ROSEGAL Halloween Deal Special

20.10.17

Niebawem Halloween, "straszne" święto. Osobiście go nie obchodzę, ten czas jest dla mnie zdecydowanie czasem zadumy i zamyślenia. Wiadomo jednak, że świat rządzi się swoimi prawami, a przebierane imprezy, czy nawet bale Halloweenowe dla dzieci dotarły także do Polski. Dużo korzystają na tym także sklepy, głównie te internetowe, które zwykle organizują z tej okazji promocje i konkursy. Przykładem może być chociażby Rosegal Halloween deal special, czyli specjalne zniżki w sklepie Rosegal. Na stronie trwa także konkurs, w którym można brać udział codziennie, mi udało się już zgromadzić pokaźną liczbę punktów (przeliczanych na $, 50 punktów = 1$), które później można wykorzystać do obniżenia kwoty zamówień.


Gdybym miała udać się na przebieraną imprezę z okazji Halloween to założyłabym czarną sukienkę w stylu nietoperza. Zobaczcie jakie zabawne znalazłam na stronie sklepu. Z gadżetów wpadła mi w oko czarna koronkowa maska. Oczywiście to także z myślą o balu przebierańców albo ewentualnie jakiejś sesji zdjęciowej.



Korzystacie ze zniżek organizowanych z okazji Halloween? A może wybieracie się na taką przebieraną imprezę? :)

Zobacz także...

24 komentarzy

  1. Propozycje fajne :) Ja też nie obchodzę halloween, ale myślę czy nie skombinować jakiegoś makijażu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne propozycje, poklikałam ci kochana - 18,99$, 23,20$, 4,49$, 2,06$, 2,19$, 4,75$ :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym się wybrała na taką imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na imprezkę tego typu się nie wybieram :D te kocie skarpety - rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Halloweenowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie nie przemawiają do mnie halloweenowe rzeczy, ale te skarpety są super :) poklikane linki wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra kocie skarpetki, czuję klimat i mam już wydrążoną dynię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mało mnie obchodzi to "święto" Halloween, ale stroje wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My będziemy mieć w pracy konkurs na przebranie Haloweenowe, ale nie wiem czy te rzeczy zdążyłyby mi przyjść do końca miesiąca :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka nr 2 wyglada fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hihi, śmieszne 😁 ja nie patrzę na Halloween jako święto strachu tylko śmiechu😁 chociaż pazurki które przygotowałam na ta okazje są troche straszne 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam nie bawię sie w takie święta

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzeczy, widziałam już na innych blogach te skarpetki, są mega urocze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienki szałowe i te kocie skarpety super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja córka wybiera się na przebieraną imprezę do przedszkola! Już mamy strój!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też Halloween nie obchodzę ;) te kocie skarpety fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie toleruję mody na halloween.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne rzeczy - w sam raz na halloween :D

    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Te sukienki nietoperki są GENIALNE haha:D Faajne:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga