Kosmetyczne HITY JESIENI 2017 #1

29.10.17

Hej Dziewczyny! Zapraszam na przyjemny wpis, bo o samych ulubieńcach. Przyznajcie, że o takich trafionych kosmetykach zawsze pisze się z lekkością? Październik powoli dobiega końca, postanowiłam przewertować moją kosmetyczkę i póki w łazience w poszukiwaniu tegorocznych hitów jesieni. Trafiłam na kilka perełek i spieszę się z Wami podzielić szczegółami. Jesienią stawiam na regenerację, urządzam sobie częściej tzw. małe domowe SPA. Być może dlatego tym razem nie znajdziecie tutaj nic z kolorówki, a samą pielęgnację. Zapraszam na pierwszą część, a drugiej spodziewajcie się pod koniec listopada, może wtedy będzie więcej makijażu? :) 


KUESHI, REWITALIZUJĄCY TONER DO TWARZY
Łagodny tonik do twarzy to skarb, ważny etap, który warto na stałe włączyć do pielęgnacji. Składnikami aktywnymi toniku Kueshi są tutaj sok z liści aloesu, ekstrakt z rumianki i kwiatów nagietka lekarskiego. Tonik posiada jakby zagęszczoną konsystencję, która szybko wnika w wacik, więc lepiej wklepać go opuszkami bezpośrednio na twarz. Tonik ładnie się wchłania, łagodzi cerę i lekko nawilża. To taka jakby lżejsza wersja toniku z Sylveco. 

MINCER PHARMA, VITA-C-INFUSION, KREM POD OCZY 
Kosmetyki Mincer Pharma w tym roku zyskały sporo na popularności, podobnie jak produkty z witaminą C. Linia Vita-C-Infusion jest mi dość dobrze znana z serum i kremu do twarzy, a od niedawna mam w użyciu krem pod oczy. Krem jest treściwy, posiada rozświetlające drobinki. Pielęgnuje skórę wokół oczu jak należy. Pełna recenzja jest już w przygotowaniu. 


CASHEE NATURALS, SERUM Z RÓŻĄ I DYNIĄ
Markę Cashee Naturals poznałam niedawno przy okazji zestawu Inspired By Naturalnie Piękna. Znalazłam w nim małą wersję serum do twarzy z różą i dynią. Początkowo wydawało mi się, że 10ml to bardzo malutka ilość, ale już po kilku użyciach zmieniłam zdanie. Wystarczy dosłownie 3-4 krople na całą twarz. Cashee Naturals oferuje kosmetyki naturalne, wegańskie. Serum posiada w pełni naturalny skład, jest mocno skoncentrowane. Głównymi składnikami aktywnymi są tutaj certyfikowany olej z dzikiej róży i olej z nasion dyni. Są również inne ekstrakty, ale to temat na osobną recenzję. Serum wspaniale odżywia cerę, regeneruje ją i nawilża. 

INNISFREE, MASKI W TKANINIE
Maseczek w tkaninie przetestowałam już całkiem sporo. Okrywając tajniki koreańskiej pielęgnacji trafiłam na markę Innisfree. Maski kupuję w pakiecie 15 sztuk u sprawdzonego sprzedawcy, nie są zbyt drogie, (1 sztuka wychodzi poniżej 10zł), a w porównaniu do innych podobnych masek mają całkiem przyjemne składy. Działanie poszczególnych wersji jest głównie nawilżające. Postaram się kiedyś na blogu zrobić małe porównanie składów i efektów.


REGENERUM, REGENERACYJNE SERUM DO RĄK
Jesienią kremy do rąk zużywam w tempie błyskawicznym. Moje dłonie od razu reagują na niższą temperaturę. By chociaż troszkę chronić skórę zanim zacznie się nosić rękawiczki (choć to już chyba lada dzień), używam ochronnych, treściwych kremów. Ostatnio poznałam markę Regenerum i ich kultowe regeneracyjne serum do rąk. Krem ma gęstą, otulającą konsystencję, zapewnia odpowiednią dawkę nawilżenia. Na pewno kupię niebawem kolejną tubkę, krem jest niedrogi i łatwo dostępny, także online, chociażby na iperfumy.pl.



Podsumowując, październik zaliczam do udanych miesięcy pod względem poznawania nowych kosmetyków. Trafiłam na kilka ciekawych marek, które mocniej mnie zainteresowały, jak chociażby Cashee Naturals czy Regenerum. Chętnie wracam do sprawdzonych masek w tkaninie i kolejnych produktów z aloesem lub witaminą C w składzie. Jestem ciekawa co przyniesie listopad. 

A co Was zachwyciło w październiku? Znacie powyższe kosmetyki? :)

Zobacz także...

35 komentarzy

  1. Ciekawa jestem tego kremu pod oczy, bo ciągle szukam ideału w tym temacie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Mincer Pharma miałam kremik do twarzy, który bardzo polubiłam :) Maski w tkaninie mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Regenerum nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mowiac nic z tych kosmetykow nie znam. Regenerum kojarze jako firme po tym, ze wiele obiecuje a malo u mnie dziala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. witamica C u mnie teraz na pierwszym miejscu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna taca a kosmetyki KUESHI są dla mnie super odkryciem dzięki ShinyBoxowi

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam, ale są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. toni tez lubię, a krem pod oczy z wit. C bardzo lubiłam, ale to jeszcze w tamtym roku na jesień

    OdpowiedzUsuń
  9. Kueshi również bardzo lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tonik Kueshi i ja bardzo lubię :) a z Regenerum chętnie wypróbuję to serum do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerze że nie znałam większości z nich! Chetnie je sprawdze 💙

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chcę się skusić na Regenerum do paznokci, to może krem też bym kupiła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. interesujące te maski na tkaninie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Twoich ulubieńców znam tylko Kueshi i uważam, że to bardzo przyzwoity produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Niczego nie znam, ale tonik Kueshi wygląda kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam nic z tych kosmetyków. Miałam regenerum do rzęs bodajże ale do rąk jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety nic nie znam, ale ten tonik mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam krem do twarzy z tej serii Mincer - pięknie pachnie i porządnie nawilża :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa jak sprawdza się Regenerum :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tonik Kueshi czeka na swój pierwszy raz w zapasach. Muszę jak najszybciej zabrać się za testy!

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam ten tonik kueshi, początkowo spisywał się świetnie, ale po paru dniach przestałam już zauważać jakiekolwiek jego działanie...

    OdpowiedzUsuń
  22. Same ciekawe marki :) Mnie bardzo kusi Innisfree, zwłaszcza ich serum z zieloną herbatą ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię produkty od Regenerum :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam tonik Kueshi i też fajnie się u mnie spisał ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam twoich nowości Ale przy takich wpisach zaraz chce je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe produkty :) na pewno na niektóre zwrócę większą uwagę podczas następnych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam o tym serum do rąk. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bardzo lubię firmę Regenerum 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Serum z różą i dynią chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga