SYLWESTROWE STYLIZACJE I ŻYCZENIA! ♥

31.12.17

Dzisiaj Sylwester. Jestem ciekawa jak spędzacie wieczór? Czeka Was wieli bal, domówka, a może impreza w plenerze? Może Zakopane? Ja przywitam Nowy Rok w kameralnym gronie z przyjaciółmi. Z tej też okazji przygotowałam kilka stylizacji w wykorzystaniem moich grudniowych nowości. A będą to dwa sweterki z Zaful oraz piękne sukienki. Jedna z Fasardi, druga moja ulubiona cekinowa z Romwe

Życzę Wam szampańskiego wieczoru, spędzonego w gronie najbliższych. Niech nadchodzący rok będzie lepszy od poprzedniego, niech przyniesie dużo słonecznych dni. Spełnienia marzeń!

CEKINY I ZŁOTO >klik<



p.s. zdjęcie w złotej sukience jeszcze z długimi włosami :D

PEREŁKI I RÓŻ >klik<






BOGATO ZDOBIONA SUKIENKA FASARDI >klik<





Dajcie znać jak spędzacie Sylwestra i Nowy Rok? W co się ubieracie? Buziaki i do usłyszenia w 2018! :)

Zobacz także...

25 komentarzy

  1. Ta błystkotka świetna :D
    Wszystkiego co najlepsze w 2018!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka figura! :) Śliczne sukienki i sweterek. Siedzę w domu, koty obiboki śpią, ich zabawki gdzieś pod łóżkiem albo szafą a mi się udziela :D Szczęśliwego Nowego Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne sukienki i sweter. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna jest pierwsza sukienka. Wszystkiego dobrego w nowym roku, zdrówka oraz radości na każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz w obu sukienkach :) Sweterek również śliczny :) chyba wszystko wyprzedane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta złota z cekinami po prostu obłędna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. PRZEPIĘKNE SUKIENKI!!
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2018!! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz ślicznie!!! Cudowności w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta cekinowa sukienka wygląda świetnie, w sam raz na Sylwestra i karnawał. My robiliśmy w tym roku domówkę dla znajomych u siebie i bawiliśmy się do 4 rano :D Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia sukienka najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedną sukienkę widziałam na Insta i bardzo mnie zachwyciła, ale Kochana ! Absolutnie Zakochałam się w tej stylizacjii z tym setrem i spódniczką. Też chce ten sweterek hihiih :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie sukienki śliczne i pięknie w obu wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooo ale genialne rzeczy! We wszystkich wyglądasz super, pasują idealnie ☺ ta pierwsza sukienka jest świetna ba imprezy ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne propozycje nam przedstawiłas! Ja sylwestra spedzilam w domu z najbliższymi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow jakie sukienki, i ten sweterek boski. Też go zamówiłam i doczekać się nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  16. obie sukienki są cudowne, wyjątkowe. ja dwa razy do roku obcinam włosy po ok 10 cm bo mi szybko rosną, wyglądasz przepięknie we wszystkim. ja założyłam czarną ala koronkową mini sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta pierwsza sukienka jest zjawiskowa! Idealnie odwzorowuje sylwestrową stylizacje! W każdym z tych zestawów wyglądasz ekstra ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie sukienki świetne ale jak dla mnie to zdecydowanie złota. Sweterek z falbanami jest super!^^
    Pozdrawiam i życzę spełnienia w nowym roku 2018!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem, w krótszych włosach jest Ci dużo lepiej. Wyglądają na dużo zdrowsze. Piękne sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne propozycje! Sylwester to nie tylko bale, więc fajnie, że pokazałaś też opcję ze sweterkiem Chociaż nie powiem, bo pierwsza złota sukienka podoba mi się najbardziej :) Ja Sylwestra spędziłam w domu, wiec nie szalałam w tym roku z kreacjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi pierwsza sukienka najbardziej się spodobała ;) Sama bym się w takiej chętnie widziazłą; )

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta pierwsza sukienka jest przepiękna! Z chęcią włożyłabym taką na Sylwestra. Ja tego Sylwestra spędziłam w szpitalu, ale kolejny zapowiada się wyjątkowo, bo mój synek będzie miał wtedy roczek ;)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga