Haftowane nowości z ZAFUL + lampki LED

2.10.17

Hej Dziewczyny! Ciężko w to uwierzyć, ale mamy już październik Zakończyła się moja ulubiona pora roku - lato, a w kalendarzu mamy już jesień. To według mnie znakomity czas na eksperymenty z modą. Nikogo już nie dziwią na ulicach kolorowe płaszcze, czy włochate futrzane kamizelki. W dzisiejszym wpisie pokażę Wam moje ostatnie, bardzo udane zakupy z ZAFUL. Tym razem skusiłam się na jeansy z działu denim ripped jeans, świetną koszulę z działu loose shirt women i coś do domu. Zapraszam na przegląd. :)



KOSZULA W PASKI >klik<
Haftowane koszule to must have w mojej szafie. Mam ich już kilka, ale ciągle mi mało. Tym razem zauroczyły mnie kwiatuszki nieco inne od charakterystycznych, często spotykanych dużych czerwonych róż. Koszula wykonana jest z cienkiego, ale nie prześwitującego materiału, rękawy wypadają na 7/8 przy moich długich rękach. Ogólnie bardzo ładnie i elegancko się prezentuje. Mam na nią kilka pomysłów, pasuje do jeansów ale do bardziej eleganckich, biurowych ubrań także. Rozmiarówka standardowa, ja mam na sobie M-kę. :) 





HAFTOWANE JEANSY >klik<
Kolejna para jeansów w szafie nie zaszkodzi. Podczas gdy normalnie noszę M/L w tego typu sklepach spodnie zazwyczaj zamawiam XL. Trafiłam idealnie, spodnie pasją na mnie bardzo dobre. Duży plus za to, że nie są sztywne, tylko z dodatkiem stretchu, dzięki czemu ładnie się dopasowują. Haft jest tylko na jednej nogawce, a oprócz haftów są też delikatne dziury. Długość przy moim wzroście 7/8, zgodna z opisem na stronce. Jesienią do botków nie będzie widać. Jakość bardzo dobra. To jedne z lepszych spodni na jakie trafiłam robiąc zakupy online. Torebka ze zdjęć pochodzi z BonPrix. ♥




Lamki LED są bardzo popularne na chińskich stronkach. W sezonie zimowym u nas można kupić to samo tylko kilka razy drożej, cena na Zaful jest bardzo atrakcyjna. Lampki są ładnie wykonane, dostępne w 2 wariantach światła. Ja zamówiłam ciepłe, ale na zdjęciach chyba chłodne prezentowałyby się lepiej.  Lampki można sobie ustawić na odpowiedni poziom mrugania lub mogą świecić światłem ciągłym. Gwiazdki są w formie kurtyny. Oczywiście miejsce na zagłówki nie jest docelowe, tylko chciałam Wam szybko pokazać jak się prezentują. Spróbuję je zawiesić zimą na karniszu. Następnym razem będę miała to na uwadze.



Co sądzicie o moich nowościach? Jak tam Wasze zakupy na Zaful? :)

Zobacz także...

37 komentarzy

  1. Nigdy nie zamawiałam z Zaful i jakoś nie przemawiają do mnie zakupy z chińskich stronek ale spodnie z haftami i koszula wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno koszula, jak i spodnie bardzo mi się podobają, a Ty w nich świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości, ja bardzo lubię ubrania z Zaful

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne nowości, piękna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hafty są super, piękna koszula, spodnie również. sama mam kilka kompletów podobnych lampek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i ciuszki i lampki są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie elementy bardzo mi się podobają 🙂 taka koszula przydałaby mi się do zdjęć, natomiast lampki do zdjęć 💖💖 poklikanie 🙂


    Ja nigdy wcześniej nie miałam nic z tego typu strony, ale pozytywnie mnie zaskoczyli jakością 💖

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie światełka-lampki :) Nadają pokojowi fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy, lubię Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy :) bardzo podoba mi się koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna koszula. Lampki również fajnie prezentują się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te hafty <3 Jestem jak najbardziej na TAK ! :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie czekam na te spodnie hihihi :* Buziaczki Kochana :* Śliczne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się i koszula i spodnie. niestety na mnie jakoś te haftowane rzeczy nei wyglądają za dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka na czasie, wszędzie trąbią o tym, że motyw koła jest w trendach w obecnym sezonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta koszula mnie powaliła - przepiękna jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta koszula w kwiaty jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dżinsy super, szukam podobnych ale z mocno wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne nowości :)Bardzo ładna koszula i spodnie, ja teraz zamówiłam kolejną parę dżinsów i nie żałuję :)Na Tobie lepiej spodnie wyglądają niż na stronie sklepu :***kliki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam haftowane ubrania, koszula jest piękna, spodnie też świetne, bardzo fajnie w nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszula w paski mnie urzekła, piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodnie świetne, koszula także chociaż hafty to nie moje klimaty! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna koszula, chociaż nie jestem zwolenniczką haftów i naszywek, bo jak kupuję ciuch, to służy mi na wiele sezonów. Lampeczki bardzo ładne! Może nawet sobie zamówię, bo przecież coraz bliżej święta! XD

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam hafty, piękne spodnie ;) 18,83 30,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam takie lampki, są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna koszula, kliki 18.83;30.99;8.04

    OdpowiedzUsuń
  27. Aaa piękne spodnie i koszula! Hafty są MEGA!<3
    (30.99, 22.49)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga