Czarna kurtka na 3 sposoby / ROSEGAL

3.10.17

Czas na kolejną dawkę inspiracji prosto ze sklepu ROSEGAL. Tym razem moją uwagę przyciągnęły sukienki z działu casual dress. Wybrałam 3 z nich i postanowiłam stworzyć kilka przykładowych stylizacji. Za bazę posłużyła mi czarna kurtka - must have w mojej szafie. Poza tym będzie trochę niebieskości i burgundu, kolorów, do których mam ostatnio słabość. Zapraszam, dajcie koniecznie znać co sądzicie?

1. BLACK & BLUE
Kobaltowy to jeden z moich ulubionych kolorów. Uwielbiam go zestawiać z czernią albo bielą. Takie połączenie wydaje mi się eleganckie i stylowe, chociaż to zależy od konkretnych rzeczy. Poniższy zestaw to propozycja do pracy lub na popołudniową przerwę w kawiarence. Szczególnie przypadła mi do gustu torebka z jakby malowanym kwiatem.


BABY, IT'S COLD OUTSIDE
Druga propozycja bardziej na sportowo, a to wszystko zasługa długiej dresowej bluzy, która może posłużyć równie dobrze za sukienkę. Mam ją już w moim wirtualnym koszyku na Rosegal, ale czekam na jakieś recenzje, bo nie jestem przekonana co do materiału. Do tego czarne kryjące rajstopki lub legginsy, wygodne botki i gotowe. :)


BURGUNDY DRESS
I poniżej znów wracamy do elegancji. Sukienka z opuszczonymi ramionami w stylu glamour to moja propozycja na jesienną imprezę. W tym roku wyjątkowo późno, bo w listopadzie, kończę sezon weselny. Zamierzam założyć coś w takiej kolorystyce. Torebeczka dostępna jest w trzech wersjach kolorystycznych. Trochę dużo się dzieje, jeśli chodzi o jej design, bo i kwiaty i łańcuszek, ale widziałam ją już na kilku blogach i ma potencjał.


Pod poniższym banerkiem znajdziecie aktualne promocje na jesienne nowości, a wpisując kod RGEN otrzymacie 10% zniżki (od zamówień powyżej 30$), sprawdzone.

https://goo.gl/rVnQgE

Jestem ciekawa, który zestaw przypadł Wam do gustu? A może jakaś konkretna rzecz? :)

Zobacz także...

21 komentarzy

  1. Ta burgundowa sukienka jest przepiękna! Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię sukienek :( Ale ładnie to wszystko zestawiłaś ze sobą. Na pewno zestaw nr 1 zyskałby moją sympatię ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawienia az ciężko się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kurtka. Podobają mi się te stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że zestawami pięknie wpasowałaś się w obecne trendy. Czerwone buty, są teraz bardzo modne! Buziaki!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. moja kurtka ala skóra ma już z 8 lat :) fajne zestawienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja mi się bardzo podoba, ponieważ lubię takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne propozycje, poklikałam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Razem z burgundem wyglada super. Kobalt tez uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia wersja, czyli BURGUNDY DRESS bardzo mi się spodobała! W oko wpadły mi szpilki, genialny model!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zestawy, każdy z nich chętnie bym założyła, sukienka z trzeciego setu jest po prostu cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta pierwsza torebka jest piekna! lubie tatakie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie wszystkie zestawy sa OK :) czarna kurtka zawsze na plus, powinna byc w kazdej garderobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się zestaw nr 3, ale wszystkie są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy zestaw i elementy z ostatniego bardzo wpadły mi w oko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeci zestaw zdecydowanie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw nr.3 jak dla mnie najlepszy, super :)poklikane

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zestawy, kliki 24.70;19.53;32.10 itd

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zestawy przygotowałaś:)
    Super butki i torebki!<3
    (22.99)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga