Rozswietlajacy krem pod oczy MINCER PHARMA

8.11.17

Hej Dziewczyny. Ponad tygodniowa przerwa od pisania recenzji kosmetyków to zdecydowanie za długo. Obiecuję poprawę, mam Wam do pokazania sporo ciekawych produktów. Jednym z nich jest krem pod oczy MINCER PHARMA i dzisiaj to właśnie o nim chcę napisać coś więcej. Skóra wokół oczu jest cienka i wymaga solidnego nawilżania, szczególnie gdy często wykonujemy makijaż. Podkłady, korektory i pudry dodatkowo obciążają i często wysuszają skórę. W zależności od rodzaju cery szukamy kremów odżywczych, przeciwzmarszczkowych. A jak sprawdza się rozświetlający krem z linii Vita-C-Infusion? Postaram się odpowiedzieć na to pytanie. 



Kosmetyki z witaminą C są ostatnio bardzo popularne. Przyznam, że sama dałam się porwać temu szaleństwu i chętnie takie testuję. Z linii Vita-C-Infusiom miałam już serum i krem do twarzy. Oba te kosmetyki bardzo dobrze wspominam i z pewnością jeszcze do nich wrócę. Jakiś czas temu włączyłam do mojej pielęgnacji rozświetlający krem pod oczy.

Pielęgnacja skóry wokół oczu jest dla nas często nie lada wyzwaniem. Krem Mincer skrywa się w opakowaniu o pojemności 15ml. To mała tubka w precyzyjnym dozownikiem. Podoba mi się to rozwiązanie. Krem z łatwością można wydobyć w odpowiedniej ilości. Jego konsystencja jest treściwa, dość gęsta, ale ładnie się rozsmarowuje. Nie roluje się, dzięki czemu fantastycznie nadaje się na dzień do stosowania pod makijaż. Zapach jest lekko cytrusowy, przyjemny.

W pielęgnacji skóry pod oczami ważne jest dla mnie nawilżenie i regeneracja. Nie mam problemu z dużymi cieniami czy widocznymi żyłkami, na szczęście. Krem w mig niweluje przesuszenie, nawilża skórę. Odżywia ją, sprawia że jest miękka i przyjemna w dotyku. Dzięki obecności mikroskopijnych drobinek wykazuje działanie subtelnie rozświetlające. Tak jak wspominałam nadaje się pod makijaż, ładnie współgra z podkładami i korektorami, także jeśli chodzi o kosmetyki mineralne. Jestem z niego bardzo zadowolona. 

Witamina C słynie z właściwości rozjaśniających, regenerujących i odżywczych. Jej źródeł jest wiele. Koncerny kosmetyczne wykorzystują różne ekstrakty, oleje. W kremie Mincer znajdziemy ekstrakt z jagód camu-camu oraz olej rokitnika. Ponadto mamy tutaj składniki aktywne takie jak: olej rycynowy, masło Shea, olej z nasion słonecznika, ekstrakt z liści rozmarynu, mocznik. Pełny skład możecie podglądnąć poniżej.



Podsumowując, rozświetlający krem pod oczy Mincer Pharma spełnia moje oczekiwania. Ładnie nawilża i pielęgnuje wymagającą skórę pod oczami. Nie podrażnia, nie powoduje szczypania w oczy. Przynosi natychmiastowy komfort nawilżenia, odżywia na długie godziny. Poproszę o więcej, bo już mi się kończy. Ogółem uważam linię Vita-C-Infusion za bardzo udaną. Kosmetyki Mincer Pharma znajdziecie m.in. w drogerii iperfumy.pl.

Jakiego kremu pod oczy obecnie używacie? Lubicie kosmetyki z witaminą C? A może znacie ten kremik z Mincer Pharma? :)

Zobacz także...

26 komentarzy

  1. Nie znam tego kosmetyku, ale mysle ze go kupie, bo lubie kosmetyki rozswietlajace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tego produktu teraz uzywam kremu pod oczy sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że i u mnie by się sprawdził :) Lubię kosmetyki z witaminą C, chętnie bym po niego sięgła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie nie używam żadnego kremu pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że się sprawdza, z tej serii mam serum do rąk, które również jest interesującym produktem

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam z nim styczności. Aktualnie używam z Kiehl'sa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o nim dobre opinie, więc jak skończy się mój aktualny krem, może się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubiłam go, choć ja nie wyczuwałam zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie chyba go sobie kupię ;) Przydałby mi się taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi świetnie, zwłaszcza, że cały czas szukam kremu pod oczy, ktory da mi efekt "WOW". W tym widzę potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie ze nie podraznia,musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy, ale chyba czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kosmetyki z wit.C, u mnie one bardzo dobrze się sprawdzają :) z chęcią poznałabym i te :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię kosmetyki Mincer i miałam ich kilka - twgo akurat nie znam, ale widzę, że jest godny uwagi. Dobrze, że nadaje się pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Slyszalam mnostwo pozytywnych opinii o nim! W koncu i ja sie skusze 💛

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam krem do rąk z tej firmy i z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale teraz pojawiło się sporo recenzji o kremach pod oczy, a ja właśnie szukam czegoś fajnego :D Ten ma nawet fajną cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. znam od dawna, miałam całą serię

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawilas mnie tym produktem ;) poczytam o nim troche wiecej

    OdpowiedzUsuń
  20. Skoro Ci wystarcza, to dobrze. U mnie aktualnie jest recenzja ulubieńca pod oczy. Ale coś innego z tej serii Vita C-Infussion chodzi za mną od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja Kochana użwam kremu z Avonu bo nie podraznia i nie szczypie. Ale ten bardzo mi sie podoba za ta witaminke C :) Dzięki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kosmetyki z witaminą c. Dobrze u mnie działają.

    OdpowiedzUsuń
  23. O dobrze wiedzieć, że się sprawdza. Bardzo lubię produkty tej marki, więc może i krem pod oczy trafi do mojej kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga