzień, a torebeczka wisi na wieszaku nad moimi szarymi botkami. Jeśli macie wątpliwości czy zamawiać gadżety z azjatyckich sklepów to powiem Wam, że jest to opłacalne. U nas w sklepach te same produkty sprzedawane są z dużą przebitką cenową. 

Co sądzicie o moich nowościach? Coś Wam wpadło w oko? Zamawiałyście ostatnio coś ciekawego na Rosegal? :)

Zobacz także...

36 komentarzy

  1. fajne buty, pędzle już widziałam i sama czekam na swoje, ale to zamówienie długo idzie
    i sweterek świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek jest świetny! Mam te pędzle tyle ze bez ogonków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka świetna. Pędzle widziałam wiele razy, ale nie są mi aż tak bardzo potrzebne, żebym je zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzle są mega :) A taki sweterek też bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. portfel i pędzelki wpadły mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się sweterek i torebka :) Pędzelki też wyglądają uroczo ;) Sama bym je sobie zamówiła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka śliczna i te pedzelki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzelki są przesłodkie 💕💕

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dużo fajnych produktów. Pędzelki mają śliczne kolory - ja mam nieco inne :) a sweterek i torebka genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka i botki są super, idealny zestaw. wpadły mi w oko jeszcze te pędzle. super, że sweterek jest dłuższy, takie właśnie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ten sweterek, botki i torebka również bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. waoo wonderfull...! boots & bag looks stunning wonderfull post dear..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  13. O świątecznie już :) klik torebki 9,81, 10,99 21,28 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zamówienie, a torebeczka i sweterek są przecudne :)poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka i pędzelki bardzo mi sie podobaja ;) fajne nowosci

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka prezentuje się rewelacyjnie! Genialny odcień i krój!

    OdpowiedzUsuń
  17. Botki z torebką tworzą idealny duet! Bardzo mi się podobają oba te elementy :) Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Pędzle totalnie mnie zachwyciły! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie zamawiałam nic na Rosegal, ale gdybym robiła zamówienie, to do mojego koszyka na pewno trafiłby ten piękny czerwony, świąteczny sweter. Jest przeuroczy! :D Mam taką samą szarą torebkę i wiele osób zwraca na nią uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przedewszystkim ten sweterek wymiata!!!Jest cudowny ! I oczywiście pędzle są pięne też :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne nowości. Torebka jest bardzo ładna oraz sweterek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna torebeczka i boski sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zamówienie, szczególnie sweterek,kliki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Te pędzle wyglądają przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
  25. No pewnie że tak. Przecież i tak większość ciuchów pochodzi z Chin. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny ten sweterek , ubrałabym taki na wigilię :) No i butki też śliczne, a pędzelki - zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  27. swietny ten sweterek w Renifery

    OdpowiedzUsuń
  28. Szara torebka wygląda super :) ostatnio mam fazę na ten kolor, więc chyba sobie taką sprawię :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga