Jesienne inspiracje w 3 zestawach / ZAFUL i BONPRIX

26.10.17

Jesień... ma swoje zalety i wady. Ubieramy się na cebulkę, owijamy szyję ciepłymi szalikami. To dobry czas na eksperymentowanie z modą. Gdy na zewnątrz robi się coraz chłodniej nie wychodzę z domu bez ciepłego sweterka. Dzisiaj zapraszam na przegląd trzech zestawów stworzonych właśnie z wykorzystaniem tego ciepłego elementu garderoby, ale bez okryć wierzchnich. Pierwsze dwie stylizacje określiłabym jako bardziej "wyjściowe", eleganckie, natomiast ostatnia jest już bardziej luzacka. Oceńcie sami. Posłużyłam się nowościami z ZAFUL oraz ubraniami i dodatkami BONPRIX. To ostatnio moje ulubione sklepy online.

1. SWETER Z PEREŁKAMI 
W stylizacji nr 1 główną rolę gra burgundowy sweter. Tej jesieni zakochałam się w tym kolorze. Mam już botki, torebkę i spódnicę w tym odcieniu. Brakuje mi jednak sweterka. Chętnie widziałabym w swojej szafie sweter z perełkami, które swoją drogą są ostatnio na topie. Jego krój jest dość zmyślny, pod spód pasowałoby ubrać cienki top. Sweterek dostępny jest w kilku kolorach. 


2. SWETER W GEOMETRYCZNY WZÓR
Połączenie czerni i bieli jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych mixów i to nie tylko pod względem mody, ale także w aranżacji wnętrz. W zestawie nr 2 postawiłam na sweter z geometrycznym wzorem. Przy kolejnych zakupach na Zaful na pewno trafi do mojego wirtualnego koszyka. Spódnica wygląda jakby była ze skóry, ale to tylko takie wrażenie, jest ona wykonana z materiału.


3. KARDIGAN Z FUTERKIEM 
Ostatni zestaw nr 3 to bardziej luzacka propozycja, a wszystko za sprawą kardiganu z elementami futerka. Wygląda na naprawdę cieplutki. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że jest szary, ale w opisie jest podany także kolor niebieski, więc to pewnie rękawki są szare, a reszta w kolorze baby blue. Tak czy owak przypadł mi do gustu. Jestem ciekawa czy Wam również?

Dajcie znać czy coś Wam wpadło w oko? Widzicie się w którymś z zestawów? :)

Zobacz także...

34 komentarzy

  1. Twoje propozycje jak zwykle trafiają w mój gust. Te bordowe botki, sweterek z perełkami albo geometryczny - cuda! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek z perełkami i wszystkie torebki mega mi się podobają <3

    21,99$, 33,99$, 17,99$, 35,99$, bonprix
    mogę prosić również o kliki u mnie ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw nr 2 to mój faworyt !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą torebkę z pierwszego zestawu, ale czerwoną :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy zestaw najbardziej mi się spodobał, chociaż pozostałe też świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie bardzo fajne i trafiają w mój gust :) botki wyprzedane i się nie dziwię ;) poklikane wszystkie linki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Stworzyłaś przepiękne zestawy. Uwielbiam bordo jesienią, dlatego zapewne najchętniej założyłabym ubrania z zestawu 1 :) Czerń i biel to zawsze idealne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne stylizacje, najchętniej wskoczyłabym w zestaw nr 2 choć marzy mi się też taka skórzana spódnica

    OdpowiedzUsuń
  10. mam pleciony sweterek tylko bez tych dodatkow naszytych ale ten tez jest spoko

    OdpowiedzUsuń
  11. sweter z perełkami bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten pierwszy zestaw jest świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie przedstawione stylizacja bardzo mi się podobają. Również uwielbiam burgund i nie tylko jesienią. Niestety nie skuszę się na ubrania tej firmy, mimo iż ładnie wyglądają na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te szare botki ;) 33,99 17,99 klik buty, :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny ten sweter z perełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem zauroczona jesiennymi botkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rzeczy 1 stylizacja najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybieram zestaw nr 2 :) Czarny to jeden z moich ulubionych kolorów, pasuje prawie zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tą torebkę z pierwszego zestawu i bardzo ją lubię ;) Co do zestawów wszystkie podobają mi się jednakowo, nie umiem wybrać ;) klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet zobaczyłam kilka fajnych smaczków dla sienie*-*
    Torebka, spódnica i botki są cudne!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka z pierwszej stylizacji wyglada super ;) takiej wlasnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja nr1 i nr 3 idealne dla mnie Kochana:* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy zestaw najlepszy, a najbardziej podobają mi się bordowe buty! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie wrzuciłam październikowych ulubieńców i też króluje w nich kolor burgundowy! Udało mi się w tym odcieniu znaleźć świetne buty Lasockiego i ciekawą torbę :). Ostatnio ciocię namówiłam na piękną skórzaną kurtkę, właśnie burgundową też. Gdybym miała więcej kasy, to bym się sama też skusiła :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Zestawy nr 1 i 2 wpadły mi w oko :) coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Drugi secik bardzo w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Sweterek z perełkami niesamowicie uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko co bordowe z czarnym...uwielbiam!!! <3

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga