Inspired By | NATURALNIE PIĘKNA edycja IX

17.12.17

W ubiegłym tygodniu zawitało do mnie bardzo ciekawe pudełeczko. A jest to już IX edycja zestawu kosmetyków Inspired By Naturalnie Piękna. Te pudełka to znakomita okazja dla firm, które pragną wypromować swoje ekologiczne lub w pełni naturalne produkty. To też prawdziwa gratka dla odbiorcy, szczególnie dla miłośniczek naturalnej pielęgnacji. Zaglądnęłam teraz z ciekawości na stronę i okazuje się, że nawet kolejna, jubileuszowa, bo X edycja jest już wyprzedana. No nieźle, czyżby szykowało się coś naprawdę ekstra na karnawał? Ale nie wybiegajmy jeszcze tak w przyszłość. Zobaczcie co zawiera grudniowy zestaw, a jest tego troszkę.



Marka Chic Chiq jest dla mnie totalną nowością. Okazuje się, że jest to marka, która mocno inspiruje się systemem medycyny indyjskiej - ajurwedy. Naturalne kosmetyki Chic Chiq tworzone są w oparciu o trzy podstawowe zasady Ajurwedy: oczyszczenie, odżywienie i nawilżenie. Do mnie trafiła 1 z 3 masek w proszku, wersja A'la Rose (19,99zł/szt.), czyli odmładzająca i upiększająca maseczka zawierająca płatki róży Damasceńskiej oraz olej jojoba. Jestem jej bardzo ciekawa. 


Dalej mamy coś co już dobrze znam, czyli olejek Kneipp w wersji Tajemnica Piękna (27,99zł/100ml). Miałam go kiedyś i trafił on do grona moich ulubieńców, więc kolejną butelkę zużyję z przyjemnością, tym bardziej, że obecnie w pielęgnacji ciała mam same masła i balsamy. 


Kolejne kosmetyki to tusz do rzęs Catrice Efekt Sztucznych Rzęs Glam&Doll (16,99zł/9,5g). Jest to produkt wegański o właściwościach podkręcających rzęsy. Oj dawno nie używałam żadnej mascary tej marki, więc chętnie przetestuję. Dajcie znać jeśli miałyście czy się sprawdza? W sumie niedawno otworzyłam nowy tusz z L'oreal, więc ten troszkę poczeka na swoją kolej. Nie lubię mieć pootwieranych kilku tuszy, bo nauczona doświadczeniem już wiem, że prędzej czy później coś mi się zmarnuje, wysuszy. Czerwony mini lakier z Orly (24,00zł/5,3ml) to świetny dodatek do zestawu, tym bardziej tuż przed świętami. Orly to renomowana marka, mam kilka jej lakierów, są one trwałe i charakteryzują się wysoką jakością. Tutaj mamy nową formułę połączoną z mieszanką olejku arganowego, prowitaminy B5 oraz witaminy C. Na pewno go użyję w przerwie od hybryd. 


Kosmetyki mineralne są u mnie bardzo mile widziane. Poznałam ich już troszkę, mam swoich ulubieńców. Z Neauty znam podkład, który znakomicie się u mnie sprawdza. W zestawie znalazły się wersje travel size rozświetlaczy Falling Star oraz Golden Sand (3,90zł/0,2g). Oba odcienie są bardzo ładne i chętnie kupię w przyszłości nieco większe opakowania. Obok mamy mydło w kotce bobasek Ajeden (16,00zł/150g), przeznaczone do pielęgnacji skóry wrażliwej. 



Mix zestawów kosmetycznych zaoferowała marka E-Fontanna. Trafiły do mnie kapsułki nawilżające Environ (300,00zł/szt.) kilka sztuk oraz mini tusz mineralny Longest Lash Jane Iredale (40,00zł/3g). Nie są to kosmetyki pełnowartościowe, ale mimo tego kojarzą się z czymś luksusowym.


I na koniec płyn micelarny do skóry tłustej i mieszanej Buna (11,99zł/380ml). Buna to marka, która wychodzi spod skrzydeł tego samego koncernu kosmetycznego co np. Evree, Solvea czy Mincer Pharma. Jest to nowość na naszym rynku kosmetycznym. Spotkałam się już z kilkoma recenzjami, w większości pozytywnymi. Płyn dostępny jest w 3 wersjach, z melisą, aloesem lub szałwią, jak mój.


Podsumowując, IX edycja Naturalnie Piękna przypadła mi do gustu. Nie ma tu kosmetyku, którego nie chciałabym przetestować. Cieszę się z obecności produktów marek, których wcześniej kompletnie nie znałam. My blogerki lubimy kosmetyczne nowości. Najbardziej ciekawi mnie tusz do rzęs Catrice, płyn micelarny Buna i maseczka Chic Chiq. Napiszcie co Wam zrecenzować na blogu? :)

Dajcie znać co sądzicie o tej edycji Naturalnie Piękna? Może znacie te kosmetyki? :)

Zobacz także...

21 komentarzy

  1. Świetne kosmetyki! Najchętniej przygarnęłabym ręcznie robione mydło bobasek! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła zawartość. Chętnie przeczytałabym recenzję płynu micelarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko jest bardzo fajne. Zawiera bardzo ciekawa zawartość. W szczególności te rozświetlacze mnie zaciekawiły :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się ta edycja podoba, mimo iż tusz jest już w inspired by drugi raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawartość! Muszę przyznać że uwielbiam takie pudełka, zawsze znajdzie się w nich coś nowego i nieznanego

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajna edycja, na kosmetyki Buna mam oko odkąd się pojawiły na rynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem zawartość naprawdę przyjemna. Nie przemawia do mnie tylko tusz Catrice, bo już pojawiał się w kilku pudełkach. Poza nim wszystkie produkty chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zawsze stawiam na pielęgnację więc podoba mi się ten zestaw. całkiem fajny i na pewno wykorzystałabym te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne to pudełeczko, ciekawi mnie ten tusz do rzęs Catrice, ciekawa jestem jak na rzęsach się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ucieszyłaby mnie Buna - miałam kilka kosmetyków tej marki i fajnie się u mnie sprawdzały :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi tez się w miarę podoba, tylko kilka się powtórzyło, co miałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa zawartość pudełeczka. Olejek do ciała ciekawy, chociaż cena jest trochę wysoka. Tusz również przyda się, zwłaszcza gdy robi się makijaż codziennie. Mydełko w kostce ciekawe jak sprawdzi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełka dają świetna możliwość przetestowania szczególnie tych droższych kosmetyków w lepszych cenach☺

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie właśnie ta buna troszkę intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawde fajna zawartosc. Tez musze sie w koncu zaopatrzyć w jakies pudelka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznaje że bardzo fajne Pudełko i zaciekawiła mnie jego zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa zawartość, byłabym zadowolona z takiego pudełka :)
    Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z całej paki znam tylko tusz do rzęs Chyba nawet pokazywałam efekt u siebie Ale pudełko bardzo mi sie podoba zróżnicowane kosmetyki zawsze na plus

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawartośc jest naprawdę świetna. Chętnie bym kochana przetestowała te cudowności ;) Jestem ciekawa tego rozwieltacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna zawartość. Zaciekawił mnie ten tusz do rzęs Catrice.
    :*

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga