Ciepłe swetry na jesień / ZAFUL

14.10.17

Jesień rozgościła się na dobre, ciężko uwierzyć, że już połowa października. Robią się coraz chłodniej. Pierwszą rzeczą jaka przychodzi mi do głowy gdy myślę o jesieni są ciepłe sweterki. Wczoraj przeglądałam nowości na ZAFUL. Praktycznie codziennie pojawiają się tam nowe rzeczy na jesień i zimę. Wybór jest ogromny, sweterki z haftami, z wiązaniami, z falbankami na rękawach i wiele wiele więcej.

Autumn is here and the weather is cooling down. Can't believe it's already October. Literally the first thing that comes to mind when I think about “autumn fashion” are a warm sweaters and cardigans. Yesterday I was looking at the news items in ZAFUL store. The choice is really huge. There is lot of lovely sweaters with embroidery prints, ruffle sleeves etc. Enjoy my wishlist!




Niedługo Halloween, zagraniczne sklepy organizują różne promocje i konkursy. Warto spróbować swoich sił, do wygrania są bony na zakupy, zniżki i punkty, które później można wykorzystać do obniżenia kwoty zakupów. Wpisując kod ZFEN także otrzymacie zniżkę, sprawdźcie koniecznie jak będziecie składać zamówienie.


Jestem ciekawa co sądzicie o moich propozycjach? Wpadło Wam coś w oko? Lubicie nosić swetry? :) / Let me know what you think about my wishlist?

Zobacz także...

30 komentarzy

  1. Bardzo lubię w okresie jesienno - zimowym ciepłe sweterki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 1 z każdego rzędu :D Świetne propozycje :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio kupiłam dwa :-D te ze dzwonkowymi rękawami wyglądają bardzo ciekawie :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobały mi się te białe swetry :) A te dwa ostatnie wydają mi się niepraktyczne na jesień - jak taki rękaw włożyć pod kurtkę? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne mają sweterki :) ten beżowy i szary kardigan są super, chociaż białe sweterki też mają swój urok :) poklikane wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie ciepłe sweterki :) 29,49 25,49 32,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam swetry i kardigany . są piękne, wygodne, milusie. w mojej szafie dominuje szarość, chciałąbym to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie wyobrażam sobie mojej garderoby bez swetrów, zresztą nie tylko jesienią je noszę :) Myślę, że moim znajomi mogliby powiedzieć, że mój znak rozpoznawczy to sweter :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam długie swetry :) mam sporo w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Długie kardigany mi się podobają, poluję na jakiś stacjonarnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie chętnie bym przygarnęła, ale szósty i siódmy podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeci, szary bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodobał mi się ten ostatni brzoskwiniowy z falbankami na rękawach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten szary z kwiatkami jest cudowny! Też miałam go w swoim zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swetry uwielbiam ale ciężko jest znaleźć taki który by mi się mega podobał.

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie zamawiam ten pierwszy sweterek, urzekło mnie jego wiązanie, boskie

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam, że wszystkie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jak mnie tu dawno nie było ;-( ehh ale czasu brak na wszystko ;-( ehh
    Mam nadzieje że mi wybaczysz ! :-*


    Sweterki nie mój gust ;p ale to Tobie ma się podobać ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię Zaful :) piękne rzeczy zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jako maniaczka sweterków biorę wszystkie, dosłownie! Muszę zajrzeć do tego ich sklepu, koniecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten szósty sweterek ma bardzo ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten pierwszy z pierwszego i ostatniego zdjęcia genialny 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie sweterki mi się podobają :) super zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne sweterki.
    Bedę wpadała częściej :)

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/10/ootd.html

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga