Udany zimowy haul z DRESSLILY

1.12.17

Witajcie w pierwszym dniu grudnia. Przedświąteczna gorączka czas start! Robi się coraz chłodniej. U mnie co prawda śniegu jeszcze nie widać, ale mróz już daje po nosie. Ciemne poranki bywają trudne, trzeba się coraz cieplej ubierać. Jestem okropnym zmarzluchem, zresztą to widać po coraz to nowych swetrach, które Wam pokazuję. Dzisiaj zapraszam na zimowy haul ze sklepu DRESSLILY. Zamówienie okazało się wyjątkowo udane, szczególnie ze względu na płaszcz, ale o tym za moment. 


Żółty płaszcz na zimę? Kiedyś nigdy w życiu nie zdecydowałabym się na coś takiego. Ale z biegiem lat w mojej szafie zaczęło pojawiać się coraz więcej kolorów. Kiedyś zobaczyłam ten musztadrowy płaszczyk na jakiś blogu modowym. Był drogi, bardzo drogi. Później trafiłam na niego właśnie w Dresslily w bardzo okazyjnej cenie, bo za około 30$. Teraz widnieje zupełnie inna cena i produkt jest out of stock. Widocznie zamawiając go trafiłam na jakąś promocję. Płaszcz jest rewelacyjny, zamówiłam rozmiar XL i to była słuszna decyzja. Krój jest prosty, troszkę w stylu oversize, ale niewiele, długość rękawów odpowiednia. A przede wszystkim materiał, gruby i ciepły, w dodatku posiada pikowane ocieplenie od wewnętrznej strony. Przyznam Wam, że nie spodziewałam się takiego wykonania i sądziłam, że płaszcz bardziej nada się na wiosnę. Ale nie, to jak najbardziej zimowa propozycja. Zastanawiałam się też nad niebieskim - klik i gdy tylko wróci do oferty również sprowadzę go do mojej szafy. :) 





CZARNO - BIAŁY KARDIGAN >klik<
Nie byłabym sobą, gdybym nie przeglądnęła działu ze swetrami. Czarno - biały kardigan w delikatne prążki i zygzaki był na mojej wishliście już długo. Trochę się wahałam, bo był podejrzanie tani, teraz znów widzę, że podnieśli cenę. Na szczęście jakościowo jest w porządku. Wykonany z miłego, grzejącego materiału. To rozmiar uniwersalny. Zwróćcie uwagę jaki on jest długo. Sięga mi prawie do kolan. To świetny otulacz na chłodne zimowe wieczory. A wiosną czy jesienią posłuży zamiast płaszcza. Jestem z niego bardzo zadowolona. 



Ostatnią rzeczą z tego zamówienia jest kardigan z wzorem gwiazd. Mam już taki z ubiegłego roku, więc wiedziałam czego mogę się spodziewać. Osobiście lubię motyw gwiazdek na ubraniach. W mojej szafie jest kilka rzeczy w ten deseń. Tym razem sweter zamówiłam na prezent świąteczny. Taki wzór wyjątkowo kojarzy mi się z zimą. 



Podsumowując, tak oto przedstawia się moje ostatnie zamówienie z Dresslily. Haul uważam za bardzo udany. Z każdej rzeczy jestem zadowolona, a szczególnie z płaszcza. Dawno nie trafiłam na tak fajny płaszcz robiąc zakupy przez internet. Potwierdza się też powiedzenie, że nie wszystko co tanie jest złej jakości. Przesyłka doszła do mnie w około 2 tygodnie. :)

Co sądzicie o moich nowościach? Kupowałyście ostatnio coś na Dresslily? :)

Zobacz także...

32 komentarzy

  1. Jejciu wspaniałe to zamówienie, wszystko w moich upodobaniach :) Muszę jakiś taki długi płaszczyk sobie zamówić, Twój jest śliczny, no i te sweterki :)Ja bardzo długo teraz czekam na przesyłki, okropnie długo, ponad miesiąc idą i to w ratach :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty zawsze coś fajnego zamówisz! Wszystko mi się podoba zwłaszcza płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się twoje nowości - 65,68$, 27,93$, 67,14$, 23,26$ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten czarno-biały kardigan jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz jest przepiękny, sama się nam nim zastanawiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk jest ekstra, w bardzo oryginalnym kolorze - po prostu zwraca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te Twoje nowości Kochana, Kardigan jeden widziałam na Instagramie i mi się spodobał. Ten w gwiazdy wymiata a płaszcz jaaaaaaaaaa!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo fajny gust co do ubrań. Podobają mi się te sweterki. Płaszczyk też jest ładny, chociaż kolor trochę nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  9. oba kardigany są super, na ten w paski już dłuższy czas się czaiłam, też go sobie zamówię. dużo rzeczy zgapiam od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten sam zolty plaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo udane zamówienie, gwiazdki piękne

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle świetne zamówienie. Ekstra wyglądasz w tym płaszczu. Ma on niesamowity kolor. Podobają mi się też sweterki - są czarno-białe, więc są uniwersalne i będą pasowały do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę bardzo ładnie prezentujące się rzeczy :). Dodatkowo bardzo podoba mi się torebka z pierwszej Stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  14. Plaszcz świetny jest! Z niecierpliwoscia czekam na swoja paczke choc watpie, ze mi bedzie cokolwiek pasowac tak jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. żółty płaszcz wygląda obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny jest ten żółty płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie długie sweterki, a ten w gwiazdki szczególnie mi się spodobał. Nie dość, że ładny, to jeszcze cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pięknie leży ten płaszczyk! No mega *.* Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Musztardowy płaszcz wpadł mi w oko :) Ostatnio "chodzą" za mną takie płaszcze w jasnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zakochana w tym płaszczu! Jest Cudowny, kolor niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy zamówiłaś, najbardziej podoba mi się musztardowy płaszcz, ale sweterek w gwiazdki i kardigan również bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie rzeczy bardzo fajne, a płaszczyk szczególnie mi się spodobał, kliki :)
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurczę! Płaszcz najlepszy! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Płaszczyk ma wspaniały kolor :) 65,68 27,93 23,26 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Płaszczyk mi się widzi, zresztą mam całkiem podobny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kardigan i sweterek bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Płaszczyk rzeczywiście ładny :) A ten sweterek nawet sama obczajałam :D A mi właśnie brakuje takich jesienno-zimowych ubrań w szafie :(
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten płaszczyk ma cudowny kolor:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga