InspiredBy | NATURALNIE PIEKNA edycja VIII

4.10.17

InspiredBy Naturalne Piękna to zestawy dedykowane miłośniczkom kosmetyków ekologicznych. Ja zdecydowanie do takich osób należę. Niedawno pojawiła się już VIII edycja, która swoją drogą została bardzo szybko wykupiona. Poprzednie edycje były niezwykle udane, więc miałam cichą nadzieję, że zestaw na jesień będzie równie zaskakujący, a jego zawartość uprzyjemni długie smutne wieczory. A jak jest w praktyce? Zobaczcie same :)



Po otworzeniu pudełka w pierwszej kolejności rzuciła mi się w oczy duża maska do włosów O'Hebral (22,49zł/500ml) dedykowana do włosów cienkich. Maska ma za zadanie dodać włosom objętości, uszczelnić strukturę cienkich włosów, wzmacniać ich warstwę keratynową. Zawiera ekstrakt z kwiatów arniki. Kosmetyki pielęgnacyjne tej marki nawet dobrze się u mnie sprawdzają, mam w domu maskę w innej wersji, więc za jakiś czas zrobię dla Was na blogu porównanie.


Kosmetykiem, z którego obecności cieszę się najbardziej jest naturalne, wegańskie, skoncentrowane serum Cashee Naturals (149,00/30ml). Produkt pojawiał się w dwóch wersjach: żurawina i granat oraz róża i dynia. Ja trafiłam na tą drugą. Skład rewelacyjny, oparty na naturalnych olejach. Jesienią poświęcam więcej czasu na rytuał pielęgnacyjny, zawsze znajdzie się czas na aplikację serum. Minusem jest tylko to, że w zestawie znajduje się 10ml buteleczka, a nie pełnowymiarowe opakowanie. Maleńkie próbki mydełek to dodatkowy upominek.


Dalej mamy produkt marki Senelle. Wymiennie balsam do ciała (69,00zł/200ml) lub krem do twarzy (89,00zł/50ml). Ostatnio było głośno o tej marce na blogach, naczytałam się sporo pozytywnych recenzji. W sezonie grzewczym balsamy i masełka zużywam w hurtowych ilościach, więc na pewno się u mnie nie zmarnuje, ale mimo wszystko wolałabym trafić na krem do twarzy. Balsam nosi nazwę Summer 2017, więc jesienią zafunduję sobie powrót do lata.


Nie obyło się także bez saszetek, a nawet dwóch. W jednej znajduje się maseczka oczyszczająca Luvos (8,00zł/2x7,5ml) z naturalną glinką, wyciągiem z szałwii, cynkiem, oczarem wirginijskim. Czasem czytałam o kosmetykach tej niemieckiej marki na blogach, ale sama niczego nie testowałam. Druga saszetka  to skoncentrowana maseczka na zmarszczki Vis Plantis (4,40zł/2x5ml). Dwie maseczki w jednym zestawie to dla mnie trochę za dużo. Wolałabym jedną z Luvos i zupełnie inny rodzaj  kolejnego kosmetyku. Niemniej jednak maski zużyję.


I na koniec lakier do paznokci Cuccio (8,00zł/13ml). Kompletnie nie trafiłam z odcieniem, nie znalazłam numerku, bo to bardzo ciemny czekoladowy brąz, mało kiedy noszę takie ciemne kolory na paznokciach. A poza tym wolę hybrydy (które ta marka również oferuje). Lakier oddam w dobre ręce, bo szkoda, żeby u mnie się zmarnował. 


Podsumowując, kosmetyki zawarte w 8 edycji Naturalnie Piękna niewątpliwie uprzyjemnią wieczorny rytuał pielęgnacyjny, ale czegoś mi tutaj brakuje. Może gdybym trafiła na ładniejszy odcień lakieru i krem do twarzy z Senelle zamiast balsamu, to pudełko bardziej wpisałoby się w moje potrzeby. Całkowita wartość zestawu to 231zł, natomiast jego koszt to 119zł + wysyłka. Jestem ciekawa to znajdzie się w październikowej

Dajcie znać co Wy sądzicie o tej edycji zestawu InspiredBy Naturalnie Piękna? Byłybyście zadowolona z takich produktów? A może macie to pudełko u siebie? :)

Zobacz także...

28 komentarzy

  1. Pudełeczko mi sie podoba, chociaż balsamów mam za dużo, więc to jedyna nie potrzebna rzecz dla mnie; )
    Kolor lakieru wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem niezła zawartość :) Serum zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nadal nie skusiłam się na żadne pudełko, rzadko zdarza się takie które pasowałoby mi w 100% :)

    Ja trochę zmieniłam teraz podejście i zwykłych lakierów, których używam stosunkowo rzadko wolę mieć kilka a lepszej jakości ;) Jednak cena jest na prawdę sporo, więc pewnie za szybko grono tych lakierów się u mnie nie powiększy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem z Senelle będzie niesamowicie zadowolona! Mam też ich krem do twarzy, ale balsam wygrywa życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypróbowałabym maskę do wlosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypróbowałabym maskę do wlosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna zawartość pudełeczka. Maska do włosów oraz balsam do ciała na pewno przydadzą się. Lakier jak dla mnie jest o zbyt mocnym kolorze, ale ja ogólnie wolę bardziej delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to całkiem OK :) Mam lakier o podobnym odcieniu i nie podobał mi się w buteleczce, ale na paznokciach było już lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem ta edycja wypada dość słabo biorąc pod uwagę wcześniejsze pudełka Naturalnie Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuje sie całkiem ok. ale ja tak z innej beczki - świetne poduchy!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie ta edycja wypada dość nędznie. Miałam chyba 2 pudełka Naturalnie piękna i ich zawartość zawsze była ciekawa i składała się z większej ilości kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze wynajduje w tych boxach coś ciekawego dla siebie :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Przede wszystkim przepiekne zdjecia! A boxow jakos szczegolnie nie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten Twój koszyczek jest naprawdę fajny a box ok, Naturalnie Piękna to mój ulubiony zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjemna zawartość, miła odmiana po ostatnim Shiny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie nie porwalo a zawsze byly najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic ciekawego z tego co widzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne pudełko zastanawiam się nad subskrypcja takiego pudełeczka naprawdę są super - tak jakby dostawało się prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Część tego pudełeczka jest całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta edycja nie do końca mi się podoba i brakuje mi tutaj czegoś "wow" 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem ciekawa zawartość tego boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny lakier ale dla mnie też byłby kolorem nietrafionym. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga