Halloween z ROSEGAL

31.10.17

Dzisiaj Halloween. Osobiście nie obchodzę tego dnia, ale przygotowałam wpis z prezentacją rzeczy związanych z tym tematem. Może znajdziecie tutaj jeszcze nutkę inspiracji przed rozpoczęciem Halloween'owego party? Dajcie znać czy wybieracie się na taką przebieraną imprezę? Wszystko znajdziecie w sklepie ROSEGAL. Oprócz ubrań i halloween'owych kostiumów sklep oferuje także mnóstwo dodatków domowych i poszewek na poduszki. Także wybór wśród akcesoriów i biżuterii jest ogromny. Jeśli

I have compiled a little wishlist of Halloween items from ROSEGAL. To check out more Halloween clothes and gadgets like this you need to visit Rosegal website. In addition to clothes and halloween costumes, you can see interesting home and pillow cases. The choice of accessories and jewelery impresses with a great variety also.    




Jak podobają się Wam takie tematyczne Halloween'owe rzeczy w sklepach? How you like these Halloween items from Rosegal? :)

Zobacz także...

18 komentarzy

  1. ta maseczka jest seksowna, przyda się na wiele okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten kostium nietoperza :). Bardzo często go widziałam na zagranicznych stronach. Chyba hit sezonu :). Generalnie, chętnie bym Halloween obchodziła, gdyby tylko było w innej dacie... No, ale nie można zjeść ciastka i go dalej mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduchy mi się bardzo podobają. Ja także tego święta nie obchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tamtym roku zamówiłam i nich halloweenowe podusie ;) 14,82 23,20 klik lace mask :)

    OdpowiedzUsuń
  5. POKLIKANE ♡ OBSERWUJE BLOG I ZAPRASZAM DO SIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza sukienka i poszewki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta druga sukienka podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, muszę przyznać , ze Ty robisz najciekawsze wishlisty ! Chyba ściągne od Ciebie, oczywiście jeśli pozwolisz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane:)
    http://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka nietoperz nadaje się do noszenia nawet poza Halloweenem! ^^ Szczególnie w kręgach pewnych subkultur XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wybierałam się na żadną imprezę, ale bardzo lubię oglądać rzeczy związane z tym świętem :D Zazwyczaj mają lekko przerażający albo zabawny charakter. Poszewka z czachą jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne motywy na poduszkach, ale chyba nie położyłabym ich w domu hehe

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga