Nowosci makijazowe Makeup Revolution i zniżki na iperfumy.pl by Notino

25.11.17

Witajcie w sobotni wieczór. Kto dzisiaj wybiera się na imprezę Andrzejkową łapka w górę? My niedługo idziemy do znajomych, ale zanim to nastąpi, chcę Wam pokazać kilka nowości makijażowych z Makeup Revolution, które przywędrowały do mnie z drogerii iperfumy.pl by Notino

Przy okazji wspomnę o aktualnych promocjach, które trwają do jutra, do niedzieli. A wszystko oczywiście z okazji Black Friday, chociaż te akcje chyba powinny nosić nazwę Black Weekend, bo często nie ograniczają się tylko do piątku. Drogeria oferuje m.in. -25% na wybrane marki kosmetyczne np. L'oreal, Foreo, Oral-B.


Kosmetyki Makeup Revolution są powszechnie znane i lubiane. Nic dziwnego, to jedna z popularniejszych marek, której produkty do makijażu możemy kupić w przystępnych cenach. Ostatnio na czasie były kosmetyki z serii wypuszczonych na Halloween. Wśród moich nowości też znajduje się własnie coś z tej linii, ale myślę, że poza rażącymi z daleka pomadkami można wykorzystać kosmetyki także do innych makijaży wieczorowych lub dziennych.


Zacznijmy od dwóch małych wampirków, a mianowicie pomadek w odcieniu krwistej czerwieni Dare i musztardy Scandalous Felony. Te pomadki ucieszyłyby na pewno osoby, które tworzą fantazyjne makijaże, tematyczne. Ciekawie wyglądają jako element zdjęć, więc pewnie u mnie zobaczycie je tylko w takiej roli. 



Dalej mamy świetne cienie Mono Eyeshadow, które szybko zdobyły moje uznanie. Jeden matowy, beżowy, który znakomicie sprawdza się w przygotowaniu powieki pod nałożenie kolejnych cieni lub też rozjaśnienia obszaru pod brwiami. Taki cień to podstawa w kosmetyczce. Drugi cień to piękne metaliczne złotko. Uwielbiam takie odcienie. Pigmentacja jest znakomita, trwałość także bez zarzutu. Nigdy jakoś nie zwracałam uwagi na pojedyncze cienie, a jak widać to był błąd. 



Dalej mamy piękny nudziakowy błyszczyk z linii Salvation Intense. Odcień pasuje do dziennych makijaży idealnie. Nie klei się i jest komfortowy w noszeniu. To przyjemna odmiana od matowych pomadek, których wszędzie pełno. 



Na koniec zostawiłam paletę cieni Give Them Darkness. Kolorystyka utrzymana jest w ciemnych barwach, zdecydowanie do makijaży wieczorowych. Cienie wymagają wprawnej ręki i dobrych pędzli, jeszcze sama nie odkryłam ich potencjału, ale zbliża się sezon świąteczny, sylwester i karnawał, więc może będzie więcej okazji do eksperymentowania z makijażami okolicznościowymi. 



Dajcie znać co sądzicie o tych kosmetykach? Może coś znacie? Jak spędzacie Andrzejki? :) 

Zobacz także...

26 komentarzy

  1. Lubię kosmetyki MUR, muszę się na jakieś w końcu skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki z Revolution;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mur ostatnio tyle nowości wypuścił, że ja już nie nadążam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda ten jasny matowy cień;) takich nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki świetne, ale najbardziej spodobały mi się zdjęcia! Są doskonałe i przemyślane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ich pojedyncze cienie :) Pomadkę też mam ale wysusza mi usta, więc rzadko jej używam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem na bakier z nowościami makijażowymi, ale markę znam i bardzo lubię : ) Dla mnie ma idealne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałam, ze wczoraj byly zabawy andrzejkowe :D. Swietne nowosci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, sama nie wiem dlaczego jeszcze nie mam żadnego kosmetyku MUR :/ świetne produkty, jedynie musztardowa pomadka nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne produkty :) Ja bardzo lubię palety MUR :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo i to bardzo ciekawy kolor szminki, żółty kolor szminki pierwszy raz na oczy widzę ale bardzo ciekawie.
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kubeczek, same wspaniałości od Makeup Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz pelno MuR na blogach. Chyba tez sie skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam Kochana na Istna i te kolorowe szminki bardzo mnie interesują :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajna zawartość, no może musztardowa szminka to nie do końca moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Żółta pomadka od razu zwróciła moją uwagę. Rzeczywiście to fajna opcja dla osób tworzących fantazyjne makijaże - dla mnie niekoniecznie :) Za to błyszczyk bardzo mi się podoba, śliczny odcień na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te pomadki mnie zaskoczyły, szczególnie ta żółta :D Ale masz rację, do zdjęć będą stanowiły wspaniały dodatek. Podobają mi się te cienie pojedyncze - fajna alternatywa dla paletek, w której nie używa się 70% kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale świetne kosmetyki, piękne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi osobiście bardzo się podobają, ale ja po prostu uwielbi9am wszelką kolorówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Palet K zdecydowanie kolorystyka nie dla mnie, jeśli chodzi o pomadki czerwony super :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe jak ta musztardowa szminka wygląda na ustach XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Mroczny zestaw cieni idealny dla mnie kilka lat temu, kiedy w takich gustowałam.

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga