Inspiracje prezentowe na święta z Rosegal

28.11.17

Sweterki świąteczne poza zabawkami są jednym z najpopularniejszych prezentów kupowanych na mikołaja lub pod choinkę. Czy to dla dzieci czy dla dorosłych ubranie z zabawnym motywem potrafi wywołać uśmiech na twarzy. Poniżej zestawiłam kilka propozycji z ROSEGAL, które wpadły mi w oko. Nie mogłam przejść też obojętnie obok pięknych ledowych lampek.


 sweter w groszki z reniferem / szary długi sweter / sweter z bałwankami 


oświetlenie gwiazdki / oświetlenie śnieżynki / oświetlenie serduszka


Black Friday już za nami, ale może ktoś skorzystał ze zniżek na Cyber Monday? Dajcie znać koniecznie jak tam Wasze zakupy :)

Zobacz także...

16 komentarzy

  1. Kochana poklikałam ci wszystko, np. 22,48$, 13,88$, 22,06$ :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze są te sweterki ;) 22,48 22,06 6,94 6,25 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie sweterki to od zawsze mi się podobają, ostatnio kupiłam koc w świąteczne pingwinki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy sweterek jest uroczy i mogłabym taki mieć :) jestem na kupnie Akurat swetrów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. za lampeczkami szaleję :) uwielbiam Twoje wishlisty są w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te sweterki są przesłodkie, lampki tez fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świateczne sweterki już wprowadzają mnie w klimat :)
    Klik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam jeszcze świątecznego sweterka, ale może sprawię sobie jakiś, ponieważ są bardzo ładne. Lampki są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterki super, przypomniałaś mi, że ja mam podobny w szafie z reniferkami, czas go wyciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga